EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
Čo ženy na mužoch najviac rozčuľuje?
Ak nechcete žiť s partnerkou v permanentnom konflikte, tak sa vyhnite veciam, ktoré ženské pokolenie privádzajú na pokraj zúrivosti. Dlhoročné skúsenosti mužov, ktorí už majú s nežným pohlavím čo to dočinenia tvrdia: Opačné pohlavie vôbec nie je nežné, ale radia, ako s nám vyjsť. Pozor na ponožky a omrvinky Neznášajú ich. Najmä nie, ak sú porozhadzované všade po okolí. Preto pozor na tieto dva aspekty. Môžete mať len tak tričko niekde na posteli, ale pozor na ponožky a omrvinky po jedle, ktoré ostanú na stole. To je dôvod na vedenie domácej vojny. Klamete Sem sa neráta len klamstvo vážne, ale aj to, ktoré považujete za nevinné. Ak napríklad poviete, že idete na jeden drink a prídete o šesť hodín. Radšej priznajte farbu a netvárte sa, že jednoducho sem tam potrebujete chlapské povyrazenie. Je to cesta bez rizika. Nedoceníte jej snahu Ženy sú veľmi citlivé na to, ak neoceníte veci, ktoré pre vás urobia rady, ale vy sa tvárite, akoby varenie, pranie, alebo upratovanie bola samozrejmosť. Oceňte aj to, čo žena robí z lásky k vám. Iba tak budete mať pokojný vzťah. Ak nevoniate Muž musí žene voňať. Pokiaľ nezvládnete toto jediné pravidlo. Skončili ste u nej na plnej čiare. No pozor! Nielen keď idete do ulíc. Aj doma. Preto je čistá bielizeň samozrejmosť a neváhajte využiť aj trochu parfumu. Spríjemní vám to život so ženou. Parádne, kvalitné a lacné parfumy svetových značiek nájdete na: http://parfumy.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Čo potrebuje pes, aby prežil zimu v zdraví?
Mrazy, nasolené cesty a záveje nie sú pre bytových miláčikov obdobím práve najšťastnejším. Niektorí by sa radi odobrali na plnohodnotný zimný spánok. No možné to nie je. Ich majitelia však podceňujú zimnú starostlivosť a kvôli tomu pes trpí. Nenechajte svojho miláčika trápiť. Ochrana labiek Je tou najzákladnejšou prioritou. Problém pre psa nie je ani tak chlad, ale skôr ostré kryhy ľahu v kombinácii so soľou. Tá dokáže psie lapky bez milosti vyžierať a ničiť. Ak potom pes skočí na zľadovatený sneh, môže sa nepríjemne poraniť. Aj bez zranení je však labka v zime ohrozená. Preto sa odporúčajú papučky, ktoré však máloktorý pes znesie. Preto je potrebné ich chrániť krémom, ktorým pred každým venčením ošetríte spodky labiek. Môže to byť špeciálny krém, alebo klasická Indulona. Po prechádzke samozrejme labky treba umyť vodou. Ranky rýchlo ošetrite Niekedy sa nedá zabrániť vzniku malých raniek. Vtedy je potrebné ich okamžite ošetriť napríklad krémom Alavis, špeciálne určenom na rýchle hojenie. Otužovanie Mnoho ľudí robí chybu, že svojho chlpáča ide venčiť bez toho, aby mu poskytli aklimatizačný čas. Aj psy s huňatou srsťou zažívajú pri striedaní teploty napríklad 22 stupňov Celzia v byte a mínusovými teplotami vonku šok. Je preto vhodné ostať pár minút vo chode a pomaly psa pripraviť na pokles teploty. Oblečenie iba von Ak napríklad psa obliekate, je vhodné ho obliecť až tesne pred odchodom von a  po návrate ho hneď vyzliecť. V opačnom prípade sa začne veľmi rýchlo prehrievať. Ideálne oblečenie je také, ktoré dokáže srsť ochrániť aj pred vlhkom. Všetko pre domácich miláčikov nájdete v sekcii http://zdravie.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Aston Martin – auto s tlkotom úspechu
Predstavuje tradíciu britského džentlmena, pritom sa na cestách prejavuje ako dravý bonviván. Dve mená pre jedno auto. Ako Dr. Jekyll a pán Hyde, vie byť štýlovo jemné a divoko drsné. Dýcha históriou a vziať do rúk volant tohto tátoša znamená spojiť sa s tradíciou a zošliapnuť plynový pedál na maximum. Symbol, ktorý spojil úspech Nie nadarmo sa radí luxusné vozidlo Aston Martin k jasným ukazovateľom úspechu. Prvé auto tejto značky vyšlo z garáže v roku 1914, v úplne malej dielni v meste Kensingtone. Bolo prototypom a splneným snom dvoch mužov Lionela Martina a Roberta Bramforda. Obvykle sa automobily pomenovávajú po tvorcoch, no v tomto prípade je to pravda len z polovice. Aston Martin nesie síce meno zakladateľa, ale zároveň aj meno preteku v Aston Clintone, kde Martin rok pred uvedením ich automobilu na trh žal vavríny. Šesť rokov trvalo dvom mladým nadšencom a milovníkom rýchlostí, kým dozrel čas, aby sa automobil dostal do sériovej výroby. Obaja boli presvedčení, že aj vysoko športové vozidlo môže byť klasických tvarov a určené aj ľuďom, ktorí nebrázdia závodné okruhy, ale bulváre hlavných miest po celom svete. Aston Martin sa tak stalo pravým vozidlom britskej aristokracie a malo namierené do sveta. Unikátny koncept Auto Aston Martin malo byť od kolesa až po výfuk postavené na atraktívnej platforme. V prvých automobiloch bol vodič nízko pri zemi a okoloidúci videli len hlavu. Často usmiatu, pretože veľmi skoro po rozprúdení výroby sa podarilo dosiahnuť vytúženú rýchlosť 160 kilometrov za hodinu. Ako to už v živote chodí, nie vždy svieti slnko a pre finančné problémy nakoniec automobilku kúpil W.S. Renvisk, ale nadviazal na dielo automobilových majstrov a pod jeho hlavičkou sa vyrábali vozidlá až do roku 1957 a 1,5 l motor, ktorý patril k srdcu celého konceptu, začal nachádzať svoje atraktívnejšie uplatnenie. Kvalitná hlava valcov, premyslená aerodynamika, to všetko dávalo nádej, že v stajni Aston Martin sa bude konať automobilový prevrat. V znamení Bonda Nová etapa nastala v roku 1947, keď sa o značku začala starať automobilka Davida Browna. Práve on dokázal uviesť na trh fenomenálne vozidlo DB1. Nasledoval Aston Martin DB3 a ďalšie modely, ktoré sú nesmierne obľúbenými vo verejnosti a nahrávali mu aj víťazstvá v športových pretekoch. Najslávnejší model predstavoval DB5, ktorý sa stal kultovým autom anglického agenta Jamesa Bonda, no rozhodne nebolo posledným typom, ktorý tento stelesnený muž elegancie, šarmu a úspechu ovládal. Vo verzii DB4 GT motor ustajnil 300 koní a tie rozdúchali pneumatiky na 270 kilometrov za hodinu. V roku 1984 však úspešná línia DB končí, aby ju mohla nahradiť fenomenálna Vantage. Počet koní stúpa na 557 a auto vstupuje do zlatého veku. Zrodenie dravca V roku 1994 prichádza absolútne nový model DB 7, nasledujú kalibre V12 Vanquish a Vanquish S excelovalo vďaka filmu Dnes neumieraj. 330 kilometrov z hodinu rozhodí účes nejednému plážovému frajerovi a tento automobil si vyžaduje skutočného chlapa. Aj vďaka bondovkám sa kult Aston Martin rozšíril prakticky do celého sveta a dnes predstavuje prototypy, ktoré si doprajú len skutoční znalci automobilizmu. Tomu prispieva aj štýl, ktorý razí samotná automobilka a ku každému jednotlivému vozidlu pristupuje osobitne. Je malým originálom v rukách skutočne svojských mužov. Aston Martin, nie je lacné vozidlo, ale ak chcete siahnuť na skutočné hviezdy, automobilka vyrobila One-77, model predstavujúci najdrahšie vozidlo so znakom AM a cenovkou 1 150 000.
Zobraziť článok >
 
Ako vznikli vtipy o blondínkach a prečo prsia voláme „kozy“?
Vtipy o blondínkach už nejaký ten piatok valcujú mužské bránice. Sú dobré, drsné, trochu naivné a preto ľahké a spestria každé posedenie pri pive. Kde je však koreň toho, že dnes spájame blondínky so sexistickými narážkami? A ako vznikol najrozšírenejší slangový výraz pre poprsie? Najkrajší slang O Eskimákoch je známe, že majú viac ako 100 názvov pre sneh, ale to nám nie je nič platné, keďže už aj zimy sú čoraz teplejšie. No prsia vidíme na každom kroku a preto sa rozhodne oplatí chodiť s otvorenými očami. Práve prsia sa javia ako jeden z hlavných faktorov, ktorý sa pričinil o zrod vtipných blonďatých historiek. Poďme však pekne po poriadku. "Kozy" namiesto hrudníka Aj o ženách by sme mohli povedať, že majú peknú hruď, ale všetci dobre vieme, ako to vzbudzujú záujem, ak vyslovíme slovo kozy.  Jedna z teórií hovorí, že pojem prsia, kozy, dudy a iné slangové výrazy majú základ v angličtine. Jeden starý anglický vtip o zrode pomenovania pre prsia boobs, hovorí o mužovi, ktorý pri pohľade na ženu s väčším objemom vyslovil to slávne udivené : „Boob,“ a pomenovanie bolo na svete. Ide však skôr o žart, ktorý sa s prsiami vždy akosi spájal. Anglický slovník Oficiálne Oxford English Dictionary zaznamenal v slovníku pojem boob od roku 1934, kedy Henry Miller  v knihe Obratník raka explicitne pomenováva časti ženského tela a slovo hrudník mu nešlo na jazyk. Bol známy svojimi erotickými románmi a mnohými pikantériami, ktoré doslova vošli do histórie. Kozy však ešte nemali svoje pomenovanie ustálené a stále sa v tejto dobe nerozprávali šťavnaté vtipy o blondínkach. Knihy ako inšpirácia Spisovatelia všade vo svete boli často autormi nových slov. Slovná zásoba sa totiž rovnako rozrastá a dnes máme na pekné ženská prsia možno aj rovnaké množstvo pomenovaní ako Eskimáci na vločky snehu. Dôvod je ten, že čo nás teší, o tom radi rozprávame. Niekedy aj v inotajoch, záhadných názvoch, ktoré ako krycie mená začnú kolovať chlapskými rečami až sa plne akceptujú ako názvy. Tak to bolo aj napríklad v dielach Jamesa T. Farrella, ktorý mal dokonca použiť slovo boob o dva roky skôr v rovnakom zmysle ako Miller, ale jeho román sa stal známy až o mnoho rokov neskôr. Od poprsia k hlúpym vtipom Nie je to náhoda, že slovo boob neoznačuje v angličtine len prsník, ale aj hlúposť. Práve tu prichádza moment zlomu. Už od pradávna sa ženy nechávali farbiť na blond, pretože tento odtieň je pre mužov erotickým favoritom. Aj v 21. storočí máme najvyšší počet silikónom obdarených blondín a preto sa často v začiatkoch využívania slova boob pomenovanie pre prsia zamieňalo s hlúposťou. Nebola to urážka, akurát etablovanie slova do bežnej gramatiky chvíľu trvalo, keďže hlúposť bola v základe slova dlhšie zakorenená. Vychádza z latinského základu balbus, čo naznačuje aj koktanie. A kto pred peknými nahými prsiami aspoň raz nezakoktal? Prsatá, či hlúpa blondína? Blondíny sa aj v minulosti mohli pýšiť väčšími darmi prírody a tak ich muži častovali slovami boobs, z čoho niektorí nevedeli presne povedať, či označujú údiv nad telom, alebo sa vyjadrujú o intelektuálnych vlastnostiach ženy. Tak vzniklo na začiatku dvadsiateho storočia pomenovanie hlúpa blondína namiesto prsnatá blondína. Potom už bolo len potrebné vymyslieť pár vtipov a najlepšia zábava mužov bola na svete. Máte chuť sa výborne zabaviť? Prečítajte si niektorú z vtipných kníh, ktorá pošteklí vašu bránicu.  
Zobraziť článok >
 
Špičkový telefón za primeranú cenu. Presne taký je Huawei Mate 10 Pro
Túžite po špičkovom telefóne so skvelými funkciami, na ktorý sa budete môcť vždy na 100% spoľahnúť? Mnoho takýchto smartónov stojí naozaj veľa, pri tomto modely však dostante tú najvyššiu kvalitu za naozaj primeranú cenu. Mate 10 Pro je jednou z vlajkových lodí čoraz populárnejšej a obľúbenejšej značky Huawei, ktorá už smelo konkuruje aj gigantom ako Apple či Samsung. Mate 10 Pro má bezrámčekový OLED Huawei FullView displej s uhlopriečkou 6 palcov a rozlíšením FHD+ (2160x1080). Pomer strán tohto displeja je 18:9. Telefón je poháňaný prvým procesorom na svete s dedikovaným čipom pre umelú inteligenciu - NPU (Neural Network Processing Unit). Nový čiernobiely 20Mpx a farebný 12 Mpx objektív s optickou stabilizáciou obrazu a svetelnosťou f1.6 zachytí oveľa viac svetla a výsledný snímok je tak na profesionálne úrovni. Batéria s kapacitou 4000mAh disponuje inteligentným systémom správy baterie, ktorý sa učí od správania užívateľa a inteligentne pridelí zdroje v závislosti na spotrebe. Vďaka tomu sa maximalizuje životnosť batérie. Vďaka technológii HUAWEI SuperCharge sa po 20 minútach nabíjania dá Huawei Mate 10 Pro používať po celý deň.  Je to jednoducho smartfón budúcnosti, na ktorý sa môžete spoľahnúť za každých okolností.  Huawei Mate 10 Pro kúpite v e-shope tu: eshopeiffel.sk
Zobraziť článok >
 
Zima ešte neskončila pozor na snehové kalamity
Začiatok roka 2019 bol mrazivý a zasnežený a snehová nádielka skomplikovala život Slovákom prakticky na celom Slovensku. Klienti najväčšej poisťovne na trhu denne nahlasujú desiatky nových škôd spôsobených tiažou snehu, mrazom, ale aj topiacim sa snehom. „Aktuálne evidujeme až 609 poistných udalostí spôsobených januárovou snehovou kalamitou. 560 škôd sa týka privátneho majetku, najčastejšie domov, garáží a plotov. Výšku škôd sme vyčíslili predbežne na 300-tisíc eur,“ bilancuje hovorkyňa Allianz – Slovenskej poisťovne Lucia Muthová. Najviac hlásení prišlo zo severu Slovenska, z okresov Námestovo, Čadca a Žilina, kde je situácia najkritickejšia. „Klienti nám najčastejšie hlásia poškodené strechy od náporu snehu a ľadu, poškodené prístrešky a samostatne stojace garáže či hospodárske budovy, odtrhnuté či poškodené odkvapové žľaby na rodinných domoch, ale aj spadnuté a poškodené oplotenia. Veľmi časté sú aj poškodené maľovky a zatečené steny a stropy z poškodených striech a topiaceho sa snehu,“ dopĺňa L. Muthová. Výšky jednotlivých škôd sa v závislosti od rozsahu poškodenia majetku pohybujú v stovkách až tisíckach eur. Najväčšou škodou, ktorú Allianz – SP eviduje, je kompletne zničená strecha rodinného domu po preborení tiažou snehu vo výške 20-tisíc eur. „Očakávame, že počet poistných udalostí ešte narastie. S oteplením totiž pribúdajú hlásenia škôd spôsobených atmosférickými zrážkami a topiacim sa snehom. Majiteľom nehnuteľnosti preto odporúčame pravidelne kontrolovať a odstraňovať nápor snehu na strechách,“ radí L. Muthová.    
Zobraziť článok >
 
Poznáte indexových fondov?
Ideálny daňový režim by mal byť spravodlivý, jednoduchý a jednoznačný. Pri pohľade na uvedené princípy zdaňovania je však zrejmé, že tu niečo nesedí. Potvrdzuje to aj prax. „Pri zdaňovaní príjmov z cenných papierov sa stretávame s výraznými limitáciami. Efektívna daňová sadzba je často vyššia než 19 % a investor zdaňuje viac než je jeho reálny nárast majetku. V slovenskej legislatíve pribúdajú nové paragrafy a sadzby daní, čím sa stráca prehľadnosť celého systému,“ tvrdí analytik Acrossu. Ojedinelé nie sú ani prípady, kedy investor zaplatí daň aj pri strate z investovania. J. Rosa konštatuje, že napriek spomenutým nedokonalostiam systému však možno vidieť svetlo na konci daňového tunela. Je ním tzv. časový test. Ten umožňuje oslobodenie od daní z príjmov z cenných papierov, ktoré sú prijaté na obchodovanie na regulovanom trhu v prípade, keď medzi nadobudnutím a predajom cenného papiera ubehne minimálne rok a cenný papier nie je zároveň obchodným majetkom daňovníka. „Základným stavebným kameňom klientskych portfólií v Acrosse sú aj z daňovo-odvodových dôvodov indexové fondy (ETF) obchodované na burze. Okrem väčšej diverzifikácie, lepšej výkonnosti a nižších nákladov ponúkajú klientom v porovnaní s aktívne riadenými fondami aj ďalší benefit. Je ním možnosť oslobodenia výnosov od daní a odvodov, čo reflektuje základnú filozofiu Acrossu – budovať portfóliá klientov tak, aby sa hrubý výnos z nich čo najviac približoval čistému výnosu,“ uzatvára Rosa.
Zobraziť článok >
 
Základy správneho parkovania. Toto potrebujete vedieť!
Ani keď už zaparkujete medzi dve vozidlá, alebo sa zapasujete do parkovacích boxov, stále máte vyhraté. Pozor na pneumatiky Nikdy nezastavujte auto ta, aby ste ostali hranou na obrubníku, alebo napríklad na nerovnosti. Tou môže byť aj kameň. Dôvodmi je enormný tlak na pneumatiku a zároveň nerovnosť a tým celá auto dostáva do nerovnováhy. To pôsobí na opotrebenie diskov, ale najviac spomenutých pneumatík. Po dlhom státí na hrade hrozia defekty s roztrhnutím pneumatiky. V kopci Ak autom stávate v kopci, je vhodné volant zľahka otočiť smerom k obrubníku, ale rozhodne nie extrémne, aby to preťažovalo nápravu. Ide o jemné otočenie kolies, ktoré odľahčí brzdu a v prípade jej zlyhania môže autu zamedziť samovoľný rozjazd. Volant rovno Ak parkujete v rovine, nevytáčajte volant. Po prvé tak zväčšujete parkovaciu plochu a iné autá nebudú môcť vedľa vás bezpečne zaparkovať, ale zároveň preťažujete riadiacu sústavu, ktorá je v neustálom napätí. To môže časom vyústiť do mykania pri zrýchľovaní, či veľkej vôle volantu. Pozor na slnko Auto pokiaľ možno nenechávajte na slnku a skúste tieň. To dokáže extrémne znížiť teplotu v aute. Niekedy o desiatky stupňov. Zvlášť ak máte v aute detskú sedačku, ktorá by sa na slnku mohla tak rozpáliť, že by mohla spôsobiť následne dieťaťu vážne poranenie. Autosedačky za dobré ceny a doplnky do auta nájdete na: http://pre-deti.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
5 ranných rituálov pre vaše zdravie
Chcete niečo spraviť pre svoje zdravie? Začnite hneď zajtra! Týchto 5 ranných rituálov vám vôbec nezaberie veľa času a účinky na svojom zdraví spozorujte veľmi rýchlo. Ranná rozcvička Naše rána vyzerajú možno podobne – otvoríme oči (po niekoľkých preloženiach budíka), pomaly sa postavíme a po rannej hygiene si s telefónom v ruke pripravujeme kávu. Nájdite si však aspoň 10 minút nato, aby ste si svoje telo riadne natiahli. Nemusí ísť o náročné cvičenie, naozaj vám stačí len trocha sa „rozhýbať“. Už po niekoľkých dňoch uvidíte, ako vám pomaly začne ustopovať bolesť stuhnutej chrbtice. Ráno bez telefónu Vymeňte budík na telefóne za klasický, stolový budík. Problém toho na telefóne je ten, že už pri jeho vypínaní musíte čeliť rôznym notifikáciám, ktoré vám počas spánku prišli – maily, SMS, sociálne siete, zmeškané hovory... Ak začnete používať klasický budík, týmto nepríjemným ránam ľahko predídete. K povinnostiam sa tak dostanete až vtedy, keď na to už po svojej šálke rannej kávy budete mentálne pripravený. Vypite pohár vody Ak si do nej dáte ešte pár kvapiek citrónu, pre svoj organizmus nemôžete urobiť nič lepšie. Zároveň by to mala byť prvá vec, ktorú hneď po vstaní urobíte. Účinky citrónovej vody na náš organizmus sú úžasné, okrem iného dokáže napríklad: doplniť vaše telo vitamínmi stimulovať váš mozog a celú nervovú sústavu posilňuje imunitný systém má priaznivý vplyv na trávenie uľavuje pri problémoch s dýchaním hydratuje celý organizmus vyrovnáva hladinu pH pomáha pri strese Dajte si raňajky s vysokým obsahom proteínov Veľa odborníkov sa zhoduje na tom, že raňajky sú najdôležitejším jedlom celého dňa. Vyhnite sa príliš mastným jedlám a uprednostnite zvýšený príjem bielkovín. Pokiaľ na prípravu raňajok nemáte veľa času, výbornou voľbou je proteínový nápoj, ktorý vás nielen zasýti, ale aj nakopne energiou na celé dopoludnie.
Zobraziť článok >