Tyto webové stránky přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům na vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit“. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Pánska móda

 
Ako baby baliť na peňaženku?
Možno si poviete, že na túto časť módneho vybavenia nabalíte akurát tak zlatokopku. Omyl. Tentoraz nebude reč o tom, či je plná, alebo prázdna, hrubá, alebo úzka. Ide o štýl, šmrnc a to, ako ju viete nosiť aj používať. To si baby všímajú oveľa viac ako či vám z nej trčia stoeurovky. Teda tie správne baby. Peňaženka sa nevykladá na stôl Nikdy, za žiadnych okolností, ani ak vás na rande tlačí v zadnom vrecku nohavíc. Je potrebné povedať, že na to ste mali myslieť skôr. Peňaženku je nevhodné ukazovať, aj keby bola exkluzívnej značky. Stavte na kožu Možno si tým nepolepšíte u milovníčky zvierat, ale kožená peňaženka je jednoducho šik, trendy a zbaví vás starosti o to, že bude čoskoro opotrebovaná. Koža veľa znesie a dlhé roky dobre vyzerá. Vstupné náklady sú o niečo vyššie, ale tie sa vrátia, keďže kvalitný kúsok vydrží niekoľko rokov. A nebudete sa ju hanbiť pri platení ukázať. Poznajte ju Nie je nič horšie, ako pri platení hľadať drobné, prípadne kreditnú karu, alebo papierové peniaze. Vtedy vzniká trápne ticho a babe hneď skĺzne myšlienka, že ak sa nevyznáte vo vlastnej peňaženke sú len dva dôvody. Nenosíte tam bežne toľko peňazí a hráte formu, alebo ste žgrloš a hľadáte menšie peniaze, aby ste nemuseli dávať vysoké prepitné. Obe možnosti sú zlé. Vyberte si atraktívne peňaženky na: http://moda.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Príručka výberu správnej kravaty
Kravata, resp. viazanka je dôležitým estetickým doplnkom, ktorý nájdeme v šatníku snáď každého muža. Ako ale vybrať tú správnu a čím sa pri výbere kravaty riadiť? Výber správnej kravaty nie je až taký jednoduchý, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Pri výbere kravaty si preto najprv sami položte niekoľko otázok: 1. Na akú príležitosť kravatu potrebujem? Starostlivo uvážte, na akú príležitosť si kravatu vyberáte. Na bežné každodenné nosenie, do zamestnania, na obchodné rokovania alebo na slávnostné príležitosti? Na formálne slávnostné akcie (ples, opera, divadlo) si rozhodne vyberte širšiu a tmavšiu kravatu, pokiaľ možno bez vzorky.  Pri neformálnych príležitostiach (vernisáž, firemný večierok) si môžete dovoliť väčšmi zvýrazniť svoju osobnosť a uviazať si viazanku farebnú a pokojne i vzorkovanú. Vždy ale dbajte na pravidlá etikety a dodržujte tzv. dress code, upresňujúci pravidlá v obliekaní. 2. Akú farbu, vzorku by mala mať viazanka a z akého materiálu by mala byť? Kravata by mala oblek doplniť, oživiť a zvýrazniť. Platí pravidlo, že by nikdy nemala byť svetlejšej farby než košeľa. Jednofarebnú košeľu skvelo doplní kravata so vzorkou, ku vzorkovanej košeli sa naopak hodí jednofarebná kravata. K pruhovanej košeli nikdy nebude ladiť pruhovaná kravata, zvoľte preto jednofarebnú alebo bodkovanú kravatu. Ak má byť kravata doplnkom, ktorým vkusne doladíte celkový outfit, nemali by ste hľadieť na cenu. Vyberajte si kvalitné, ručne šité modely z hodvábu alebo 100 % bavlny, ktoré budú po uviazaní dokonale držať tvar. 3. Aká je ideálna dĺžka a šírka kravaty pre moju postavu? Kravaty sa predávajú v rôznych dĺžkach a šírkach. Správne uviazaná kravata by mala mať takú dĺžku, aby dosahovala k vrchnému okraju spony na opasku alebo ju mierne presahovala. Šírku kravaty voľte podľa strihu saka, tvaru goliera na košeli, ako aj výšky a tvaru postavy. Súčasným módnym trendom sú úzke kravaty (slim kravaty), ktoré postavu opticky predlžujú, nie sú však vhodné na nosenie pri slávnostnejších príležitostiach. Vkusným a zároveň praktickým doplnkom kravaty je kravatová spona, ktorá ju udrží vždy na patričnom mieste.
Zobraziť článok >
 
Slnečné okuliare cez zimu? Zachránia vám oči!
Bežne slnečné okuliare vnímame ako výbavu k letnej dovolenke, opaľovacím krémom a plavkám. Lenže slnko vie poškodiť zrak aj počas zimy. Hoci je slnka menej, najmä keď napadne sneh, je jeho intenzita často silnejšia ako na púšti v strede leta. Slnka je menej ale je ostré Počas zimy sú dni kratšie, slnka je menej, ale ak svieti, tak jeho intenzita nie je vôbec nižšia ako v lete. Vyskúšať si to mohli tí, ktorých na lyžovačke dobre spálilo v tvári. Navyše jas slnka sa zosilňuje na horách a preto ak plánujete zimný výlet, bez slnečných okuliarov nevychádzajte z domu. V zime sme vystavení väčšej expozícii slnka ako napríklad na jar a na jeseň a preto si naše oko zaslúži rovnakú mieru ochrany, ako počas slnečných dní. K zime patrí nielen čiapka, bunda a rukavice, ale aj slnečné okuliare. Pozor na odrazy Slnko je vlnenie a  preto sa odráža od snehu a tým svoju silu zintenzívňuje. Dokonca sú prípady, kedy ľudia počas jasných zimných dní v horách začali trpieť snežnou slepotou. Jednoducho oko neznieslo tak prenikavý tok svetla. Chrániť sa slnečnými okuliarmi v zime nie je len imidžovou záležitosťou, ale dôležitým predpokladom zdravého oka. Chránia aj pred vráskami Strach z každej novej vrásky je predovšetkým ženská doména, ale ani muži nemusia vyzerať už po tridsiatke ako deduškovia. Slnečné okuliare počas zimy zamedzia žmúreniu a tým zredukujú aj potenciál na vznik vrások okolo očí. Určite bez nich nevychádzajte na ulici. Ako si vybrať tie správna? Slnečné okuliare na zimu majú svoje špecifiká. Ideálne je, ak ochránia aj pred bočnými odrazmi. Investujte teda do okuliarov s bočným krytím. Zároveň dbajte na kvalitný UV filter. Okuliare bez neho môžu poškodiť váš zrak ešte viac akoby ste okuliare nemali vôbec. Zrenička oka sa len rozšíri, ale nebezpečné žiarenie sa neodfiltruje, práve naopak, oko ho príjme viac. Preto pozor na tržnicové tovary a radšej zájdite do optiky. 
Zobraziť článok >
 
História Zippo: Zapaľovač odolný voči vetru podpaľoval aj vietnamské dediny!
V zadnom vrecku nohavíc, alebo v bunde by mal každý chlap mať zapaľovač. Aj nefajčiar. Pretože zapáliť oheň v krbe, sviečku, alebo pripáliť cigu náhodnej dáme patrí jednoducho k džentlmenským manierom. Samozrejme je rozdiel či škrtáte zapaľovačom z trafiky, alebo skutočne legendárnym nástrojom, ktorý nikdy nesklame. História písaná chlapmi Pripaľoval si ním Indiana Jones, všetci americkí vojaci a správni chlapi po celom svete. Je to jediný zapaľovač, ktorý vám nesfúkne ani silný vietor. To bola vlastne aj idea, s ktorou v roku 1932 založil George G. Blaisdell svoj rodinný podnik na výrobu zapaľovačov, ktoré prekonali už viac ako osemdesiat rokov a stále ich dizajn, charizmu a štýl jednoducho nikto neprekonal. Sú vernejšie ako žena Zapaľovače Zippo nikdy nesklamú. Ich dobrou vlastnosťou je, že vďaka patentovanej technológii ochrany knôtu nezhasnú ani v silnom vetre. Dokonca aj pri páde na zem, vďaka ochrane knôtu, ostanú stále horieť. Na druhej strane stačí elegantné šťuknutie uzáverom a plameň sám zhasne. Čo je však na Zippo zaplovačoch najlepšie? Slogan: „It works or we fix it free™“ hovorí, že Zippo buď funguje, alebo vám ho vymenia. Je naň doživotná záruka a to dnes je už naozaj rarita. Kúsok temnej histórie Len čo škrtnete kolieskom o kamienok a rozhorí sa vám v ruke plameň, tak držíte nástroj, ktorý si získal popularitu počas Druhej svetovej vojny, kedy ho americkí vojaci rovno fasovali. Ešte neslávne známejší sa však  stal v „najslávnejšej“ americkej vojne vo Vietname. Tu sa práve ním podpaľovali senníky, domy, aj celé dediny. Pozor na napodobeniny! Ide o jeden z najfalšovanejších zapaľovačov. Aj preto, že je tak legendárny a ľudia nechcú vlastniť jeden, ale rovno celú zbierku. Ak však chcete skutočne poznať originál, pozrite sa na nity. Majú vždy striebornú farbu. Na komíne je 16 dierok, 8 po každej strane a na spodnej strane je vždy vyrazený dátum výroby. Originál je stále americký, nevyrába sa nikde inde. Stvorený pre mužov Je to skvelý artikel a každý chlap by mal mať svoj oheň. Či už jeden, alebo celú zbierku, Zippo zapaľovač len dokazuje, že je stvorený pre mužov. Existuje dokonca niekoľko trikov, ktoré sa s ním môžete naučiť a ovládnuť tak nejeden večierok. Inšpirujte sa Zippo technikou vo videu
Zobraziť článok >
 
Najsexi vône, ktorými ohromíte
Muž, ktorý chce zaujať ženu, ale aj pôsobiť príjemne na okolie, musí byť charizmatický. Málokto však vie, že charizma sa nedostáva do vienka. Je súčasťou rôznych faktorov a jedným z nich je práve vôňa. Prinášame vám výber vôní, v ktorých žiadny chlap nemôže byť nezaujímavý! Fahrenheit Je to kultová vôňa od Diora. Patrí k najrozšírenejším mužským vôňam vôbec, ale zároveň aj k tým, ktoré ženy na chlapoch milujú. Je ako misionárska poloha, nezovšednie používaním. Jeho čaro sa skrýva v kombinácii bergamotu, levandule, ale aj jantáru a chlapského základu postaveného na koži a dreve. Je to jednoducho esencia sprevádzajúca silných chlapov, pričom je silná aj jemná zároveň. Fahrenheit  charakterizuje teda na jeden nádych chlapa, ktorého žena miluje. CK2 Názov tejto vône je trochu futuristický a také je aj jej flakón. Vôňa je však zaujímavá svojim charakterom unisex. Je vhodná pre mužov aj ženy. Takže ju môžete kúpiť pod stromček frajerke a v prípade potreby si z nej odstreknúť aj sami. Stelesňuje totiž jednotu aj rozmanitosť medzi dvoma ľuďmi. Jej základom je vzbudzovať vzrušenie. Mieša v sebe vetiver, kadidlo, mandarinku, aj ostré wasabi. Taká je CK2 od Calvin Klein Hypnose Homme Už samotný názov naznačuje hypnotické účinky. Hypnose Homme od Lancome je pre spontánnych mužov. Dynamická, podmanivá ako hodnotia ženy, až hypnoticky sexy. Ušľachtilosť, jedinečnosť, mäta a indonézske pačuli. Ženy sú proti tejto vôni skutočne bezbranné. Neroli Portofino Acqua Skutočná lahôdka pre náročných. Neroli Portofino Acqua patrí tiež do kategórie unisex a je až explozívne citrusový. Jej tri zložky sú citrusy, neroli a ambra. Zmes akoby namiešaná pre dlhé, noci plné vášne. Dajte si túto vôňu na telo pred tým, ako sa vyzlečiete a značka Tom Ford vám v tomto prípade garantuje, že sa žena pôjde zblázniť. Zacítiť túto vôňu je pre ne silné afrodiziakum. Champions League Star Edition Máme tu aj niečo pre tých, čo neplánujú vysoliť desiatky eur za dokonalú vôňu. Champions League Star Edition od Adidasu prináša športovú vôňu moderného muža. Je dokonalá pre mladých, ktorí zbožňujú šport, majú súťaživého ducha a radi víťazia. Ženy to z vás okamžite zacítia aj prostredníctvom tónov kardamónu, rajčiny, cédrového dreva a napríklad pačuli.
Zobraziť článok >
 
Kravata vytvorí imidž džentlmena
Málokto si vie predstaviť, že by uzavrel dobrý biznis bez peknej kravaty. Tento módny doplnok sa stal bežnou súčasťou obchodných rokovaní a šatníka úspešných. Bojovníci z biznis centier V pátraní históriou narazíme na mnoho míľnikov, kedy sa kreoval vzhľad aj tvar kravaty, ale ďalej ako k čínskym a rímskym bojovníkom sa nedostaneme. Práve oni prišli s nápadom ozdobiť vojakov kúskom látky pod krkom a okrem príslušnosti k bojovému klanu sa stala aj nositeľom spoločenského postavenia.  Do Európy sa masívnejšie rozšírila v období studenej vojny, kedy prišli s týmto „vyznamenaním chorvátsky vojaci do služieb francúzskej armády. Ich malé viazanky okamžite v meste módy vzbudili a tento nápad sa rozšíril aj na mužov, ktorí ako zbraň používali svoju vlastnú výrečnosť. Dnes oslavujeme aj medzinárodný deň kravaty, ktorý pripadá na 18. októbra a oslavuje sa v rôznych mestách sveta. Viazanie ako veda Správe si zaviazať kravatu je umenie. Majstri viazanky totiž tvrdia, že okolo krku si ju môžete zaviazať až na neuveriteľných 85 spôsobov. To je už naozaj, čo povedať. Prax ale hovorí, že muži aj tak zvládajú obvykle jeden až tri štýly a tým sú verní. Medzi favoritov patria windsorský uzol. Pre svoju noblesu a konzervatívny štýl sa pripisuje britskému kráľovi Eduardovi VIII. Práve on mal svojimi návrhármi priviesť na svetlo sveta tradičné a jednoduché viazanie. Pre zjednodušenie a do menších košieľ sa používa aj uzol manhattan, ktorý je polovičnou verziou toho windsorského a celkom obľúbený pratt sa objavil až v roku 1989. Kravata a jej štýly tak majú napriek relatívne krátkej histórii celkom slušnú obľubu a do sveta sa kravaty rozšírili s takým úspechom, že len máloktorý iný módny doplnok im môže konkurovať. Stavte na hodváb Ceny kravát sa pohybujú od skutočne zanedbateľných až po šialené cifry. Ak si ale máme niečo zaslúžiť, rozhodne netreba šetriť na kvalite. Už na prvý pohľad obchodný parter vie skúseným okom zistiť, čo za protivníka má pred sebou. Isté vlastnosti bojovníkov si totiž kravaty zachovali dodnes. Špičkou ľadovca sú kvalitné hodvábne kravaty. Tie, aby udržali svoju vitalitu, potrebujú pravidelnú starostlivosť. Jednou zo zásad je odväzovanie uzla po každom použití, aby sa tkanina neopotrebovala. Kvalitná kravata sa sama vystrie a je pripravená na ďalšie použití. Kvalitné kravaty sa vyznačujú naozaj atraktívnymi vzormi. Do módy síce prichádzajú aj komixové, či divoko žiarivé, ale ak chcete kvality hodvábu, musíte sa stať džentlmenom a to sa oplatí ako v živote, tak aj v biznise Vyberte si z celej plejády krásnych kravát na: http://moda.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
James Bond 007 - značka za miliardy
Je len niekoľko filmových postáv, ktoré zosobňujú prototyp úspechu. Nesporným kráľom medzi nimi je britský agent 007, ktorý keď si obuje topánky, ponožky, alebo naštartuje auto hociktorej značky, stávajú sa doslova kultovými. Dokonca ako Midas mení bežné veci na zlaté doly a dáva pocit, že Bondom, môžeme byť aj my, len si treba kúpiť tie správne hodinky... Najprv úspech, potom ostatné James Bond patrí k filmovým trhákom, ktorým ani štipku neveríme. Bitky sú nereálne, nikto im  nedôveruje viac, ako romantike od Steelovej a pritom sú muži ochotní pozerať mnohé scény dookola. Ianovi Flemingovi sa už v roku 1952  podarilo namiešať charizmu úspechu a vsadiť ju hrdinovi, ktorý zosobňuje to, po čom muži túžia od dôb, keď sa zmocnia prvého angličáka, až kým nesedia v hojdacom kresle na staré kolená. Bond zaujal dejom a hlavne postojom k životu. Nadneseným, ráznym, pôžitkárskym, ale vysoko profesionálnym. Predstavuje schému úspešného muža a keďže človek sa učí napodobňovaním, bol už len krok k vytvoreniu kultu, ktorým je James dnes povestný. Milovník a znalec Muž činu, veľkých gest a predovšetkým vie, čo je dobré. S postupom tejto tradície sa stal James Bond lakmusovým papierikom, na ktorý sa dá spoľahnúť a určuje, čo je vo svete naozaj top. Preto si niekoľko značiek svoju kariéru doslova postavilo na tomto hrdinovi a dnes, keď prichádza do kín nový film, je natlačený produktpacementom do prasknutia. Diváci si zosobnili pocit úspechu s viditeľnými vecami. Mnohí muži kopírujú jeho štýl, aby prezentovali svetu, že chcú byť rovnako dobrí, mužní  a úspešní. Tí skutočne mocní, s vilami v Beverly Hills vedia, že Bondovým veciam nikdy nechýba nič z prvotriednej kvality a preto sú súčasťou ich noblesného života. Bond nie je billboard James Bond je záhadou aj pre marketérov nielen preto, že pracuje v M16. Dnes preto určuje trendy, ktoré sa vyvíjajú a menia, no základné vlastnosti luxusu a kvality ostávajú. Osobitou kapitolou sú hodinky a zatiaľ, čo románový hrdina nosil Rolex Oyster Perpetual Submariner, zápästie Seana Conneryho a Georgea Lazenbyho zdobil model Rolex Submariner 6538A. Nehovoriac o tom, že Bondove „hračky“ sú známe svojimi vylepšeniami a s tými luxusnými výrobkami, hoci v nefilmovom vyhotovení môžu muži zažívať svoje detské sny aj v reáli. Bond spojil hru, luxus, prestíž aj postavenie alfa samca a džentlmena, čo sa zdalo ako nemožná kombinácia, ktorá dnes nielen láka, ale aj dobre predáva. Bond preto neučí len prestíži, ale aj umeniu, ktoré pochopia len šikovní obchodníci. Zahrajte sa na špióna v niektorej z množstva akčných hier, alebo si vyberte Bondovské hodinky na http://hodinky.eiffeloptic.sk  
Zobraziť článok >
 
Objavte s nami tajomstvo tradičných oblekov
Oblek je tradičným odevom džentlmenov a ak sa chcete vedieť, čo sa v spoločnosti považuje za skutočnú džentlmenskú tradíciu, čítajte ďalej. Tradícia nepustí K najtradičnejšej farbe obleku možno zaradiť tmavomodrú. V kombinácii s bielou, či svetlou, jemne vanilkovou alebo patinovo bielou košeľou automaticky získate vizáž najserióznejšieho manažéra. Punc dokonalosti zavŕši oblek na mieru, ktorý sa označuje doslova za alchýmiu. V krajčírskych dielňach na Savile Row nájdete britský štýl a ten dodnes určuje hlavné trendy. Najluxusnejším prevedením je však oblek na mieru. Zaradiť sa k reprezentantom najvyššej obchodnej vrstvy je otázkou pár návštev krajčírskeho salónu. Vytvorte si vlastný dress code Na prvý pohľad sa môže zdať, že konzervatívny dress code je príliš obmedzený na uplatnenie vlastnej kreativity, zdanie môže klamať. Nie je žiadnym tajomstvom, že bankárske rodiny dávajú prednosť vlastným košeliam s vyšitými iniciálami, alebo tradičnými manžetovými gombíkmi. Môžete staviť na farebné kombinácie jemne kopírujúce logo firmy, alebo osobitý imidž manažéra. To všetko môže byť votkané do oblekoch šitých na mieru s pomocou atraktívnych doplnkov. V manažérskej brandží, je každý v obleku, no zažiariť výnimočnosťou vďaka kvalite, originalite a luxusným tkaninám je priamy predpoklad úspechu.  K dobrému obleku patrí aj štýlová kravata. Nájdete ju na: http://moda.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Ako správne nosiť trenírky!?
Téma, ktorej sa nikde nevenuje dostatok priestoru. Všade sa dozvieme, ako nosiť košele, aké má byť sako, opasok, aj o dĺžke nohavíc. Ale o trenírkach sa mlčí a pritom nie je nič horšie, ako vyzliecť gate a nevedieť nosiť vhodne spodnú bielizeň. Nosí sa iba deň! Na toto páni pozor. Niektorí si myslia, že trenírky sa dajú nosiť ako nohavice. No nedajú! Nadajbože ak čakáte dámsku návštevu, vtedy si ich vymeňte aj po pol dni. Dobre totiž viete, kam povestná kvapka kvapká a žiadna nebude paf, ak na bielych trenírkach uvidí žltú mapu. No a to sa pomaly dostávame k farbe. Pretože aj pod nohavicami prúdia módne trendy. Farby pre tento rok sú v kurze modrá, červená, čierna, biela. S nimi nič nepokazíte, hodia sa ku všetkému, dokonca aj na to, aby ste len tak v nich behali po byte. Nech sa páči. Jemne obtiahnuté Pri výbere trenírok je dôležité, aby to neboli lajdáky, v ktorých sa vám bude všetok vercajch hompáľať ako odtrhnutý z reťaze. No pozor, ani príliš úzky strih boxeriek nepraje zdraviu. Riskujete tak zaparený zadok a boľavé semenníky. Navyše neplatí, že čím obtiahnutejšie, tým vyniknú viac vaše prednosti. Noste ich skryté Možno ste si kúpili značkovú bielizeň, ale nechajte si to pre tú, čo vám bude rozopínať rázporok. Je dosť neestetické, ak vám bude guma bielizne vytŕčať nad pás, aby ste ukázali, že ste do seba investovali. Takto nie páni. Radšej v skrytosti. Modernú spodnú bielizeň nájdete na: http://moda.eiffeloptic.sk/ 
Zobraziť článok >
 
Ako si poradiť s výberom značky hodiniek?
Klasické náramkové hodinky pomaly miznú z našich zápästí a čas si čoraz častejšie kontrolujeme na mobilnom telefóne. Je to však škoda, pretože hodinky môžu byť skvelý módnym doplnkom, alebo praktickým pomocníkom pri športe. Prevedieme vás základnými informáciami o renomovaných výrobcoch hodiniek, ako Timex, Casio, Citizen, Festina, či Prim. Timex Timex v Middlebury v USA disponuje s najväčšou výrobňou hodiniek. Pred viac ako 150-timi rokmi bola založená spoločnosť "Waterbury Clock Company". Volala sa tak do 50-tych rokoch 20. storočia. Neskôr sa premenovala na TIMEX. V "Timexpo Museum" vo Waterbury je zaujimavo a názorne prezentovaná história Timexu a celého amerického hodinárskeho priemyslu. Timex vždy vytváral nové trendy v hodinárstve, ale veľký úspech sa dostavil až v 30-tych rokoch 20. storočia. V roku 1960 už každé tretie hodinky predané v USA boli od firmy Timex. Do roku 2008 sa vyrobilo viac ako 1 000 000 000 hodiniek Timex. Casio História hodinek značky Casio siaha do začiatkov 70 rokov  minulého storočia. Vtedy bola firma Casio lídrom v predaji osobných kalkulačiek a uvažovala ako ďalej využiť svoje bohaté zkúsenosti s digitálnymi technológiami. Vedenie firmy bolo presvedčené, že vhodným sortimentom, kde by sa tieto nové technólogie mohli uplatniť, budú náramkové hodinky. V roku 1974 uviedla firma Casio na trh prvé digitálne hodinky. Hodinky niesli označenie CASIOTRON a boli na tú dobu vskutku revolučné. Boli to prvé digitálne hodinky na svete, ktoré zobrazovali nielen čas (hodiny, minúty, sekunky), ale  mali tiež unikátny predprogramovaný automatický kalendár, zobrazujúci vždy správne dátum bez ohľadudu na počet dní v tom, ktorom mesiaci a poradili si i s priestupnými a nepriestupnými roky. Citizen Nadnárodná japonská hodinková značka Citizen vyvíja hodinky odroku 1918. V sčasnosti je najväčším výrobcom hodiniek na svete. Japonská precíznosť a zmysel pre inováciu radia hodinky Citizen medzi najvyhľadávanejšie a najspoľahlivejšie na svete. V nedávnej minulosti vsadil  Citizen na nový systém ECO-DRIVE, ktorý je šetrný k životnému prostrediu a zaisťuje napájanie hodinek pomocou svetla. Už nikdy tak nebudete potrebovať batérii. Systém ECO-DRIVE je použitý vo všetkých typoch hodinek Citizen, ako společenských, tak športových i potápačských. Festina Značka Festina sa zrodila v roku 1902. V jednej malej švajčiarskej hodinárskej výrobni bolo prvý krát vyryté drobnými zlatými písmenkami na číselník náramkových hodiniek meno Festina. Z pôvodného motta "Festina Lente" ("Ponáhľaj sa pomaly"), ktorý vtedy zdobil  nástenné kyvadlové hodiny, sa zrodil nový názov značky. Produkcia značky Festina už dosahuje hranice jedného milióna vyrobených hodinek a predáva sa vo viac než 25 krajinách sveta.Veľký dôraz firma Festina kladie na sledovanie najmodernejších dizajnérskych trendov a využívanie najnovších technologických inovácií. Prim Česká značka PRIM vyrába kvalitné hodinky v modernom dizajne pre bežné a spoločenské príležitosti. Modely sú navrhované, kompletizované a testované v Českej republike, preto sa môže značka pýšiť logom PRIM - CZECH MADE. PRIM spolupracuje s vynikajúcimi dizajnérmi a odborníkmi a neustále zvyšuje kvalitu hodiniek. Prvýkrát vo svojej histórii vyrobili limitované edície s kráľovskou hodinárskou komplikáciou "tourbillon". Vyberte si z neuveriteľného množstva nádherných dizajnov a pohľad na Vašu ruku Vás vždy poteší. Všetky z menovených popredných pánskych hodiniek nájdete aj v našej ponuke, a to po kliknutí na názov značky. 
Zobraziť článok >
 
Módne trendy pre mužov, ktoré hýbu jeseňou!
Nie sme ako baby, ale obliekať sa podľa módy, vedieť čo letí a správne ladiť farby, by malo byť výsadou správneho chlapa. Dnes totiž spraví na ženy omnoho viac dojem, že viete, aká farba šálu je trendy než to, že viete opraviť prevodovku holými rukami... Medené farby Ideálne na bundy. Americký magazín GQ, ktorý dlhoročne určuje trendy medzi mladými mužmi nariadil vyhodiť námornícku modrú a siahnuť po medenej. Dá sa povedať, že je to farba tejto jesene. Či už na bunde, košeli, topánkach, alebo župane, v ktorom priateľku prekvapíte a dodáte, že pod ním nič nemáte. Na to, aby ste boli cool vlastne ani viac nepotrebujete. Polokošele Je to tu! Konečne aj svet módy pochopil, že nie sme odsúdení vyzerať dobre len v naškrobenom golieri. Ťažisko tohoročnej jesene je zamerané na polokošele. Farby medená, hnedá, ale aj cyklamenová, modrá... Tu je móda k nám chlapom trošku zhovievavá. A hlavne slobodomyseľná. Polokošeľa sa tentoraz etablovala aj do spoločenských rebríčkov, takže sa oficiálne stáva aj spoločensky akceptovateľným outfitom. Vôbec nie je hriechom zladiť ich s mikinou. Budete pôsobiť elegantne, nenútene a pohodovo. Presne tak, ako to na okolie zaberá. Bombery Letecké bundy aj v tomto roku, ako aj po minulé roky, otvárajú sezónu chladných dní. Zdá sa, že tento model je pre chlapa jednoducho základným vybavením do chladného počasia. Tentoraz však pozor na vec, neletia jednofarebné, ale naopak, bohatšie zdobené, s výšivkou a v tmavších farbách. Ak jednu takúto kúpite, je nepravdepodobné, že vôbec niekedy vyjde z módy. Ťavie kabáty Kabát a ťavia farba. V tejto kombinácii budete za pána ako z módneho magazínu. Čierna je fajn, ale práve ťavohnedá je to, čo pofrčí. Možno nie na dedine s 1000 obyvateľmi, ale v Miláne, Paríži a ďalších metropolách módy určite. Kabáty na mužoch zároveň vracajú do módy klasiku a s príchuťou hipsterksého štýlu aj istú noblesu džentlmena. Vlnené gate Rifle? Menčestráky? Zabudnite! Voľné vlnené nohavice. Zahrejú, sú pohodlné, vynikajúco padnú a ľahko sa udržiavajú. Vlna je navyše prírodný materiál, dá sa farbiť na milión spôsobov a keď si ich vezmete do chladného nečasu, bude vás mať aspoň čo hriať, keď budete vyčkávať na polovičku. Vo vlnených gatiach nepotrebujete spodky a môžete chodiť aj naostro.
Zobraziť článok >
 
Trojdňové strnisko? Vyšlo z módy ako Brad Pitt!
Kedysi sa tvrdilo, že ženy majú rady drsných chlapov. Až tak, že si cenia aj oškreté líčko o ich strnisko. No to už neletí rovnako ako niekdajší sex symbol, ktorého opustila aj Angelina Jolie. Možno aj kvôli strnisku! Strnisko bolí Ženy sú schopné pre krásu toho vytrpieť dosť. Napríklad celý deň chodiť vo vysokých podpätkoch a nechať sa do krvi otlačiť. Tak to bolo aj s mužskou bradou. Trojdňové ostré strnisko bolo v móde a ony sa tvárili, že ich baví, ak im muž pooškiera fasádu a ohobľuje pokožku aj medzi stehnami. Dnes už však aj ženy preferujú pohodlie a k tomu nepatrí, že budú pri nežnostiach trpieť. Vyzerá vždy neupravene Nie je isté, či je to súčasť imidžu, alebo len kašlete na hygienu a zabudli ste sa oholiť. Preto je lepšie pekne do hladka a nebáť sa úpravy. Pravidelným holením bude aj vaša pokožka zdravšia a bez vyrážok. Preto sa oplatí investovať do kvalitnej žiletky.  Buď, alebo Móda sa mení a s ňou aj chute žien. Dnes sú v kurze muži na hladko, alebo ich presný opak. Hipsteri, čo si pestujú bradu, kde by schovali aj škrečka. Pohladiť si huňatý porast je dnes pre ženy sexi, ale pozor iba pre niektoré. Dlhšia brada má však výhodu, že už nepichá a tak ste na rade vy. Výborná vôňa Oholený muž jednoducho inak vyzerá aj inak vonia. Vždy lepšie, ak sa mu vo fúzoch a brade skrývajú ešte omrviny od raňajok a to už sa snaží hrať večerného romantika. So strniskom to veľmi nepôjde. Skúste to aj dole Každému mužovi sa zíde informácia, že ženy nemajú rady, keď je chlap hladký len na tvári. Skúste zísť žiletkou aj tam dole. Pridá vám to opticky na veľkosti dva centimetre. To už stojí za trochu námahy v kúpeľni.
Zobraziť článok >
 
Dve veci, ktoré vám zaručia okamžitý obdiv
Unikátne okuliare Stále väčšie percento populácie potrebuje okuliare. Takže dnes sú spojením módy s technikou. Už to nie sú len okuliare na korekciu zraku. Najväčšou výzvou pre HI – TECH maniakov je rozhodne prototyp okuliarov Google. Až sem prichádza prepojenie imidžu a funkčnosti. Pri kráčaní ulicou automaticky vyberú okuliare správnu cestu, vidíte predpoveď počasia, alebo si len tak pohovorite s priateľmi prostredníctvom chatu aj v dlhom rade v supermarkete. Dnes sa k nim dostávajú len vyvolení, ale je tu predpoklad, že časom by mohli vytlačiť z pozície štýlových doplnkov aj mobilné telefóny. Trochu Matrix, ale hlavne, že štýlový. Topánky na mieru plus Nie sú to len klasické topánky na mieru. Ide o spojenie digitálnej techniky s dizajnom, ktorý má pod taktovkou Cedric Fiazinski. Jeho modely nehovoria len o exkluzivite. Sú expresiou samotného majiteľa. Pri ich výrobe vyplníte dotazník, v ktorom ide o typológiu. Topánky tak so svojim nositeľom zdieľajú nielen podrážku, ale aj dušu. Sú modelované pomocou špičkovej grafiky. Navyše majú niekoľko senzorov, ktoré vedia odhadnúť, či sa ponáhľate, alebo máte deň vyhradený na prechádzky s rodinou. K tomu sa samozrejme prispôsobia, pretože v tomto prípade ide dizajn ruka v ruke s technológiou. Parádne vychytávky z módy aj hodiniek s inteligentnými funkciami nájdete na: http://hodinky.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
Prečo je značka Lacoste tak obľúbená?
V podstate zosobňuje mužov. V krokodílovi sa skrýva elegán, ale zároveň pohoďák, ktorý vie byť v správnej chvíli dostatočne agresívny, silný a vzbudzuje rešpekt. Oblečenie s logom Lacoste tak ešte túto črtu podčiarkne. Dokonalý marketing Pánske polokošele Lacoste boli vyrobené pre tenisové šampionáty a v roku 1951 prišli tričká Lacoste prvý raz v mestkých farbách,, čo znamenalo masívny prienik do spoločnosti aj mimo športoviská. Zrazu začali Američania šalieť. Neváhali si kúpiť tričko za 8 dolárov. Čo však vtedy bola hodnota niekde na úrovni dnešných 60 eur. Toľko stáli prvé tričká tejto značky a svoju cenu si dokáže držať aj dnes. Čo bolo hlavným dôvodom, že ľudia chceli zaplatiť enormné peniaze za tričko, ktoré sa svojimi vlastnosťami ani veľmi nelíšilo od lacnej konkurencie? Nebola to len charizma slávneho hráča. Mať tričko s krokodílom znamenalo okamžite preukaz do vyššej spoločnosti. A to chcel každý. Neváhal zaplatiť nemalé peniaze, aby to bolo každému jasné. Krokodíl na hrudi sa vynímal dokonale. Stále v jednej rodine V súčasnosti je Lacoste medzinárodným brandom, ale stále z nej tak trochu vanie duch zakladateľa. Po smrti Reného prebral v roku 1963 podnik jeho syn Bernardt, ktorý skonal pred desiatimi rokmi a od toho času je Lacoste pod taktovkou jeho brata Michaela. Firmu nikdy nepustili z rúk, hoci dnes tričká vyrába aj firma ICC  v Thajsku a Číne, Procter & Gamble zasa tvorí vône. Ďalšie firmy vyrábajú tašky, kožené doplnky, topánky aj hodinky, všetko v exkluzívnej licencii. Predáva viac ako 60 miliónov produktov vo viac ako stovke krajín sveta. Krokodíl sa stal logom, ktoré stále znamená vyššie spoločenské postavenie, štýl, ale zároveň dravosť a pohodlie. Športového ducha a muža, ktorý vie čo chce. Pozrite sa aj na atraktívne hodinky pre pánov práve s logom krokodíla.
Zobraziť článok >
 
Slim je out. Nová móda nám uvoľní rozkroky!
Svet módy je nevyspytateľný a často kopíruje slávnu vetu, že pre krásu treba trpieť. A naše zovreté rozkroky si už vytrpeli dosť.  Prichádza sezóna uvoľnenia. Pozrime sa spať do histórie. Kedysi chlapi vedeli, čo je pekné aj dobré a že nie je dvakrát pohodlné nosiť vypasované nohavice. Všetko sa to však začalo v roku 1995, keď Prada predstavila svoju pánsku kolekciu a prišla sezóna zužovania. Približne v rovnakej dobre prebral Tom Ford značku Gucci a nechcel vyzerať ako outsider. Do módy sa tak dostali strihy, ktoré pripomínali mrkvu a zužovalo sa ďalej. Slim až skinny Aj v slim fit gatiach už bolo tesno a potom prišla sezóna skinny, kde nás mali nohavice, obtiahnuť ako druhá koža a to bola aj konečná bodka za zužovaním. Pretiekol nám povestný pohár trpezlivosti a povedali sme dosť. Áno, skutočne sme sa pri ich nosení tvárili ako s rozkrokom zacviknutým do zveráku. Koniec utrpeniu Už na jar tohto roku predstavil J. Crew pánske nohavice v uvoľnenom štýle a zima nám prináša voľnejšie strihy, pod ktoré sa pohodlne zmestia aj spodky a nie je potrebné sa do nich navliekať extra zložito. Móda nám konečne dáva dýchať. V súčasnosti už skinny gate nemajú uplatnenie. Ak chcete vyzerať aj v zime sexi, vyberte si voľnejšie nohavice pre mužov. Napríklad z našej ponuky. Garantujeme módnu atraktivitu a sexepíl.
Zobraziť článok >
1 2 3