Tyto webové stránky přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům na vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit“. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
Pražská Zlatá ulička. Môže byť bránou do iného sveta?
Zlatá ulička je tradičnou turistickou atrakciou, ktorú si nenechá ujsť hádam žiadny návštevník Prahy. Okrem čarovnej atmosféry má však niekoľko tajomných zákutí, ktoré vďaka tajomnému hnutiu Ázijských bratov a známej veštkyne vyvoláva mnoho otáznikov. Tajný spolok a astrálny dom V knihe Skrytá česká histórie od Gustava Meyrinkema sa píše, že tajomné mesto v Prahe založila kňažná Libuša okolo siedmeho storočia a hoci nie všetci veria tejto legende, práve historik Meyrinkem hovorí o príchode ezoterického rádu  Ázijských bratov. Títo ezoterici tu experimentovali s astrálnymi bytosťami a mali vytvoriť prechod do ďalšej dimenzie. To sa malo odohrať približne pred 1500 rokmi a dom na astrálne cestovanie sa mal volať U poslednej lucerny. Viditeľný mal byť len za špeciálnych okolností, inak na mieste prahu bola obyčajná stena. Nezasvätený sa sem nikdy nedostali. Dokonca aj dnes existuje rád Sat Bhaia a Sikha, ktoré tiež mali poznať známu náuku. To, či ide o skutočnosť sa doposiaľ nepotvrdilo, ale energiu Zlatej uličky podčiarkuje aj iná záležitosť. Umučená bosorka Na rozdiel od tajomného domu je v Zlatej uličke dom známy ako Korálka a je na ňom vyobrazená mačka. Pozorne si ho prezrite, dodnes tam stojí. Bol totiž domovom jasnovidky a čarodejnice Matyldy Prušové, s pseudonymom Madame de Thébes. Táto veštkyňa dokonca predpovedala krátke trvanie Tretej ríše, za čo bola gestapom zadržaná a umučená na smrť. Či navštevovala astrálny dom sa nikdy nedozvieme, ale pravdou je, že v Zlatej uličke je energetických síl viac ako na iných miestach Prahy. Mnohí návštevníci tu cítia zvláštne vibrácie. Prečítajte si o ďalších záhadách na: http://knihy.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Na Slovensku by bolo o milión obyvateľov viac. Keby sa tu lepšie žilo!
Láska, snaha o život v lepších klimatických podmienkach, ale predovšetkým peniaze a lepší život sú dôvodom, prečo Slováci opúšťajú našu krajinu. Mimo našich hraníc žije viac ako milión Slovákov. Pre mnohomiliónové svetové metropoly je to štipka ľudí, ale pre Slovensko dosť vysoké percento, ktoré stále rastie. Najbližšie krajiny Je to jazykovou príbuznosťou aj tým, že kedysi sme boli jednou krajinou a mnoho rodín má prakticky cezhraničné vzťahy. U našich českých susedov žije odhadovane takmer 400 000 Slovákov. A nesťažujú sa, tvrdia, že hoci s korunou, stále sa im žije lepšie ako u nás. Aj Maďari hostia cez stotisícovú komunitu našich. V zahraničí po slovensky Znie to zaujímavo, ale aj v zahraničí sme doma. Napríklad v Srbskej Vojvodine sa dohovoríte plynule slovenčinou. Je to akási slovenská kolónia, kde je nasťahovaných takmer 600 000 Slovákov. Ide o približne 3% obyvateľstva a aj preto je jedným z úradných jazykov práve slovenčina. V meste Petrovec tvoria Slováci až 67% ľudí. USA Dnes sa uvádza, že svoje korene má približne 800 000 Američanov. Pritom v roku 1990 sa k predkom zo Slovenska hlásilo viac ako 2 000 000 ľudí. Prečo tak klesla táto cifra? Mnoho Slovákov sa za tú dobu už jednoducho začalo považovať za skutočných Američanov a krajinu odkiaľ prišli ich predkovia radšej neuvádzajú. Na druhej strane prakticky každý Američan je prisťahovalec, takže hlásenie sa ku koreňom je tu len dočasný stav. No aj tak sa odhaduje, že Slovákov je tu podstatne viac ako sa uvádza. Vysťahovalcov je viac ako obyvateľov Dnes sa štatistiky zhodujú, že ľudí so slovenskou krvou a predkami je v zahraničí viac ako 7 000 000, teda viac ako žije u nás doma. Je to prirodzený stav tohto, že sme malá krajina. Toto číslo narástlo aj vďaka vojnám aj takzvanému sťahovaniu národov. No aj tak vyše 1000 000 ľudí so slovenským občianstvom je dnes za hranicami, pretože sa im tam žije akosi lepšie a ľahšie. Čo je prinajmenšom smutné.  Lacné knihy o Slovensku aj o svete nájdete na: http://knihy.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Porsche – splnený sen (nielen) štyroch kolies
Ferdinand Porsche začínal ako každý. Za stolom, s hlavou plnou snov, ceruzkou a papierom. Tvoril prvé modely automobilov, ktoré niekde vo svojej vízii videl brázdiť autostrády. Svojho sna sa nevzdal, ani keď jeho podvozky niesli nemecké tanky. Nakoniec brány garáže opustilo prvé auto s typickým rukopisom značky a stuttgartským vraníkom v logu. Ferdinand žiaril radosťou rovnako, ako keď toto prémiové auto dnes zastaví pred garážou šťastný majiteľ. Mladík s tradíciou Rodokmeň Porsche sa začína vynárať približne šesťdesiatpäť rokov dozadu, hoci samotný Ferdinand Porsche sa narodil v roku 1875. Povedať, že mal slabosť pre automobily je veľmi skromné konštatovanie, keďže jeho stopy nájdete v tých najznámejších vozidlách sveta a ideovo, alebo konštrukčne sa podieľal na Austin-Daimler, Prinz Heinrich, Mercedes-Benz, slávnom Volkswagene beetle. To bolo v roku 1934, keď sa stretol s Adolfom Hitlerom a pripravil pre neho ľudový voz, ktorý zaplnil nemecké cesty. Práve spojenie s diktátorom tvorí jednu kapitolu dejín rodiny Porsche a wehrmacht sa vozil na vozidlách navrhnutých podľa línie  Ferdinanda Porsche. Počas Druhej svetovej vojny sa podieľal na konštrukcii tankov Tiger. Po vojne odchádza do vyhnanstva vo Francúzsku. Jeho sen to však neuspalo a hneď ako mohol, odchádza do Rakúska a zakladá spoločnosť Dr. Ing. h. c. F. Porsche, odkiaľ v roku 1947, kedy začína svoju kariéru aj najväčší konkurent Ferrari, vychádza vozidlo Porsche 356. Vznikalo za významnej pomoci jeho syna, pretekára Ferryho a  sériová výroba  sa začala presne 8. júna 1948. Najlepšie čo si odniesol z Volkswagenu a skúseností z minulosti, vsadil pod logo koňa nápadné pripomínajúceho vraníka od „červenej“ automobilky. Aj to nastavilo typický, charakteristický vzhľad a výkon a po vozidlách sa naštartoval dopyt presahujúci produkciu. Auto s modrou krvou Produkcia automobilov enormne rástla. Zrazu bolo výrobe v rakúskom meste Gmunde úzko. V roku 1949 za začína písať stuttgartská história dielne a s ňou aj veľkolepé obdobie značky. Posádka s modelom Porsche 356 boduje na automobilových pretekoch a keďže muži majú radi predovšetkým adrenalín zovretý medzi valce, predaj enormne stúpal, no v roku 1951 umiera otec značky Ferdinand a štafetu preberá syn, ktorý dva roky po smrti otca predstavuje cestný fenomén Porsche 550 Spyder. Táto šťuka mala štyri valce umiestnené proti sebe, výkon 110 koní a preháňala sa rýchlosťou 220 kilometrov za hodinu. Syn dokončil sen otca o aute, ktoré bude stelesňovať muža. Silný, gentleman a pritom moderný, no zároveň vysoko praktický.  Prišiel model 911, predstavujúci vlajkovú loď značky, ktorú nedokážu dnes prekonať ani moderné koncepty Cayenne, či Panamera. Šport na každý deň Porsche nie je len kult postavený na základoch rodinnej firmy. Je to jediný automobil na svete, ktorý v sebe tak dokonale snúbi čaro pretekárskych okruhov s prevádzkou na bežnej vozovke. Porsche na rozdiel od iných, výsostne športových vozidiel, vždy stavalo aj na koncepte praktického použitia. To z neho robí rodinné auto, ktoré uspokojí potreby ženy, ale nechá priestor partnerovi, aby za volantom prebudil svoje detské sny. Zároveň podčiarkuje luxus a eleganciu. Preto sa v roku 2006 značka ocitla na prvom mieste spomedzi najprestížnejších výrobcov automobilov v rebríčku Inštitútu luxusu v New Yorku. Od roku 2009 sa však Porsche vracia do svojej kolísky. Vo svojich začiatkoch si požičalo nápady z Volkswagenu a pred tromi rokmi sa začlenilo do portfólia tohto automobilového koncernu. Vstúpte do rodiny Porsche krásnymi vôňami pod ich značkou na: http://parfumy.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Kočiar, s ktorým ch chlap vyzerá chlapsky
Kočíkovať dieťa je rozkošná činnosť, ale pravda je taká, že chodiť s ružovým kočiarikom nie je práve pre muža atraktívna predstava. Preto je fajn staviť na kočík, ktorý je funkčný nadčasový a atraktívny. Silver Cross Wave s novinkou na mnoho rokov Najnovší model kočíka značky Silver Cross Wave ponúka úplne unikátne riešenie pre postupne rastúce mladé rodiny. Kočík s vaničkou a sedákom pre jedno dieťa premeníte bez dokupovania ďalších doplnkov v kočík pre dve deti. Ak teda plánujete, že vášmu novorodenému bábätku budete chcieť čoskoro zaobstarať mladšieho súrodenca, s kočíkom Wave budete na túto ďalšiu etapu vašej rodiny od začiatku pripravení. Všetko, čo potrebujete v jednom balení Základná zostava, ktorú zakúpite pri narodení vášho prvého dieťaťa, obsahuje podvozok, vaničku, športové sedadlo, dve pláštenky, dve sieťky proti hmyzu, tendemové adaptéry a adaptéry na autosedačku. Táto zostava vám umožní voziť dieťa od narodenia vo vaničke, prípadne po dokúpení autosedačky v autosedačke a od cca 6 mesiacov v športovom sedáka. Ak sa vám narodí druhé dieťa skôr, než starší súrodenec prestane kočík potrebovať, stačí iba na podvozok kočíka so sedákom pripevniť vaničku pre novorodencov. . Vďaka predným otočným kolesám s možnosťou uzamknutia otáčania a rukoväte nastaviteľné do 5-výškových polôh sa kočík veľmi ľahko ovláda. Hlboká vanička s nánožníkom a vyberateľnou matracov bola navrhnutá tak, aby poskytovala bábätku maximálne pohodlie a bezpečie a je vhodná aj pre nočné prespanie. Ideálny pre každého ocka, ktorý si napríklad chce ísť s kočíkom a prechádzku a cestou sa zastaviť aj na pivo.
Zobraziť článok >
 
Praktické tipy na spevnenie a predĺženie erekcie
Ak sa vám postaví, ešte ste nevyhrali. Na to, aby bola partnerka s vami ako mužom spokojná potrebujete aj dostatočne dlho vydržať a byť adekvátne pevný. A my vieme, ako si poradíte. Potrebujete testosterón To je hormón, ktorý vám z penisu spraví žulový piest. Lenže pozor. Nikdy nedávajte testosterón do tela prídavnou formou. To totiž oslabí jeho produkciu prirodzene a ak ho vysadíte ostane vám naveky v nohaviciach mäkkýš. Kde ho teda vziať? Najúčinnejším spôsobom je posilňovanie. Cvičte s ťažkými váhami, ktoré produkuje testosterónu na rozdávanie. Nepozerajte porno Pornom sa stávate menej citlivý na erotický podnet zo strany vlastnej partnerky. Pretože povedzme si úprimne, žiadna nedosiahne tak dobrý výkon ako profesionálka, ak ste odchovaný na sexiciach z videí, môže hroziť, že vaše natlakovanie v posteli už nebude dostatočné. Skúste to s prírodou Príroda nám dala veľa vecí, ako byť lepšími mužmi. Jedným z doplnkov je goji. Už jeho červená farba naznačuje, že podporuje vášeň a dať si denne za hrsť z vás spraví boha, ktorému, ako sa ľudovo povie, stále stojí. Prípravky na prírodnej báze Dnes je noho prírodných preparátov, kde je koncentrovanejšia forma podpory erekcie ako v ovocí. Eregma MAX power je príkladom prírodného produktu, ktorý zabezpečuje nárast libida, erekcie, jej pevnosti, výdrže, skrátka všetkého, čo budete potrebovať k potešeniu. Výživové doplnky pre lepší sex hľadajte na: http://zdravie.eiffeloptic.sk/ 
Zobraziť článok >
 
3 veci, ktoré by ste mali vedieť pred vaším ďalším letom
Čas dovoleniek sa nezadržateľne blíži. Chystáte sa na tú svoju lietadlom? V tom prípade by ste mali vedieť tieto 3 veci. Vždy si skontrolujte, či sa pod vaším sedadlom nachádza záchranná vesta Možno vás to prekvapí, ale niekedy ju tam jednoducho nenájdete. Ak sa pýtate prečo, odpoveď vás prekvapí ešte viac - niektorí "ohľaduplní" pasažieri si ju totiž so sebou zvyknú vziať ako "suvenír". Je to samozrejme veľmi nevhodné, ale žiaľ sa to skutočne deje. Nikdy preto nezabudnite skontrolovať, či je u vás všetko v poriadku.  Nikdy nepite tečúcu vodu z umývadla na toalete Viaceré výskumy dokázali, že sa v nej nachádza v mnohých prípadoch viac baktérií, než by bolo vhodné. Pite preto vždy len fľaškovú vodu, ktorú máte so sebou, alebo ktorú si zakúpite na palube lietadla. Po šťastnom pristátí pilotovi netlieskajte Možno ste si predovšetkým pri dlhších letoch všimli, že pasažieri zvyknú po pristátí pilotovi zatlieskať. Samozrejme to nemyslia zle a je to ich prejav radosti a vďačnosti, no pilotom to vraj príjemné nie je. Dávate mu tým totiž najavo, že s dobrým pristátím ste vlastne ani nerátali, takže vás veľmi príjemne prekvapilo. Bezpečné a hladké pristáte je jeho práca, berte to tak, že ani vám v práci nikto nezatlieska, keď ráno prídete načas. Nezabudnite si na cestu pribaliť nejakú dobrú knihu z nášho eshopu knihy.eiffeloptic.sk.   
Zobraziť článok >
 
Tajné tipy na vynikajúci praženicu a volské oko
Pripraviť si dobú praženicu, alebo volské oko nie je tak jednoduchá záležitosť, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Aj s vajcami to treba vedieť a chlapi by minimálne túto oblasť kuchyne mali mať dokonale pod palcom. Preto sa poďme naučiť, ak ona ne. Krásne tekuté žĺko Často je zložité pri príprave volského oka odhadnúť, ako docieliť kvalitne upravené bielko, ale fajnovo tekuté, ale teplé žĺtko. Mimochodom práve tekutejšie žĺtko sa ľahšie strávi a je to čistá energia pre sval. Poznajú to všetci chlapi, ktorí sú vo fáze budovania svalovej hmoty. Preto máme jednoduchý trik. Problém je v oleji. Pripravte si zmes oleja a vody. Napríklad na dve vajcia budú stačiť dve polievkové lyžice oleja a dve polievkové lyžice vody. Nechajte emulziu rozohriať, vyklepnite vajíčka a uvidíte, že žĺtok zostane krásne tekutý. Luxusná praženica Pripečená, alebo príliš riedka? Spravte si ju krásne nadýchanú a vláčnu, ako z luxusnej parížskej reštaurácie. Vajcia si vyklepnite do šálky, rozmiešajte a pridajte približne pol lyžičky kukuričného škrobu na jednu porciu. Vďaka tomu sa praženica na panvici nebude pripaľovať a bude krásne nadýchaná a vy si aj v ústach užijete tento jedinečný tip majstrov šéfkuchárov. Hrnčeky, lyžičky aj panvice na prípravu skvelej praženice nájdete na: http://darceky.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Zakázaný tuning v Praxi. Takéto šialené sú pokuty
Nový zákon o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke prichádza skutočne s veľkými zmenami. Trestá najmä tých, ktorí si upravili vozidlá. Novela súčasného zákona o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke prišla s novými reštriktívnymi prvkami. Tvrdo prenasledujú vodičov, ktorí si upravili kilometre, ale tak isto sa to týka aj ďalších, už nie tak celkom radikálnych úprav. Dostávajú sa mimo zákon. A niekedy sú za ich porušenie priam likvidačné pokuty, ktoré bežný človek nemá šancu zaplatiť. Kilometroví lupiči do basy Zakázané bude nielen samotné stáčanie kilometrov, ale aj akákoľvek manipulácia a zaobstaranie, taktiež výroba zariadenia, ktoré stáčanie kilometrov umožní. Horná hranica za takýto prečin znamená, že hrozí pokuta neuveriteľných 100 000 eur. To sa už naozaj neoplatí riskovať, ak chcete predať auto o pár korún drahšie. Stop dostala akákoľvek manipulácia. Rovnako si môžete vyslúžiť pokutu 100 000 eur ak budete manipulovať s vozidlom za účelom manipulácie s parametrami pri technickej, či emisnej kontrole, alebo kontrole originality. Do tejto kategórie spadá ako napríklad manipulácia s VIN číslom, alebo DPF filtrami. Tuning mimo zákon Zakázané sú po novom aj služby, ktoré spôsobia technickú nespôsobilosť vozidla, teda aj úpravy, ktoré sa bežne využívali ako tuning. Zahrnúť sem treba napríklad aj nepovolené rozmery diskov, pneumatík, koncoviek výfukov, neschválených fólii na svetlách, alebo čelnom skle. Preto je potrebné byť skutočne obozretný pri úpravách vozidla a všetko si dať technicky do poriadku. Pokuty sú od 3000 do 100 000 eur.  Pri predaji musíte zverejniť VIN Podnikatelia a živnostníci musia už pri predaji automaticky uvádzať VIN číslo a údaje z odometra. A pozor, tieto údaje je potrebné uviesť pri každej cenovej ponuke a to aj na prezentačných materiáloch, alebo preberacích protokoloch. Za nesplnenie povinnosti hrozí trojlitrová pokuta. Ak chcete cestovať, určite si nezabudnite bedeker, ktoré nájdete za výhodné ceny TU: https://knihy.eiffeloptic.sk/    
Zobraziť článok >
 
Auto pod stromček? Štát vám naň dá 5 "litrov"!
Niekto premýšľa, že prezuje zimné gumy, iný radšej pragmaticky bez roboty zvažuje, že by pod stromček zaparkoval novým autom. Ak patríte do druhej kategórie vodičov, asi vám príde vhod štátny príspevok 5000 eur, pre každého, kto si kúpi elektromobil. Prišiel čas na elektromobil Elektromobily a hybridné automobily predstavujú budúcnosť mobility. Jedinými nevýhodami je u nich vyššia obstarávacia cena a slabý dojazd. Povedzme si otvorene, aj najznámejšia Tesla, ktoré sľubuje niečo cez 300 kilometrov je dosť málo. Navyše Tesla už tak trochu zakolísala aj doživotne bezplatným „tankovaním“ v ich superchargeroch. Bezplatná šťava je na 400 kWh ročne, čo je v priemere tak 1600-kilometrový dojazd. Zvyšok si doplatíte. Napriek tomu je nabíjanie elektromobilu stále lacnejšie ako tankovanie benzínu, navyše to ticho, čo vás obostrie po naštartovaní v kabíne je niečo úžasné. Elektromobily predstavujú alternatívu pre zasmradené mestá a konečne to pochopia aj slovenská vláda. Čím skôr tým lepšie Od piatku 11. novembra sa môžu záujemcovia o autá na elektrický pohon registrovať do nového dotačného programu. Zo sumy 5,2 milióna eur môžu získať na plug-in elektromobil prémiu vo výške 5000 eur, prípadne 3000 eur ak ide o hybrid s doplnkovým spaľovacím motorom. Počíta sa s podporou asi tisícky automobilov. Čím skôr sa rozhodnete, tým skôr si spravíte radosť. 5000 bez rozdielu ceny Výhodou dotácie je, že si môžete kúpiť aj ten najlacnejší elektromobil a dostanete rovnakú dotáciu, ako keď si kúpite luxusnú Teslu, ktorej cena štartuje niekde pri 60 000 eurách. Volkswagen eUp je už napríklad za niečo cez 24 000 a s dotáciou ho teda kúpite za pekných 19 litrov, čo je už celkom zaujímavé. Myslite aj na decká Elektromobil je stále tak trochu v kategórii hračiek. Ak okrem toho so skutočným volantom hľadáte aj špičkový darček pre ratolesti, nikdy nič nepokazíte parádnym hračkárskym autom. Takých nie je nikdy dosť v garáži detskej izby. Ak využijete dotáciu, zostane vám aj pri kúpe nového auta dosť peňazí na darčeky.
Zobraziť článok >
 
Prvá ryba na svete, ktorú nezabije toxický odpad!
Zdá sa, že evolúcia je v prípade zvierat o niečo flexibilnejšia ako u ľudí. Príroda sa nedá zničiť a dokáže sa prispôsobiť aj podmienkam, ktoré boli ešte donedávna neprijateľné pre život. To dokazuje aj jedna z rybičiek z rodu Aphyosemion, ktoré bežne chováme v akváriách. Jej telo sa dokázalo prispôsobiť živote v zamorených oblastiach. Vedcom sa podaril zaujímavý objav. Vo vodách New Jesey, presnejšie v zátoke Newark, kde nemal byť život, vylovili zaujímavú rybku. Odoláva totiž extrémnemu znečisteniu a je až 8000- krát odolnejšia voči toxickému odpadu ako iné živočíchy. Táto schopnosť sa u nej vyšľachtila postupne vďaka tomu, že zmenila DNA. Tá jej umožňuje prežiť vo vodách priam nasiaknutých dioxínmi, ťažkými kovmi a jedmi z blízkych fabrík. Zaujímavosťou je, že zmutovaná DNA týchto rybičiek ovplyvňuje aj ďalších živočíchov. Vedci totiž zaznamenali, že ryby nezabíja dopad, ale stávajú sa potravou iných predátorov, a ich DNA sa tak dostáva do obehu. Dnes ešte nevedia, čo tieto mutagény budú znamenať, ale je viac ako isté, že prírodu neporazíme. Opäť prežijú tí najsilnejší, ale človek to možno tentoraz nebude. Ľudské telo musí tiež zápasiť s množstvo toxických látok. Zatiaľ naša DNA nie je dostatočne aklimatizovaná. Prostredie tak spôsobuje civilizačné ochorenia aj rozvoj rakoviny. Bojovať sa dá proti nim účinnými antioxidantmi. Vyskúšajte to s nimi a predĺžte si život v zamorenom prostredí. Kvalitnú ponuku vitamínov a antioxidantov nájdete na: http://zdravie.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Chyba pri nabíjaní, ktorá znižuje životnosť mobilov. Robíte ju aj vy?
Väčšina z nás si nabíja mobil správne. Hoci už moderné batérie nevyžadujú niekoľkohodinové prebíjanie po kúpe, ako to bolo kedysi, stále sa nevieme tejto myšlienky vzdať. Dokonca sme presvedčení, že prebíjanie nám zaručí lepší výkon. Opak je pravdou. Tajomstvo batérie V súčasnosti sa v mobiloch používajú lítium-iónové baterky, ktoré si vyžadujú špecifický prístup. V čase, keď je smartfón kvôli množstvu aplikácií viac vybitý, ako nabitý, máme tendenciu nechať ho v noci zotaviť. Preto hoci sa do plného nabitia dostane tak za hodinu, alebo dve, často je v zdroji aj osem hodín a to mu výrazne škodí. Nabíjajte menej a viac ráz Dôvodom, prečo dlhé nabíjanie skracuje životnosť batérie je extrémny výkon, ktorý sa vyžaduje, keď musí telefón neustále udržiavať na 100%. Preto nie je vhodné ho v tejto situácii nechávať dlhšie ako je nutné. Omnoho lepšie je ho pripájať k zdroju v rozmedzí od 15% do 75% vtedy máte istotu, že pre baterku robíte to najlepšie. Nabíjajte aj počas cesty Ideálne je, ak batérie nikdy nenecháte ani úplne vybiť a nepotrebujete ju prebíjať. Preto je vhodné nosiť so sebou záložný zdroj batérie. Externá nabíjačka dodá vášmu mobilu vždy presne toľko energie, koľko potrebujete a nemusíte byť v strese, že sa vám mobil v nesprávnej chvíli vybije, alebo si budete nezmyselne skracovať jeho životnosť. Všetko pre mobil nájdete v sekcii: http://darceky.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >
 
Taliansko sa nemá dobre. Zachrániť ich nevedia ani špagety
Talianska politická kríza sa predlžuje. Taliansky prezident Sergio Mattarella odmietol vymenovať novú vládu koalície populistických strán Hnutia piatich hviezd (M5S) a Ligy (Lega), kvôli ich návrhu euroskeptika Paola Savonu na post ministra financií. 81-ročný Savona sa viac ráz vyjadril, že by chcel Taliansko dostať von z eurozóny. Nahnevané koaličné strany si žiadajú predčasné voľby a rázne kritizujú krok prezidenta republiky. Prezident Mattarella rozhodol, že do predčasných volieb bude vládu viesť bývalý predstaviteľ Medzinárodného menového fondu Carlo Cottarelli. Predčasné voľby by sa mohli konať už na jeseň, v septembri. Pravdepodobne bude jednou z dominantných tém členstvo v eurozóne a EÚ, čo finančné trhy znepokojuje. Taliansko má po Grécku druhý najvyšší verejný dlh ku HDP v rámci EÚ, stále vysokú mieru nezamestnanosti ako aj viacero ďalších štrukturálnych problémov, ktoré potrebuje riešiť.   Euro za uplynulých pár dní rázne oslabilo oproti americkému doláru a momentálne sa kurz nachádza na úrovni 1,16 (USD/EUR). Euro sa dostalo na šesťmesačné minimum v reakcii na vývoj politickej situácie v Taliansku. Výnosy 10-ročných nemeckých dlhopisov za uplynulé dni klesli a momentálne sa nachádzajú na úrovni 0,29 %.   Výrazný dopad na to mala talianska politika a z nej vyplývajúca neistota. Rozdiel oproti výnosom talianskych štátnych dlhopisov sa rázne prehĺbil (na 273 bázických bodov). Na nemecké Bundy vplýva ich pozícia tzv. safe haven (bezpečného prístavu) v čase turbulencií  a neistôt, vďaka ktorej sa teraz ich výnosy posúvajú skôr smerom nadol (cena dlhopisov rastie). Tento faktor prevážil vplyv menšieho objemu QE od januára, ktorý v tomto roku posúval výnosy mierne smerom nahor (naďalej však ich rasty ostávajú limitované prebiehajúcim programom). Viac o ekonomike sa dozviete TU: https://knihy.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
6 naj- tipov z ostrova Malorka! Nechajte sa inšpirovať!
Dlhé piesočnaté pláže a romantické zátoky Za najkrajšiu pláž na Malorke sa považuje dlhá, piesočnatá pláž Es Trénc na južnom pobreží ostrova. Es Trenc je dlhá bezmála 4 kilometre, je úplne otvorená k moru a niektoré jej úseky sú vyhradené pre nudistov. Úplne iným typom pláže je pláž v malej prírodnej zátoke Cala Pí, nachádzajúcej sa v rovnomennom malom letovisku na juhu ostrova. Piesočnatá pláž na konci uzučkého zálivu, pripomínajúceho nórsky fjord, má na dĺžku iba 40 metrov, a je akoby širšia než dlhšia; jej osobitý pôvab oceníte pri pohľade zhora. Pôvabné prístavy S plnou istotou možno ako pôvabný prístav označiť Port de Sóller na západnom pobreží ostrova Malorka. Možno i preto, že si tu dokonale vychutnáte tú pravú stredomorskú atmosféru so všetkým, čo k tomu patrí, so slanou vôňou mora a rýb, ktoré sa šíria v okolí mnohých nábrežných reštaurácií. Prístav Port de Sóller sa však pýši i jedným unikátom - priamo centrom prístavu vedie jediná električková linka na ostrove. Historická električka nazývaná "Pomarančový expres" pendluje údolím pomarančových hájov medzi mestečkom Sóller a prístavom Port de Sóller. Dychberúca príroda Ak chcete spoznať divokú a nedotknutú prírodu na Malorke, vydajte sa úzkou cestou vedúcou cez polostrov Formentor až na jeho samotný koniec, k mysu Cap de Formentor. Uvidíte tak jedinečnú časť najvyššieho malorského pohoria Serra de Tramuntana v celej svojej kráse. Pripravte sa na nádherné výhľady z vyhliadky Mirador de Mal Pas, jazdu tunelom pod horou Fumat a nakoniec na pôsobivý maják Formentor, stojaci na konci mysu. Turisti často využívajú  možnosť  vykúpať sa v mori na nádhernej prírodnej pláži Platja de Formentor. Povestný je aj hotel Formentor, vôbec prvý hotel na ostrove, v ktorom údajne prenocoval i Winston Churchill. Starobylé kláštory Za najznámejší malorský kláštor možno považovať kartuziánsky kláštor v mestečku Valldemossa na západnom pobreží ostrova Malorka, ktorý preslávil pobyt slávnej mileneckej dvojice, francúzskej spisovateľky George Sandovej a svetoznámeho poľského pianistu Fryderyka Chopina. Každý turista túži prehliadnuť si cely, ktoré tu spoločne obývali v zime 1838 - 1839. Sandová o svojom nepríliš šťastnom pobyte na ostrove napísala román "Zima na Malorke ", Chopin zase klavírne prelúdium "Kvapky dažďa". Spisovateľkine originálne rukopisy a Chopinov klavír si môžete prezrieť v celách č. 2 a 4. Pre samotných Malorčanov má ale oveľa väčší význam kláštor LLuc v severnej časti ostrova; považujú ho za posvätné pútnické miesto. Kláštor uprostred dubových lesov ochraňuje za svojimi múrmi vzácnu sošku čiernej Madony, nazývanú La Moreneta. Kto by si chcel väčšmi užiť svieži horský vzduch a pokojné rozjímanie, môže sa tu ubytovať. Mohutné hrady a pevnosti Najimpozantnejším hradom  na Malorke je nesporne hrad Castell de Belver (v preklade Krásna vyhliadka), ktorý sa týči na borovicami zarastenom pahorku asi 5 km od centra Palmy. Túto unikátnu kruhovú pevnosť, v Európe celkom ojedinelú, začali budovať v roku 1309 a mala sa stať kráľovským sídlom. Nakoniec to skončilo úplne inak - hrad sa až do roku 1915 používal ako väzenie, ktoré si vyslúžilo pomenovanie "La Olla" (podľa tradičného španielskeho hrnca). Pevnosť Castell de Capdepera na východe ostrova Malorka má arabský pôvod; počas panovania aragónskeho kráľa Jakuba II. bola rozšírená, aby ochraňovala východné pobrežie ostrova. Prejdite sa po 400 metrov dlhom hradnom ochodze a kochajte sa pohľadom do okolitých záhrad a krajiny. Ešte krajšie výhľady sa vám naskytnú z terasy pri gotickom kostolíku Nostra Senyora de la Esperanca na najvyššom mieste hradnej pevnosti, kde sa ocitnete priamo pri zvonoch. Tajuplné jaskyne V podzemí ostrova Malorka sa ukrýva niekoľko podzemných systémov, kde sa nachádzajú väčšie i menšie sály s kvapľovými skvostmi, ako i tajuplné podzemné jazerá. K najnavštevovanejším patrí jaskynný komplex Coves del Drac neďaleko prístavu Porto Cristo na východe ostrova Malorka. Dračie jaskyne, ako sa im často hovorieva, ponúkajú úchvatný pohľad na umne osvetlené kvapľové výjavy. Turistom sa zatajuje dych, keď zostúpia do veľkej jaskynnej sály, kde sa postupne usadzujú do lavíc s očakávaním podzemného koncertného predstavenia, ktoré sa odohráva na palubách štýlových lodí. Prehliadku môžete zakončiť krátkou plavbou loďou po jazere. Ďalšie jaskyne, Coves d´es Hams, sa nachádzajú aj v blízkosti Porto Cristo, a dalo by sa povedať, že sú akousi zmenšenou verziou Coves del Drac. Dokonca i na jazierku sa odohrávajú podobné koncertné predstavenia. Coves d´es Hams ale predsa len majú jednu prednosť - na prehliadku sem mieri oveľa menej návštevníkov než do Coves del Drac. Za prehliadku určite stojí aj jaskyňa Coves d´Arta pri myse Cap Vermell, kde si budete pripadať ako v kvapľovom lese.
Zobraziť článok >
 
Prečo sa ženy rady bozkávajú
Bozk je pre ženu často omnoho viac sexi ako samotný sex. Ak sa viete dobre bozkávať, tak máte u nich vyhraté. Nohy budú dávať do seba ako vráta. Lenže prečo je to tak, že bozk je pre ne tak dôležitý? Kontakt s perami Milujú byť s mužom intímne, ale nie hneď sa na seba vrhnúť ako králiky. Bozk je preto presne to, čo tieto dve kategórie spĺňa. Je to dosť telesné, ale nie príliš. Vyjadruje to lásku, náklonnosť a príjemné pocity. Je to dokonca tak intímna činnosť, že mnoho prostitútok sa nebozkáva. Ženy skrátka na bozk nazerajú omnoho intímnejšie ako na erotické polohy. Od pery až ku klitorisu Ak hľadáte aj zázračný gombík k tomu, aby sa milovanie s vami žene páčilo, aby sa roztopila, zaplavilo ju blaho a radosť, tak to nehľadajte medzi jej nohami. Toto čarovné miesto sú práve pery. Obzvlášť horná pera, ktorá keď ju správne stimuluje u žien vyvoláva brnenie až v klitorise. To ich premení na sexuálne dračice. Otestujú vás Bozk je extrémne dobrým testerom toho, či ste dobrý milene, alebo nie. A nie je to závislé na to, ak veľmi sa jej svojim nástrojom pritlačíte na ohanbie. Práve naopak. Ako sa bozkávate, taký ste. Žena veľmi rýchlo odhalí, či ste vášnivý, nežný, násilný, apatický, či sa presadzujete na jej úkor, alebo radi vychádzate v ústrety. Toto všetko naznačí samotný bozk. Preto ho neignorujte a uspokojene svoje partnerky práve týmto spôsobom. Viac o odhaľovaní ženských tajomstiev nájdete na: http://knihy.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Pozor na lyže. Nehôd na lyžiach pribúda aj u nás doma
Počty úrazov na slovenských zjazdovkách sa za posledné roky nevyvíjajú pozitívne. Podľa štatistík úrazovosti Horskej záchrannej služby nehôd na lyžiach stále pribúda. Kým pred dvomi rokmi zaevidovali 1620 úrazov na lyžiach, o rok neskôr to bolo o takmer 300 viac a v uplynulej sezóne to bolo až 2035 nehôd. „Počet úrazov na lyžiarskych svahoch každoročne stúpa. Najlepšou prevenciou je dodržiavanie pravidiel uvedených v Bielom kódexe a používanie zdravého rozumu. Najväčší deficit bezpečnosti je v rýchlej a bezohľadnej jazde lyžiarov. Už tradične sú v najväčšom počte zastúpené úrazy horných a dolných končatín, či už ide o zlomeniny alebo vykĺbenia. Pribúdajú však aj ťažké úrazy,“ povedal Jozef Richnavský z Horskej záchrannej služby. Ako ďalej dodal, nosenie lyžiarskej prilby sa udomácňuje už aj na slovenských zjazdovkách, čo je veľmi pozitívny trend. Nehôd na lyžiach pribúda aj u nás doma Počty úrazov na slovenských zjazdovkách sa za posledné roky nevyvíjajú pozitívne. Podľa štatistík úrazovosti Horskej záchrannej služby nehôd na lyžiach stále pribúda. Kým pred dvomi rokmi zaevidovali 1620 úrazov na lyžiach, o rok neskôr to bolo o takmer 300 viac a v uplynulej sezóne to bolo až 2035 nehôd. „Počet úrazov na lyžiarskych svahoch každoročne stúpa. Najlepšou prevenciou je dodržiavanie pravidiel uvedených v Bielom kódexe a používanie zdravého rozumu. Najväčší deficit bezpečnosti je v rýchlej a bezohľadnej jazde lyžiarov. Už tradične sú v najväčšom počte zastúpené úrazy horných a dolných končatín, či už ide o zlomeniny alebo vykĺbenia. Pribúdajú však aj ťažké úrazy,“ povedal Jozef Richnavský z Horskej záchrannej služby. Ako ďalej dodal, nosenie lyžiarskej prilby sa udomácňuje už aj na slovenských zjazdovkách, čo je veľmi pozitívny trend.  
Zobraziť článok >