EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Pánska móda

 
Šperky nie sú len pre ženy - značka Police vás o tom presvedčí
To, že šperky sú výhradne dámskou záležitosťou, už dávno neplatí. Luxusný náramok alebo náhrdelník dokážu vašu mužskosť podčiarknuť skutočne výnimočným spôsobom. Kráľovnou vo svete mužských doplnkov je značka Police, v ponuke ktorej nájdete nielen jedinečné náramky a náhrdelníky, ale aj slnečné okuliare, parfumy, či hodinky. Talianska značka Police bola založená v roku 1983 spoločnosťou De-Rigo, ktorá postrehla na trhu nedostatočný výber slnečných okuliarov.  Cieľom značky bolo priniesť nový pohľad na svet, vniesť medzi ľudí energiu, mladistvosť a sviežosť. Spočiatku sa Police sústredila na výrobu slnečných okuliarov, neskôr produkciu obohatila o hodinky, doplnky a parfumy. Rok 2003 bol pre značku Police zlomovým, pretože sa rozhodla ľudí osloviť štýlovými náramkovými hodinkami. Úspech tohto kroku sa dostavil hneď po uvedení hodiniek na trh, pretože ich predaj prekvapil aj samotných výrobcov. V súčasnosti má značka niekoľko desiatok produktových rád, pričom sú stále veľmi obľúbené a žiadané. V roku 2005 uviedla značka na trh ďalší produkt – šperky, ktoré sa vyznačujú sviežosťou, kreativitou a nápaditosťou. Dizajnéri kombinujú rôzne materiály, od kryštálu po farebné striebro, takže z ich dielne vychádzajú nenapodobiteľné kúsky. Rok 2009 bol pre značku Police ďalším medzníkom, pretože svoju produkcia rozšírila o jarné a letné kolekcie oblečenia pre ženy a mužov. Týmto krokom si získala ešte viac priaznivcov a stala sa tak obľúbenou svetovou dizajnérskou značkou. V roku 2010 sa snažila poukázať na jedinečnosť každého človeka tým, že svoju kampaň orientovala na príbehy bežných ľudí. Zamerala sa na ich originálny štýl a výrazné vlastnosti, ktoré vyjadrovali prostredníctvom unikátneho outfitu. Dôkazom popularity Police sú slávne osobnosti ako Bruce Willis, George Clooney, David Beckham alebo Antonio Banderas, ktorí značku preslávili a niektorí ju dodnes aj hrdo reprezentujú. Ak chcete svoju výnimočnosť a eleganciu podčiarknuť doplnkami značky Police, určite si prezrite našu ponuku, z ktorej si určite vyberiete doplnok vystihujúci práve vašu jedinečnú osobnosť.
Zobraziť článok >
 
Prečo je značka Lacoste tak obľúbená?
V podstate zosobňuje mužov. V krokodílovi sa skrýva elegán, ale zároveň pohoďák, ktorý vie byť v správnej chvíli dostatočne agresívny, silný a vzbudzuje rešpekt. Oblečenie s logom Lacoste tak ešte túto črtu podčiarkne. Dokonalý marketing Pánske polokošele Lacoste boli vyrobené pre tenisové šampionáty a v roku 1951 prišli tričká Lacoste prvý raz v mestkých farbách,, čo znamenalo masívny prienik do spoločnosti aj mimo športoviská. Zrazu začali Američania šalieť. Neváhali si kúpiť tričko za 8 dolárov. Čo však vtedy bola hodnota niekde na úrovni dnešných 60 eur. Toľko stáli prvé tričká tejto značky a svoju cenu si dokáže držať aj dnes. Čo bolo hlavným dôvodom, že ľudia chceli zaplatiť enormné peniaze za tričko, ktoré sa svojimi vlastnosťami ani veľmi nelíšilo od lacnej konkurencie? Nebola to len charizma slávneho hráča. Mať tričko s krokodílom znamenalo okamžite preukaz do vyššej spoločnosti. A to chcel každý. Neváhal zaplatiť nemalé peniaze, aby to bolo každému jasné. Krokodíl na hrudi sa vynímal dokonale. Stále v jednej rodine V súčasnosti je Lacoste medzinárodným brandom, ale stále z nej tak trochu vanie duch zakladateľa. Po smrti Reného prebral v roku 1963 podnik jeho syn Bernardt, ktorý skonal pred desiatimi rokmi a od toho času je Lacoste pod taktovkou jeho brata Michaela. Firmu nikdy nepustili z rúk, hoci dnes tričká vyrába aj firma ICC  v Thajsku a Číne, Procter & Gamble zasa tvorí vône. Ďalšie firmy vyrábajú tašky, kožené doplnky, topánky aj hodinky, všetko v exkluzívnej licencii. Predáva viac ako 60 miliónov produktov vo viac ako stovke krajín sveta. Krokodíl sa stal logom, ktoré stále znamená vyššie spoločenské postavenie, štýl, ale zároveň dravosť a pohodlie. Športového ducha a muža, ktorý vie čo chce. Pozrite sa aj na atraktívne hodinky pre pánov práve s logom krokodíla.
Zobraziť článok >
 
Ako správne nosiť peňaženku?
Etiketa hovorí, že chlap by nemal peňaženku vykladať na stôl, nemali by sme ju nosiť v ruke, ani nemá pretrhnúť zadné vrecko na nohaviciach. Nikto však nehovorí, ako ju teda s noblesou nosiť. My vám poradíme. Kde s ňou? Zásadná a kľúčová otázka. Muži by mali nosiť peňaženku na troch miestach. Zadné vrecko nohavíc, ale iba v prípade, že ho nenafukuje. Rovnaké zásada platí aj o vnútornom vrecku na saku, alebo bunde a tretím miestom je pánka taštička, nazývaná etue. Tá sa vám bude hodiť najmä v prípade, ak potrebujete mať so sebou naozaj objemnejšiu peňaženku. Peňaženka na svojom mieste Tri uvedené miesta nosenia peňaženky sú zároveň aj miestami, kde ostávajú po celý čas, kým ich nepotrebujete použiť. Vykladanie na stôl, na palubnú dosku v aute, alebo napríklad nosenie ju v ruke spolu s mobilom sa nepatrí. Na to nezabudnite ani v prípade, že máte drahú a luxusnú peňaženku. Každého viac zaujme nevkus nosenia ako váš vkus pre módu. Kvalitné koža Pri platení je jediná chvíľa, keď môžete peňaženkou upútať. Moderná pánska peňaženka je v čiernej, alebo tmavohnedej farbe v typickom pánkom vzore s klasickým vyklápaním. Zaujme aj hrubé ozdobné šitie. Nenoste v nej všetko  Naozaj nie je potrebné, aby ste v peňaženke nosili všetky klubové kartičky. Aj tie, ktoré používate raz za rok. Skúste si spraviť inventúru. Obvykle postačí trocha hotovosti a jedna až dve platobné karty. Takáto peňaženka aj s pár mincami vojde aj do zadného vrecka aj do vnútorného vrecka na saku. Krásne a kvalitné a moderné pánske peňaženky nájdete na: http://moda.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Dve veci, ktoré vám zaručia okamžitý obdiv
Unikátne okuliare Stále väčšie percento populácie potrebuje okuliare. Takže dnes sú spojením módy s technikou. Už to nie sú len okuliare na korekciu zraku. Najväčšou výzvou pre HI – TECH maniakov je rozhodne prototyp okuliarov Google. Až sem prichádza prepojenie imidžu a funkčnosti. Pri kráčaní ulicou automaticky vyberú okuliare správnu cestu, vidíte predpoveď počasia, alebo si len tak pohovorite s priateľmi prostredníctvom chatu aj v dlhom rade v supermarkete. Dnes sa k nim dostávajú len vyvolení, ale je tu predpoklad, že časom by mohli vytlačiť z pozície štýlových doplnkov aj mobilné telefóny. Trochu Matrix, ale hlavne, že štýlový. Topánky na mieru plus Nie sú to len klasické topánky na mieru. Ide o spojenie digitálnej techniky s dizajnom, ktorý má pod taktovkou Cedric Fiazinski. Jeho modely nehovoria len o exkluzivite. Sú expresiou samotného majiteľa. Pri ich výrobe vyplníte dotazník, v ktorom ide o typológiu. Topánky tak so svojim nositeľom zdieľajú nielen podrážku, ale aj dušu. Sú modelované pomocou špičkovej grafiky. Navyše majú niekoľko senzorov, ktoré vedia odhadnúť, či sa ponáhľate, alebo máte deň vyhradený na prechádzky s rodinou. K tomu sa samozrejme prispôsobia, pretože v tomto prípade ide dizajn ruka v ruke s technológiou. Parádne vychytávky z módy aj hodiniek s inteligentnými funkciami nájdete na: http://hodinky.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
História Zippo: Zapaľovač odolný voči vetru podpaľoval aj vietnamské dediny!
V zadnom vrecku nohavíc, alebo v bunde by mal každý chlap mať zapaľovač. Aj nefajčiar. Pretože zapáliť oheň v krbe, sviečku, alebo pripáliť cigu náhodnej dáme patrí jednoducho k džentlmenským manierom. Samozrejme je rozdiel či škrtáte zapaľovačom z trafiky, alebo skutočne legendárnym nástrojom, ktorý nikdy nesklame. História písaná chlapmi Pripaľoval si ním Indiana Jones, všetci americkí vojaci a správni chlapi po celom svete. Je to jediný zapaľovač, ktorý vám nesfúkne ani silný vietor. To bola vlastne aj idea, s ktorou v roku 1932 založil George G. Blaisdell svoj rodinný podnik na výrobu zapaľovačov, ktoré prekonali už viac ako osemdesiat rokov a stále ich dizajn, charizmu a štýl jednoducho nikto neprekonal. Sú vernejšie ako žena Zapaľovače Zippo nikdy nesklamú. Ich dobrou vlastnosťou je, že vďaka patentovanej technológii ochrany knôtu nezhasnú ani v silnom vetre. Dokonca aj pri páde na zem, vďaka ochrane knôtu, ostanú stále horieť. Na druhej strane stačí elegantné šťuknutie uzáverom a plameň sám zhasne. Čo je však na Zippo zaplovačoch najlepšie? Slogan: „It works or we fix it free™“ hovorí, že Zippo buď funguje, alebo vám ho vymenia. Je naň doživotná záruka a to dnes je už naozaj rarita. Kúsok temnej histórie Len čo škrtnete kolieskom o kamienok a rozhorí sa vám v ruke plameň, tak držíte nástroj, ktorý si získal popularitu počas Druhej svetovej vojny, kedy ho americkí vojaci rovno fasovali. Ešte neslávne známejší sa však  stal v „najslávnejšej“ americkej vojne vo Vietname. Tu sa práve ním podpaľovali senníky, domy, aj celé dediny. Pozor na napodobeniny! Ide o jeden z najfalšovanejších zapaľovačov. Aj preto, že je tak legendárny a ľudia nechcú vlastniť jeden, ale rovno celú zbierku. Ak však chcete skutočne poznať originál, pozrite sa na nity. Majú vždy striebornú farbu. Na komíne je 16 dierok, 8 po každej strane a na spodnej strane je vždy vyrazený dátum výroby. Originál je stále americký, nevyrába sa nikde inde. Stvorený pre mužov Je to skvelý artikel a každý chlap by mal mať svoj oheň. Či už jeden, alebo celú zbierku, Zippo zapaľovač len dokazuje, že je stvorený pre mužov. Existuje dokonca niekoľko trikov, ktoré sa s ním môžete naučiť a ovládnuť tak nejeden večierok. Inšpirujte sa Zippo technikou vo videu
Zobraziť článok >
 
Hodinky neukazujú len čas! Ako ich nosí úspešný muž?
Kúpiť si hodinky dnes dokáže skutočne každý. Ak by išlo o čas, tak si pokojne vystačíte aj s plastovým modelom za pár korún. To, čo vyjadrujú hodinky je však ďaleko za hranicou času. Stávajú sa nadčasovými mužskými doplnkami. Hodinky prezentujú muža samotného. Jeho charizmu, úspech aj vzťah k životu. No treba si ich vedieť vybrať a správne nosiť. Hodinky a váš osobitý príbeh Vybrať sa za históriou hodiniek by znamenalo nahliadnuť do doby, keď ľudia začali vnímať čas. V každom jednom kúsku náramkových hodín sa tak odzrkadlí nielen svetové dedičstvo, ale poctivá práca hodinárov vyšperkovaná do súčasnej dokonalosti. Hodiny patria k jedným z mála šperkov, ktoré muži nosia. Na rozdiel od žien v spoločnosti nemáme prípustné zlaté reťaze, drahé šperky, náušnice, ani prstene, či náramky. Hodinky sú preto najštýlovejšou mužskou záležitosťou a mali by mať patričnú hodnotu. Aké sú tie najimidžovejšie? Digitálky boli symbolom deväťdesiatych rokov a bláznivej éry, keď tí najväčší chlapi chodili na favoritoch a v teplákových súpravách. Na zápästiach mali drahé digitálky. Nadčasové a vždy elegantné sú však klasické ručičkové hodinky. Nimi nič nepokazíte. Hodia sa na slávnostné príležitosti aj na bežné nosenie a nikdy nevyjdú z módy. Konzervatívnejší štýl vás etabluje v spoločnosti a ak pozriete na výrobky luxusných značiek, nie sú extra vyšperkované, ale dýcha z nich umenie a vkus. Také hodinky robia z chlapca úspešného muža. Rozhodujú o kariére? Platí zásada, že čím vyššie v práci a v spoločnosti mierite, tým budú pre vás hodinky lepšou investíciou. Nie je žiadne tajomstvo, že aj na prijímacích pohovoroch, či v rámci biznis komunikácie vám opačná strana nazrie na ruku. Nie preto, že by potrebovala zistiť, koľko je hodín, ale sonduje, akým človekom skutočne ste. Pretože hodinky o vás prezradia niekedy viac ako to, čo hovoríte. Moderné trendy wearables Nehodia sa na spoločenský večierok, ale zaujmú pri každodennom nosení a majú množstvo nezameniteľných funkcií. Hodinky z radu wearables, teda inteligentného oblečenia, sú aktuálnym módnym hitom. Poslúžia v posilňovni, pri športe, turistike, majúvymoženosti, ktoré ocení každý chlap, ktorý chce žiť na pulze doby a zároveň miluje technické inovácie. Hodinky už dnes dokážu merať tep a v aplikácii vyhodnotia, ako je na tom vaše srdce. Pri športe viete, v ktorej ste kardio zóne, či spaľujete tuky, alebo idete na kondíciu. Modely s kompasom napríklad oceníte pri pohybe vonku. Ako vybrať tie správne? Keďže hodiny predstavujú pre mužov šperk, pokojne môže mať aj viacero typov na rôzne príležitosti. Nech už vyrážate za zábavou, športom, alebo biznisom, platí jedna zásada, ktorej sa atraktívny muž musí pridržať. Vyberajte si hodiny priamo úmerné vášmu zápästiu. Darmo budete mať luxusný model s ciferníkom vykladaným rubínmi, ak vám bude presahovať obvod ruky. Je to módne faux pas a vtedy už nikoho hodinky nezaujmú. Budete vyzerať ako ten, čo sa nevyzná v štýle, alebo si kúsok prestíže chcel požičať od kamoša. To určite nie je dobrá vizitka. Príliš malý ciferník je zas znakom nevýznamnosti. Ideálny rozmer teda presne sadne na vaše zápästie a nechá vyniknúť ešte aj uchyteniu remienka.
Zobraziť článok >
 
Trojdňové strnisko? Vyšlo z módy ako Brad Pitt!
Kedysi sa tvrdilo, že ženy majú rady drsných chlapov. Až tak, že si cenia aj oškreté líčko o ich strnisko. No to už neletí rovnako ako niekdajší sex symbol, ktorého opustila aj Angelina Jolie. Možno aj kvôli strnisku! Strnisko bolí Ženy sú schopné pre krásu toho vytrpieť dosť. Napríklad celý deň chodiť vo vysokých podpätkoch a nechať sa do krvi otlačiť. Tak to bolo aj s mužskou bradou. Trojdňové ostré strnisko bolo v móde a ony sa tvárili, že ich baví, ak im muž pooškiera fasádu a ohobľuje pokožku aj medzi stehnami. Dnes už však aj ženy preferujú pohodlie a k tomu nepatrí, že budú pri nežnostiach trpieť. Vyzerá vždy neupravene Nie je isté, či je to súčasť imidžu, alebo len kašlete na hygienu a zabudli ste sa oholiť. Preto je lepšie pekne do hladka a nebáť sa úpravy. Pravidelným holením bude aj vaša pokožka zdravšia a bez vyrážok. Preto sa oplatí investovať do kvalitnej žiletky.  Buď, alebo Móda sa mení a s ňou aj chute žien. Dnes sú v kurze muži na hladko, alebo ich presný opak. Hipsteri, čo si pestujú bradu, kde by schovali aj škrečka. Pohladiť si huňatý porast je dnes pre ženy sexi, ale pozor iba pre niektoré. Dlhšia brada má však výhodu, že už nepichá a tak ste na rade vy. Výborná vôňa Oholený muž jednoducho inak vyzerá aj inak vonia. Vždy lepšie, ak sa mu vo fúzoch a brade skrývajú ešte omrviny od raňajok a to už sa snaží hrať večerného romantika. So strniskom to veľmi nepôjde. Skúste to aj dole Každému mužovi sa zíde informácia, že ženy nemajú rady, keď je chlap hladký len na tvári. Skúste zísť žiletkou aj tam dole. Pridá vám to opticky na veľkosti dva centimetre. To už stojí za trochu námahy v kúpeľni.
Zobraziť článok >
 
James Bond 007 - značka za miliardy
Je len niekoľko filmových postáv, ktoré zosobňujú prototyp úspechu. Nesporným kráľom medzi nimi je britský agent 007, ktorý keď si obuje topánky, ponožky, alebo naštartuje auto hociktorej značky, stávajú sa doslova kultovými. Dokonca ako Midas mení bežné veci na zlaté doly a dáva pocit, že Bondom, môžeme byť aj my, len si treba kúpiť tie správne hodinky... Najprv úspech, potom ostatné James Bond patrí k filmovým trhákom, ktorým ani štipku neveríme. Bitky sú nereálne, nikto im  nedôveruje viac, ako romantike od Steelovej a pritom sú muži ochotní pozerať mnohé scény dookola. Ianovi Flemingovi sa už v roku 1952  podarilo namiešať charizmu úspechu a vsadiť ju hrdinovi, ktorý zosobňuje to, po čom muži túžia od dôb, keď sa zmocnia prvého angličáka, až kým nesedia v hojdacom kresle na staré kolená. Bond zaujal dejom a hlavne postojom k životu. Nadneseným, ráznym, pôžitkárskym, ale vysoko profesionálnym. Predstavuje schému úspešného muža a keďže človek sa učí napodobňovaním, bol už len krok k vytvoreniu kultu, ktorým je James dnes povestný. Milovník a znalec Muž činu, veľkých gest a predovšetkým vie, čo je dobré. S postupom tejto tradície sa stal James Bond lakmusovým papierikom, na ktorý sa dá spoľahnúť a určuje, čo je vo svete naozaj top. Preto si niekoľko značiek svoju kariéru doslova postavilo na tomto hrdinovi a dnes, keď prichádza do kín nový film, je natlačený produktpacementom do prasknutia. Diváci si zosobnili pocit úspechu s viditeľnými vecami. Mnohí muži kopírujú jeho štýl, aby prezentovali svetu, že chcú byť rovnako dobrí, mužní  a úspešní. Tí skutočne mocní, s vilami v Beverly Hills vedia, že Bondovým veciam nikdy nechýba nič z prvotriednej kvality a preto sú súčasťou ich noblesného života. Bond nie je billboard James Bond je záhadou aj pre marketérov nielen preto, že pracuje v M16. Dnes preto určuje trendy, ktoré sa vyvíjajú a menia, no základné vlastnosti luxusu a kvality ostávajú. Osobitou kapitolou sú hodinky a zatiaľ, čo románový hrdina nosil Rolex Oyster Perpetual Submariner, zápästie Seana Conneryho a Georgea Lazenbyho zdobil model Rolex Submariner 6538A. Nehovoriac o tom, že Bondove „hračky“ sú známe svojimi vylepšeniami a s tými luxusnými výrobkami, hoci v nefilmovom vyhotovení môžu muži zažívať svoje detské sny aj v reáli. Bond spojil hru, luxus, prestíž aj postavenie alfa samca a džentlmena, čo sa zdalo ako nemožná kombinácia, ktorá dnes nielen láka, ale aj dobre predáva. Bond preto neučí len prestíži, ale aj umeniu, ktoré pochopia len šikovní obchodníci. Zahrajte sa na špióna v niektorej z množstva akčných hier, alebo si vyberte Bondovské hodinky na http://hodinky.eiffeloptic.sk  
Zobraziť článok >
 
Ako správne nosiť trenírky!?
Téma, ktorej sa nikde nevenuje dostatok priestoru. Všade sa dozvieme, ako nosiť košele, aké má byť sako, opasok, aj o dĺžke nohavíc. Ale o trenírkach sa mlčí a pritom nie je nič horšie, ako vyzliecť gate a nevedieť nosiť vhodne spodnú bielizeň. Nosí sa iba deň! Na toto páni pozor. Niektorí si myslia, že trenírky sa dajú nosiť ako nohavice. No nedajú! Nadajbože ak čakáte dámsku návštevu, vtedy si ich vymeňte aj po pol dni. Dobre totiž viete, kam povestná kvapka kvapká a žiadna nebude paf, ak na bielych trenírkach uvidí žltú mapu. No a to sa pomaly dostávame k farbe. Pretože aj pod nohavicami prúdia módne trendy. Farby pre tento rok sú v kurze modrá, červená, čierna, biela. S nimi nič nepokazíte, hodia sa ku všetkému, dokonca aj na to, aby ste len tak v nich behali po byte. Nech sa páči. Jemne obtiahnuté Pri výbere trenírok je dôležité, aby to neboli lajdáky, v ktorých sa vám bude všetok vercajch hompáľať ako odtrhnutý z reťaze. No pozor, ani príliš úzky strih boxeriek nepraje zdraviu. Riskujete tak zaparený zadok a boľavé semenníky. Navyše neplatí, že čím obtiahnutejšie, tým vyniknú viac vaše prednosti. Noste ich skryté Možno ste si kúpili značkovú bielizeň, ale nechajte si to pre tú, čo vám bude rozopínať rázporok. Je dosť neestetické, ak vám bude guma bielizne vytŕčať nad pás, aby ste ukázali, že ste do seba investovali. Takto nie páni. Radšej v skrytosti. Modernú spodnú bielizeň nájdete na: http://moda.eiffeloptic.sk/ 
Zobraziť článok >
 
Manžetové gombíky. Elegantná vizitka džentlmena
My chlapi sme dosť pragmatické tvory. Najmä čo sa týka oblečenia, radi dostaneme všetko hotové, naservírované, dokonca aj opraté a vyžehlené. Investovať preto do manžetových gombíkov tam, kde sú obyčajné, príde väčšine ako zbytočnosť. Do chvíle, kým sami nezistia, aký dobrý dojem vďaka nim zanechajú. Rukopis dejín pánskej módy Písal sa rok 1684, keď sa o manžetových gombíkoch ako zásadnej súčasti pánskej módy zmienil prestížny magazín London Gazette a do popredia sa dostávali gombíky s diamantmi. Práve v Anglicku sa táto ozdoba dokonale udomácnila a tak začala sprevádzať ten najvyšší mužský štýl a noblesu. Medzi klasiku v tom období patrili drevené gombíčky spojené retiazkou ozdobené napríklad perleťou. Dodnes sú tieto kúsky vzácnymi relikviami doby cenené rovnako ako vzácne maľby. Po roku 1900 prišla zmena Dvadsiate storočie výrazne zmenilo zásady mužského odievania. Zdalo sa, že zbytočnosti ako francúzske manžety a s nimi aj manžetové gombíku upadnú do histórie, no opak bol pravdou. Ich výroby sa chytili značky Cartier a Tiffany. Razom bol o ne záujem ako o luxusné šperky, ktorých je na mužskom zovňajšku v spoločnosti dovolených len málo. V roku 1990 prišiel veľký comeback manžetových gombíkov rôznych tvarov, farieb, prevedení. Je možné ich ladiť s kravatou, s oblečením partnerky, alebo len ukázať, že muž má zmysel pre vkus a štýl, neprestáva byť džentlmenom. Dnes sú aj skvelým tipom na darček pre tých mužov, ktorí už „všetko majú“, ale chcete im spraviť radosť. Páni, sme v ohrození Raz možno príde doba, keď muži začnú nosiť vysoké podpätky a sukne, ale zatiaľ sme niekoľko desiatok až stoviek rokov v ohrození. Ženy po našom vzore začali nosiť nohavice, košele, dokonca aj kravaty a asi už tušíte, kam to speje. Dobyli aj poslednú baštu džentlmenov, manžetové gombíky. Od roku 2000 sú vyrábané aj v prevedení pre ženy na dámske košele. Zatiaľ sú skôr výnimkou a preto je na čase brániť sa. Ukázať, že táto ozdoba na nás chlapoch jednoducho vyzerá lepšie. Krásou manžetových gombíkov objavíte tu.
Zobraziť článok >
 
Ozvláštnite váš outfit trakmi!
Sú len 2 typy mužov. Tí, ktorí traky milujú a tí, ktorí ich absolútne odsúdili. Traky sú však módnym doplnkom, ktorý z vás dokáže spraviť skutočného gentlemana. Traky sú textilné alebo kožené pásy, ktoré sa nosia cez plecia, aby držali nohavice. Môžu byť elastické, a to buď úplne, alebo len na koncoch. Traky vytvárajú na chrbáte vzor podobný písmenu X alebo Y(podľa počtu kovových patentov). Zvyčajne sa pripájajú k nohaviciam buď pomocou kovových patentov alebo pomocou gombíkov. Väčšinou sú regulovateľné pomocou polohovacích praciek. V minulosti v priebehu predošlých 300 rokov bolo veľa predchodcov trakov, ale prvé moderné traky boli vynájdené Albertom Thurstonom v roku 1822. Vtedy sa nosili často, pretože nohavice z konca 19. a zo začiatku 20. storočia mali vysoký strih a opasok by bol nepraktický. Po prvej svetovej vojne sa traky používali menej, pretože muži si zvykli na opasky, ktoré mali s uniformou. Obľúbenosť trakov tak pomaly začínala upadať. V poslednom desaťročí však nastal výrazný zlom a traky sa stali neprehliadnuteľným módnym doplnkom, ktorý dokáže nevídaným spôsobom podčiarknuť vašu mužskosť. Väčšinou sa nosia jednofarebné, ich farebná škála je však pestrá. Vybrať si môžete aj na základe hrúbky. Kombinovať ich môžete ako s kravatou, tak aj s motýlikom - dajte si však pozor na kombináciu s opakom, v takomto prípade by išlo o módny prešľap. Ak sa rozhodnite dať trakom šancu, nájsť ich môžete aj v našej ponuke.
Zobraziť článok >
 
Prečo baby milujú bradatých chlapov?
Journal of Evolutionary Biology publikoval výsledky štúdie, podľa ktorej sú bradatí muži pre ženy o 20% príťažlivejší. To znamená, že vaše šance sa extrémne zvýšia, ak nebudete mať tvár hladkú ako školák. Čo je však tým dôvodom, pre ktorý brada nevychádza z módy? Nosil ju Štúr aj každý hipster Brada nevychádza z módy. Je súčasťou muža od dávnych čias. Dnes sa o jej renesanciu v hustej podobe snažia hipsteri. Preto ak ju správne pestujete, je jasné, že sa vyznáte v móde a štýle. Viete napríklad, že frčia boxerky a nebudete po byte pobehovať v slipoch. Ste skrátka in a viete sa o sebe starať. Pretože páni pozor! Iba kultivovaná brada rajcuje ženy! A udržať si ju zas nie je extra problém. Stačí mať kvalitný zastrihávací strojček. Vyzerajú staršie Hoci si už nejedna MILFka dnes pochvaľuje výkon mladšieho chlapa, stále je trendom, že mladým ženám sa páčia skôr starší, skúsení muži ako mladé uchá. Nemusíme hovoriť, že správne pestovaná brada vás spraví starším a hneď zaujímavejším. Agresia Brada na mužoch pôsobí agresívnejšie a každý predsa vie, že ženy dávajú prednosť viac zlým chlapcom ako oholeným dobrákom. Testosterón Údajne ho ženy vedia vycítiť, ale zrak dosiahne predsa len ďalej ako čuch. Mohutná brada vyrastie len chlapovi, ktorý  má dostatok testosterónu, aby bol schopný dobrého sexuálneho výkonu, postarať sa o rodinu, zabojovať aj byť ako sa povie rázny chlap. Všetko klady, ktoré sa dajú veštiť z brady. Chcete začať s pestovaním brady? Všetko čo potrebujete je dobrý zastrihávací strojček. Jeden nájdete tu.
Zobraziť článok >
 
Slnečné okuliare cez zimu? Zachránia vám oči!
Bežne slnečné okuliare vnímame ako výbavu k letnej dovolenke, opaľovacím krémom a plavkám. Lenže slnko vie poškodiť zrak aj počas zimy. Hoci je slnka menej, najmä keď napadne sneh, je jeho intenzita často silnejšia ako na púšti v strede leta. Slnka je menej ale je ostré Počas zimy sú dni kratšie, slnka je menej, ale ak svieti, tak jeho intenzita nie je vôbec nižšia ako v lete. Vyskúšať si to mohli tí, ktorých na lyžovačke dobre spálilo v tvári. Navyše jas slnka sa zosilňuje na horách a preto ak plánujete zimný výlet, bez slnečných okuliarov nevychádzajte z domu. V zime sme vystavení väčšej expozícii slnka ako napríklad na jar a na jeseň a preto si naše oko zaslúži rovnakú mieru ochrany, ako počas slnečných dní. K zime patrí nielen čiapka, bunda a rukavice, ale aj slnečné okuliare. Pozor na odrazy Slnko je vlnenie a  preto sa odráža od snehu a tým svoju silu zintenzívňuje. Dokonca sú prípady, kedy ľudia počas jasných zimných dní v horách začali trpieť snežnou slepotou. Jednoducho oko neznieslo tak prenikavý tok svetla. Chrániť sa slnečnými okuliarmi v zime nie je len imidžovou záležitosťou, ale dôležitým predpokladom zdravého oka. Chránia aj pred vráskami Strach z každej novej vrásky je predovšetkým ženská doména, ale ani muži nemusia vyzerať už po tridsiatke ako deduškovia. Slnečné okuliare počas zimy zamedzia žmúreniu a tým zredukujú aj potenciál na vznik vrások okolo očí. Určite bez nich nevychádzajte na ulici. Ako si vybrať tie správna? Slnečné okuliare na zimu majú svoje špecifiká. Ideálne je, ak ochránia aj pred bočnými odrazmi. Investujte teda do okuliarov s bočným krytím. Zároveň dbajte na kvalitný UV filter. Okuliare bez neho môžu poškodiť váš zrak ešte viac akoby ste okuliare nemali vôbec. Zrenička oka sa len rozšíri, ale nebezpečné žiarenie sa neodfiltruje, práve naopak, oko ho príjme viac. Preto pozor na tržnicové tovary a radšej zájdite do optiky. 
Zobraziť článok >
1 2 3