Tyto webové stránky přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům na vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit“. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Pánska móda

 
Slim je out. Nová móda nám uvoľní rozkroky!
Svet módy je nevyspytateľný a často kopíruje slávnu vetu, že pre krásu treba trpieť. A naše zovreté rozkroky si už vytrpeli dosť.  Prichádza sezóna uvoľnenia. Pozrime sa spať do histórie. Kedysi chlapi vedeli, čo je pekné aj dobré a že nie je dvakrát pohodlné nosiť vypasované nohavice. Všetko sa to však začalo v roku 1995, keď Prada predstavila svoju pánsku kolekciu a prišla sezóna zužovania. Približne v rovnakej dobre prebral Tom Ford značku Gucci a nechcel vyzerať ako outsider. Do módy sa tak dostali strihy, ktoré pripomínali mrkvu a zužovalo sa ďalej. Slim až skinny Aj v slim fit gatiach už bolo tesno a potom prišla sezóna skinny, kde nás mali nohavice, obtiahnuť ako druhá koža a to bola aj konečná bodka za zužovaním. Pretiekol nám povestný pohár trpezlivosti a povedali sme dosť. Áno, skutočne sme sa pri ich nosení tvárili ako s rozkrokom zacviknutým do zveráku. Koniec utrpeniu Už na jar tohto roku predstavil J. Crew pánske nohavice v uvoľnenom štýle a zima nám prináša voľnejšie strihy, pod ktoré sa pohodlne zmestia aj spodky a nie je potrebné sa do nich navliekať extra zložito. Móda nám konečne dáva dýchať. V súčasnosti už skinny gate nemajú uplatnenie. Ak chcete vyzerať aj v zime sexi, vyberte si voľnejšie nohavice pre mužov. Napríklad z našej ponuky. Garantujeme módnu atraktivitu a sexepíl.
Zobraziť článok >
 
Ako baby baliť na peňaženku?
Možno si poviete, že na túto časť módneho vybavenia nabalíte akurát tak zlatokopku. Omyl. Tentoraz nebude reč o tom, či je plná, alebo prázdna, hrubá, alebo úzka. Ide o štýl, šmrnc a to, ako ju viete nosiť aj používať. To si baby všímajú oveľa viac ako či vám z nej trčia stoeurovky. Teda tie správne baby. Peňaženka sa nevykladá na stôl Nikdy, za žiadnych okolností, ani ak vás na rande tlačí v zadnom vrecku nohavíc. Je potrebné povedať, že na to ste mali myslieť skôr. Peňaženku je nevhodné ukazovať, aj keby bola exkluzívnej značky. Stavte na kožu Možno si tým nepolepšíte u milovníčky zvierat, ale kožená peňaženka je jednoducho šik, trendy a zbaví vás starosti o to, že bude čoskoro opotrebovaná. Koža veľa znesie a dlhé roky dobre vyzerá. Vstupné náklady sú o niečo vyššie, ale tie sa vrátia, keďže kvalitný kúsok vydrží niekoľko rokov. A nebudete sa ju hanbiť pri platení ukázať. Poznajte ju Nie je nič horšie, ako pri platení hľadať drobné, prípadne kreditnú karu, alebo papierové peniaze. Vtedy vzniká trápne ticho a babe hneď skĺzne myšlienka, že ak sa nevyznáte vo vlastnej peňaženke sú len dva dôvody. Nenosíte tam bežne toľko peňazí a hráte formu, alebo ste žgrloš a hľadáte menšie peniaze, aby ste nemuseli dávať vysoké prepitné. Obe možnosti sú zlé. Vyberte si atraktívne peňaženky na: http://moda.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Tieto 4 tipy vám prezradia, ako sa starať o svoje obľúbené topánky
Venujete svojim obľúbeným topánkam dostatočnú starostlivosť? Ak si totiž nejaký pár topánok naozaj obľúbime, prirodzene chceme, aby nám vydržali čo najdlhšie. Práve s tým vám môžu pomôcť tieto 4 tipy. #1 Nepríjemný zápach Ak vás trápi nepríjemný zápach vychádzajúci z topánok, pomôcť vám môže tento skvelý trik. Nastriekajte do nich suchý šampón alebo do nich naprášte detský púder. Nechajte cez noc pôsobiť a uvidíte, že ráno nebude po nepríjemnom zápachu ani stopy.  #2 Čistenie semišu Ak vlastníte nejaké semišové topánky, viete, že ich čistenie môže dať poriadne zobrať. Pravdepodobne ste to však ešte neskúšali s krajcom chleba. Áno, čítate dobre. Chleba vám totiž pomôže semišové topánky vyčistiť bez toho, aby látku zničil. Len ním pretrite znečistené miesta a výsledok vás príjemne prekvapí.  #3 Príliš šmykľavé podrážky Keď sa topánky trochu "vychodia", môže sa stať, že podrážky sa mierne zoderú a na klzkých povrchoch sa budú mimoriadne šmýkať. Na to existuje jednoduchá pomoc - vezmite šmirgeľ a mierne ním po podrážke prejdite. Samozrejme je potrebné urobiť to naozaj veľmi jemne, aby ste podrážku nezošúchali ešte viac.  #4 Čistenie gumenných častí Ak je podrážka vašich obľúbených pláteniek po bokoch biela, viete, že aj jej vyčistenie môže byť veľmi náročné. Máme pre vás však jeden trik - vezmite vatový tampón, naneste naň odlakovať a gumené časti jemne pretrite. Uvidíte, že vaše plátenky budú ako nové.  Pestrý výber obuvi nájdete v našom e-shope moda.eiffeloptic.sk.
Zobraziť článok >
 
Šperky nie sú len pre ženy - značka Police vás o tom presvedčí
To, že šperky sú výhradne dámskou záležitosťou, už dávno neplatí. Luxusný náramok alebo náhrdelník dokážu vašu mužskosť podčiarknuť skutočne výnimočným spôsobom. Kráľovnou vo svete mužských doplnkov je značka Police, v ponuke ktorej nájdete nielen jedinečné náramky a náhrdelníky, ale aj slnečné okuliare, parfumy, či hodinky. Talianska značka Police bola založená v roku 1983 spoločnosťou De-Rigo, ktorá postrehla na trhu nedostatočný výber slnečných okuliarov.  Cieľom značky bolo priniesť nový pohľad na svet, vniesť medzi ľudí energiu, mladistvosť a sviežosť. Spočiatku sa Police sústredila na výrobu slnečných okuliarov, neskôr produkciu obohatila o hodinky, doplnky a parfumy. Rok 2003 bol pre značku Police zlomovým, pretože sa rozhodla ľudí osloviť štýlovými náramkovými hodinkami. Úspech tohto kroku sa dostavil hneď po uvedení hodiniek na trh, pretože ich predaj prekvapil aj samotných výrobcov. V súčasnosti má značka niekoľko desiatok produktových rád, pričom sú stále veľmi obľúbené a žiadané. V roku 2005 uviedla značka na trh ďalší produkt – šperky, ktoré sa vyznačujú sviežosťou, kreativitou a nápaditosťou. Dizajnéri kombinujú rôzne materiály, od kryštálu po farebné striebro, takže z ich dielne vychádzajú nenapodobiteľné kúsky. Rok 2009 bol pre značku Police ďalším medzníkom, pretože svoju produkcia rozšírila o jarné a letné kolekcie oblečenia pre ženy a mužov. Týmto krokom si získala ešte viac priaznivcov a stala sa tak obľúbenou svetovou dizajnérskou značkou. V roku 2010 sa snažila poukázať na jedinečnosť každého človeka tým, že svoju kampaň orientovala na príbehy bežných ľudí. Zamerala sa na ich originálny štýl a výrazné vlastnosti, ktoré vyjadrovali prostredníctvom unikátneho outfitu. Dôkazom popularity Police sú slávne osobnosti ako Bruce Willis, George Clooney, David Beckham alebo Antonio Banderas, ktorí značku preslávili a niektorí ju dodnes aj hrdo reprezentujú. Ak chcete svoju výnimočnosť a eleganciu podčiarknuť doplnkami značky Police, určite si prezrite našu ponuku, z ktorej si určite vyberiete doplnok vystihujúci práve vašu jedinečnú osobnosť.
Zobraziť článok >
 
Ozvláštnite váš outfit trakmi!
Sú len 2 typy mužov. Tí, ktorí traky milujú a tí, ktorí ich absolútne odsúdili. Traky sú však módnym doplnkom, ktorý z vás dokáže spraviť skutočného gentlemana. Traky sú textilné alebo kožené pásy, ktoré sa nosia cez plecia, aby držali nohavice. Môžu byť elastické, a to buď úplne, alebo len na koncoch. Traky vytvárajú na chrbáte vzor podobný písmenu X alebo Y(podľa počtu kovových patentov). Zvyčajne sa pripájajú k nohaviciam buď pomocou kovových patentov alebo pomocou gombíkov. Väčšinou sú regulovateľné pomocou polohovacích praciek. V minulosti v priebehu predošlých 300 rokov bolo veľa predchodcov trakov, ale prvé moderné traky boli vynájdené Albertom Thurstonom v roku 1822. Vtedy sa nosili často, pretože nohavice z konca 19. a zo začiatku 20. storočia mali vysoký strih a opasok by bol nepraktický. Po prvej svetovej vojne sa traky používali menej, pretože muži si zvykli na opasky, ktoré mali s uniformou. Obľúbenosť trakov tak pomaly začínala upadať. V poslednom desaťročí však nastal výrazný zlom a traky sa stali neprehliadnuteľným módnym doplnkom, ktorý dokáže nevídaným spôsobom podčiarknuť vašu mužskosť. Väčšinou sa nosia jednofarebné, ich farebná škála je však pestrá. Vybrať si môžete aj na základe hrúbky. Kombinovať ich môžete ako s kravatou, tak aj s motýlikom - dajte si však pozor na kombináciu s opakom, v takomto prípade by išlo o módny prešľap. Ak sa rozhodnite dať trakom šancu, nájsť ich môžete aj v našej ponuke.
Zobraziť článok >
 
Kravata vytvorí imidž džentlmena
Málokto si vie predstaviť, že by uzavrel dobrý biznis bez peknej kravaty. Tento módny doplnok sa stal bežnou súčasťou obchodných rokovaní a šatníka úspešných. Bojovníci z biznis centier V pátraní históriou narazíme na mnoho míľnikov, kedy sa kreoval vzhľad aj tvar kravaty, ale ďalej ako k čínskym a rímskym bojovníkom sa nedostaneme. Práve oni prišli s nápadom ozdobiť vojakov kúskom látky pod krkom a okrem príslušnosti k bojovému klanu sa stala aj nositeľom spoločenského postavenia.  Do Európy sa masívnejšie rozšírila v období studenej vojny, kedy prišli s týmto „vyznamenaním chorvátsky vojaci do služieb francúzskej armády. Ich malé viazanky okamžite v meste módy vzbudili a tento nápad sa rozšíril aj na mužov, ktorí ako zbraň používali svoju vlastnú výrečnosť. Dnes oslavujeme aj medzinárodný deň kravaty, ktorý pripadá na 18. októbra a oslavuje sa v rôznych mestách sveta. Viazanie ako veda Správe si zaviazať kravatu je umenie. Majstri viazanky totiž tvrdia, že okolo krku si ju môžete zaviazať až na neuveriteľných 85 spôsobov. To je už naozaj, čo povedať. Prax ale hovorí, že muži aj tak zvládajú obvykle jeden až tri štýly a tým sú verní. Medzi favoritov patria windsorský uzol. Pre svoju noblesu a konzervatívny štýl sa pripisuje britskému kráľovi Eduardovi VIII. Práve on mal svojimi návrhármi priviesť na svetlo sveta tradičné a jednoduché viazanie. Pre zjednodušenie a do menších košieľ sa používa aj uzol manhattan, ktorý je polovičnou verziou toho windsorského a celkom obľúbený pratt sa objavil až v roku 1989. Kravata a jej štýly tak majú napriek relatívne krátkej histórii celkom slušnú obľubu a do sveta sa kravaty rozšírili s takým úspechom, že len máloktorý iný módny doplnok im môže konkurovať. Stavte na hodváb Ceny kravát sa pohybujú od skutočne zanedbateľných až po šialené cifry. Ak si ale máme niečo zaslúžiť, rozhodne netreba šetriť na kvalite. Už na prvý pohľad obchodný parter vie skúseným okom zistiť, čo za protivníka má pred sebou. Isté vlastnosti bojovníkov si totiž kravaty zachovali dodnes. Špičkou ľadovca sú kvalitné hodvábne kravaty. Tie, aby udržali svoju vitalitu, potrebujú pravidelnú starostlivosť. Jednou zo zásad je odväzovanie uzla po každom použití, aby sa tkanina neopotrebovala. Kvalitná kravata sa sama vystrie a je pripravená na ďalšie použití. Kvalitné kravaty sa vyznačujú naozaj atraktívnymi vzormi. Do módy síce prichádzajú aj komixové, či divoko žiarivé, ale ak chcete kvality hodvábu, musíte sa stať džentlmenom a to sa oplatí ako v živote, tak aj v biznise Vyberte si z celej plejády krásnych kravát na: http://moda.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
Dve veci, ktoré vám zaručia okamžitý obdiv
Unikátne okuliare Stále väčšie percento populácie potrebuje okuliare. Takže dnes sú spojením módy s technikou. Už to nie sú len okuliare na korekciu zraku. Najväčšou výzvou pre HI – TECH maniakov je rozhodne prototyp okuliarov Google. Až sem prichádza prepojenie imidžu a funkčnosti. Pri kráčaní ulicou automaticky vyberú okuliare správnu cestu, vidíte predpoveď počasia, alebo si len tak pohovorite s priateľmi prostredníctvom chatu aj v dlhom rade v supermarkete. Dnes sa k nim dostávajú len vyvolení, ale je tu predpoklad, že časom by mohli vytlačiť z pozície štýlových doplnkov aj mobilné telefóny. Trochu Matrix, ale hlavne, že štýlový. Topánky na mieru plus Nie sú to len klasické topánky na mieru. Ide o spojenie digitálnej techniky s dizajnom, ktorý má pod taktovkou Cedric Fiazinski. Jeho modely nehovoria len o exkluzivite. Sú expresiou samotného majiteľa. Pri ich výrobe vyplníte dotazník, v ktorom ide o typológiu. Topánky tak so svojim nositeľom zdieľajú nielen podrážku, ale aj dušu. Sú modelované pomocou špičkovej grafiky. Navyše majú niekoľko senzorov, ktoré vedia odhadnúť, či sa ponáhľate, alebo máte deň vyhradený na prechádzky s rodinou. K tomu sa samozrejme prispôsobia, pretože v tomto prípade ide dizajn ruka v ruke s technológiou. Parádne vychytávky z módy aj hodiniek s inteligentnými funkciami nájdete na: http://hodinky.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
Ako si vybrať cool zimnú čiapku?
Muži majú obvykle problém dať si na zimu čiapku a tak si radšej nechávajú omrznúť hlavu. Nie je na to dôvod. Stačí iba poznať správne zásady výberu zimnej čiapky. Budete mať uši v teple a pritom spravíte na ženské väčší dojem ako s omrznutými ušnicami. Dostatočne hrubá Je vhodné mať doma viacero zimných čiapok. Dôvod je jednoduchý. Zima nie je konštantná a chodiť v baranici, keď je len niečo pod nulou naozaj nie je cool. Majte vo svojom šatníku hrubšie aj tenšie čiapky a striedajte ich podľa toho, čo vám našepká teplomer. Vyberte si módne farby Je dobré zistiť, aké odtiene čiapok práve túto zimu letia. Ak chcete malú nápovedu, v tomto roku budete trendy, ak siahnete po červenej, čiernej, šedej a modrej. Nielen materiál je preto rozhodujúcim činidlom, ale aj správna farba. S našim sprievodcom čiapkami sa však nestratíte v meste ani na svahu. Ľahké pranie Je super mať rôznorodé materiály, ale dbajte aj na hygienu. Polyester a bavlna sú dobrou voľbou, dobre sa perú a rýchlo schnú. Dôvod je prostý. Pod čiapkou sa potíte, vlasy vám budú mastnieť a mať týždeň jednu čapicu nie je práve najlichotivejšie. Čiapka musí voňať čistotou, iba vtedy je trendy. Stavte na brmbolec Čiapka s brmbolcom je v tomto roku asi tá najtrendovejšia časť zimného oblečenia, ktoré si môžete dať na seba. Preto už ani nepremýšľajte, aký typ si kúpiť. Čím väčší brmbolec, tým lepšie.     Šičkové moderné čipky nájete v sekcii http://moda.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Najsexi vône, ktorými ohromíte
Muž, ktorý chce zaujať ženu, ale aj pôsobiť príjemne na okolie, musí byť charizmatický. Málokto však vie, že charizma sa nedostáva do vienka. Je súčasťou rôznych faktorov a jedným z nich je práve vôňa. Prinášame vám výber vôní, v ktorých žiadny chlap nemôže byť nezaujímavý! Fahrenheit Je to kultová vôňa od Diora. Patrí k najrozšírenejším mužským vôňam vôbec, ale zároveň aj k tým, ktoré ženy na chlapoch milujú. Je ako misionárska poloha, nezovšednie používaním. Jeho čaro sa skrýva v kombinácii bergamotu, levandule, ale aj jantáru a chlapského základu postaveného na koži a dreve. Je to jednoducho esencia sprevádzajúca silných chlapov, pričom je silná aj jemná zároveň. Fahrenheit  charakterizuje teda na jeden nádych chlapa, ktorého žena miluje. CK2 Názov tejto vône je trochu futuristický a také je aj jej flakón. Vôňa je však zaujímavá svojim charakterom unisex. Je vhodná pre mužov aj ženy. Takže ju môžete kúpiť pod stromček frajerke a v prípade potreby si z nej odstreknúť aj sami. Stelesňuje totiž jednotu aj rozmanitosť medzi dvoma ľuďmi. Jej základom je vzbudzovať vzrušenie. Mieša v sebe vetiver, kadidlo, mandarinku, aj ostré wasabi. Taká je CK2 od Calvin Klein Hypnose Homme Už samotný názov naznačuje hypnotické účinky. Hypnose Homme od Lancome je pre spontánnych mužov. Dynamická, podmanivá ako hodnotia ženy, až hypnoticky sexy. Ušľachtilosť, jedinečnosť, mäta a indonézske pačuli. Ženy sú proti tejto vôni skutočne bezbranné. Neroli Portofino Acqua Skutočná lahôdka pre náročných. Neroli Portofino Acqua patrí tiež do kategórie unisex a je až explozívne citrusový. Jej tri zložky sú citrusy, neroli a ambra. Zmes akoby namiešaná pre dlhé, noci plné vášne. Dajte si túto vôňu na telo pred tým, ako sa vyzlečiete a značka Tom Ford vám v tomto prípade garantuje, že sa žena pôjde zblázniť. Zacítiť túto vôňu je pre ne silné afrodiziakum. Champions League Star Edition Máme tu aj niečo pre tých, čo neplánujú vysoliť desiatky eur za dokonalú vôňu. Champions League Star Edition od Adidasu prináša športovú vôňu moderného muža. Je dokonalá pre mladých, ktorí zbožňujú šport, majú súťaživého ducha a radi víťazia. Ženy to z vás okamžite zacítia aj prostredníctvom tónov kardamónu, rajčiny, cédrového dreva a napríklad pačuli.
Zobraziť článok >
1 2 3