EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
Vysoká škola nie je lacný špás
S nástupom na vysokú školu, kedy sa vo väčšine prípadov musia mladí sťahovať desiatky kilometrov od domova a do veľkej mieri sa osamostatniť, prichádza aj prvá finančná facka. Okrem zábavy už musia rozumnejšie hospodáriť s financiami, aby si zaplatili internát či privát, stravu, štúdium a ešte im prípadne zostala rezerva. V priemere majú 273 eur mesačne, približne pätina má však menej ako 50 eur. Drahé je bývanie Takmer polovicu výdavkov vysokoškolákov tvoria náklady na bývanie a stravu. 16 % si odložia na sporenie. Na voľný čas a zábavu vyčleňujú mesačne len 12 % zo svojich príjmov. Vyplýva to z exkluzívneho prieskumu Slovenskej sporiteľne, v ktorom banka zisťovala finančné správanie mladých ľudí.  „Peniaze pre vysokoškolákov znamenajú prostriedok na získanie potrebných vecí, slobodu, pohodlie a zodpovednosť. Práve vysoká škola mladých naučila narábať s peniazmi,“ skonštatovala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. Majú snahu pracovať Takmer všetci vysokoškoláci pravidelne alebo občas brigádujú. Ďalším zdrojom ich príjmov sú rodičia, ktorí platia ubytovanie a časť stravy. Pravidelný „sponzoring“ od rodičov priznala tretina študentov, nepravidelný 39 % z nich. Medzi ďalšie finančné zdroje patria štipendium či peňažné dary k sviatkom ako sú narodeniny alebo Vianoce. Online aktivitami si privyrába takmer každý piaty vysokoškolákov. „Len dve pätiny študentov dostávajú vreckové na účet, ostatní na ruku. Pritom 85 % vysokoškolákov už účet má. V prípade finančnej tiesne alebo nutnej finančnej pomoci sa mladí obracajú na rodičov. Väčšina z nich žije mimo rodičovského domu na internáte alebo v podnájme s rovesníkmi,“ uviedla Buchláková.        
Zobraziť článok >
 
Takto sa baby balia najľahšie
Traduje sa, že prvý dojem sa nedá robiť na druhý pokus. Preto to nie je ako v škole, kde si môžete zlý výsledok opraviť. Ak chcete upútať ženu, alebo obchodného partnera, prvý dojem je presne to, čo musí byť na jednotku. A okamžite. Preto je vhodné venovať tomu dostatok pozornosti. Využite všetko   Hmat, čuch, sluch, zrak, všetky zmysly zapojte na to, aby ste si preskenovali zákazníka, alebo objekt. A okamžite sa snažte s ním zladiť. Pohybom, tónom reči aj rýchlosťou rozprávania. To je cesta k prvému dobrému dojmu. Pretože ak je náprotivok pokojný, ale vy ste ako strela po troch kávach, dobrý dojem neurobíte. Nebuďte ako kamaráti zo základky Niektorí ľudia majú tendenciu sa okamžite správať priateľsky, akoby ste sa poznali od detstva. Pozor. Priateľský prístup nie je niečo, čo treba preháňať. Predsa len, kamaráti nie ste a ak sa tak budete správať, budú to podozrenie. Budete príjemný, ústretový, ale kamarátstvo nechávajte vyvíjať, nie hop, alebo trop. Počúvajte nielen hovorte Aj keď potrebujete mnoho vecí povedať, netreba to preháňať. Aj druhá strana musí mať pocit, že je vypočutá. Pretože ak nie je, ako chcete odhaliť jeho potreby a teda nadviazať dobrý dojem. Opiť niekoho peknými rečami je fajn, ale na dobrý dojem to nestačí. Budete pôsobiť, akoby ste sa prišli vyrozprávať a nie viesť rozhovor. Patričné oblečenie Je vhodné sa na stretnutie pripraviť aj oblečením. Ak sa niekde vyžaduje oblek, je fajn si ho dať. No ak máte napríklad stretnutie niekde na futbale, alebo v krčme, tak by ste v obleku vyzerali ako predajca teplej vody. Oblečte sa príhodne k situácii. Naučte sa rozumeiť žene pomocou kníh, ktoré nájdete TU: https://knihy.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Prečo je značka Lacoste tak obľúbená?
V podstate zosobňuje mužov. V krokodílovi sa skrýva elegán, ale zároveň pohoďák, ktorý vie byť v správnej chvíli dostatočne agresívny, silný a vzbudzuje rešpekt. Oblečenie s logom Lacoste tak ešte túto črtu podčiarkne. Dokonalý marketing Pánske polokošele Lacoste boli vyrobené pre tenisové šampionáty a v roku 1951 prišli tričká Lacoste prvý raz v mestkých farbách,, čo znamenalo masívny prienik do spoločnosti aj mimo športoviská. Zrazu začali Američania šalieť. Neváhali si kúpiť tričko za 8 dolárov. Čo však vtedy bola hodnota niekde na úrovni dnešných 60 eur. Toľko stáli prvé tričká tejto značky a svoju cenu si dokáže držať aj dnes. Čo bolo hlavným dôvodom, že ľudia chceli zaplatiť enormné peniaze za tričko, ktoré sa svojimi vlastnosťami ani veľmi nelíšilo od lacnej konkurencie? Nebola to len charizma slávneho hráča. Mať tričko s krokodílom znamenalo okamžite preukaz do vyššej spoločnosti. A to chcel každý. Neváhal zaplatiť nemalé peniaze, aby to bolo každému jasné. Krokodíl na hrudi sa vynímal dokonale. Stále v jednej rodine V súčasnosti je Lacoste medzinárodným brandom, ale stále z nej tak trochu vanie duch zakladateľa. Po smrti Reného prebral v roku 1963 podnik jeho syn Bernardt, ktorý skonal pred desiatimi rokmi a od toho času je Lacoste pod taktovkou jeho brata Michaela. Firmu nikdy nepustili z rúk, hoci dnes tričká vyrába aj firma ICC  v Thajsku a Číne, Procter & Gamble zasa tvorí vône. Ďalšie firmy vyrábajú tašky, kožené doplnky, topánky aj hodinky, všetko v exkluzívnej licencii. Predáva viac ako 60 miliónov produktov vo viac ako stovke krajín sveta. Krokodíl sa stal logom, ktoré stále znamená vyššie spoločenské postavenie, štýl, ale zároveň dravosť a pohodlie. Športového ducha a muža, ktorý vie čo chce. Pozrite sa aj na atraktívne hodinky pre pánov práve s logom krokodíla.
Zobraziť článok >
 
Ženy na Slovensku stále žijú dlhšie ako muži
Očakávaná dĺžka života žien pri narodení je u nás necelých 81 rokov. Na prvý pohľad veľmi pekné číslo, až kým si v „rebríčku“ nevšimneme, že patrí medzi najnižšie v EÚ. Nižšia odhadovaná dĺžka života ženskej populácie je len v 5 krajinách únie. Najnižšia je v Bulharsku, a to 78,5 roka.  V západných krajinách únie sa obyvatelia dožívajú vyššieho veku. Najvyšší očakávaný vek dožitia je v Španielsku na úrovni cca 86 rokov. Spomedzi susedov nás predbehlo Rakúsko [o 3,5 roka], ale aj Česko a Poľsko [zhruba o 1,5 roka]. „Je všeobecne známe, že muži žijú o niečo kratšie ako ich nežnejšie polovičky. Neplatí to len na Slovensku, ale vo všetkých európskych krajinách. Očakávaná dĺžka života slovenských mužov je o zhruba -7 rokov kratšia ako v prípade žien. Priemerný rozdiel medzi oboma pohlaviami v EÚ je 5,4 roka,“ hovorí Jana Glasová, analytička Poštovej banky Muži ťahajú za kratší koniec Predpokladaná dĺžka života slovenských mužov pri narodení predstavuje necelých 74 rokov. V tomto prípade je krajinou s najnižším odhadovaným vekom dožitia Litva, a to len 69,5 roka. Naopak najdlhší život sa očakáva u talianskych mužov, a to rovných 81 rokov. Rozdiel medzi týmito dvoja krajinami, nachádzajúcimi sa na opačných koncoch rebríčka, tak predstavuje až 11,5 roka. A ako je to u našich susedov? Najvyššieho veku sa dožívajú muži v Rakúsku [79 rokov] a v ČR [76 rokov]. Takmer rovnako ako my sú na tom Poliaci a za nami sa umiestnili Maďari [73 rokov].
Zobraziť článok >
 
Prestaňte sa zbytočne namáhať. Na baby zaberá toto!
Toľko snaženia a minimálny výsledok? Niekedy balenie na baby nevychádza podľa predstáv. Ani to nikdy nebude úspech, ktorý má stopercentný výsledok. Niektoré konanie však môže výrazne zlepšiť vaše šance. Buďte milý, ale nie dotieravý Ženy ocenia, ak je k nim muž pozorný, alebo galantný, ale rozhodne nestrpia, ak patrí do kategórie tých, ktorí sa snažia byť vtierkou obecnou. Preto je lepšie zaujať galantnosťou a nie za každú cenu sa tlačiť do centra pozornosti. Pri balení viac platí, že tichá voda myje brehy. Úprava Značkové oblečenie zvykne zaujať, ale je až druhoradé. Na prvom mieste ženu upúta vôňa muža. Je to dokázaný fakt. Spýtajte sa akejkoľvek ženy, práve dobrá vôňa muža bez stôp potu a nepríjemného zápachu je absolútnym afrodiziakom. Ak je na tele muža kvalitný parfum, o dôvod viac sa vytešovať. Skúste to inak ako ostatní Jasné. Pozvanie do kina, na drink, na disku, klasické balenie. Skúste to však inak. Je jedno, čo vymyslíte, ale ak budete kreatívni, máte navrch. Pretože žena okamžite zavetrí, že má dočinenia s niekým invenčným a že ani vo vzťahu a živote to nebude nuda. Skrátka už pri prvom kontakte dáte na známosť, že ste iný ako ostatní a tak to ženy baví. Pre lepší sex aj partnerstvo skúste aj erotické hračky, ktoré nájdete v sekcii: https://krasa.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Kedy máme prvé dieťa?
Prvé dieťa majú Slovenky v priemere v 27 rokoch. V rámci 28 krajín Európskej únie sa vek prvorodičiek pohybuje na úrovni 29 rokov. Podľa Európskeho štatistického úradu Eurostat sa postupne posúva vek Európaniek, v ktorom majú prvé dieťa. Ešte v roku 2013 to bolo v priemere o viac ako rok menej.  Najstaršie prvorodičky sú v Taliansku (31 rokov), Španielsku a Luxembursku (30 rokov). Na druhej strane, najskoršie majú prvé dieťa ženy v Bulharsku a Rumunsku (26 rokov) a Litve (27 rokov).  „Na Slovensku sa od roku 2008 výrazne neposunul vek prvorodičiek. Kým v roku 2008 mali ženy prvé dieťa v priemere v 26 rokoch, v roku 2017 to bolo už o rok neskôr. Tento trend ale možno sledovať naprieč všetkými európskymi krajinami, najviac rástol vek prvorodičiek za posledných päť rokov v Estónsku, a to o vyše jedného roka. Najmenej sa to dialo v Českej republike, kde vek prvorodičiek sa dlhodobo pohybuje na úrovni 28 rokov,“ povedala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. V rámci krajín V4 má Slovensko najnižší vek prvorodičiek. V Poľsku, Maďarsku či Českej republike rodia ženy o rok neskôr oproti nám. Na Slovensku sa v roku 2017 narodilo takmer 58- tisíc detí. Celkovo v rámci EÚ išlo dokopy o 5,075 milióna detí. „Trendom je, že ženy odkladajú materstvo, čím sa automaticky posúva priemerný vek prvorodičiek. Mnohé z nich v dnešnej dobe riešia ekonomický aspekt materstva. Ženy totiž musia viac zladiť prácu s rodinou ako muži. Na Slovensku sa stará o deti, prípadne sa s nimi učí, a to najmenej hodinu denne, zhruba 35 % žien a 19 % mužov. O chod domácnosti sa stará 77 % žien a 47 % mužov. 6 z 10 žien varí a upratuje najmenej hodinu denne, u mužov je to len každý šiesty,“ doplnila Buchláková.
Zobraziť článok >
 
PRODUKT DŇA: 5 kníh o Bratislave - klenot do knižnice každého milovníka histórie
Sada 5 kníh o Bratislave je darčekom, ktorým spravíte radosť ktorémukoľvek milovníkovi histórie, či hodnotných kníh. Séria sa skladá celkom z piatich kníh, pričom každá je niečím špecifická. Prvá kniha o Bratislave sa zaoberá bratislavskými dejinami, konkrétne dejinami Slovenska späté s Maďarskom, Rakúskom, Českom, a s Poľskom. Spracováva bratislavské dejiny od najstarších čias (od čias treťohorných morí) až do vydania mestského privilégia Ondreja III. v roku 1291. Kniha je bohato ilustrovaná farebnými i čiernobielymi fotografiami, ako aj staršími kresbami a maľbami Albína Brunovského. Druhá kniha o Bratislave zahŕňa príbehy, ktoré sa odohrali v období panovania jednej kráľovnej a deviatich kráľov, a končí sa smrťou Ladislava Pohrobka v roku 1457. Tretia kniha o Bratislave rozpráva o čase tureckých vojen, a to od smrti Žigmunda Luxemburského až po koniec "dlhého storočia", po mier v Satu Mare v roku 1713, ktorý ukončil vyše storočnú sériu stavovských povstaní a protitureckých vojen. Štvrtá kniha o Bratislave začína príbehom Mateja Bela a Márie Terézie, ktorá Bratislavu povýšila na sídlo kráľa. Pokračuje opisom veľkej krízy počas napoleonských vojen a končí sa rakúsko – pruskou vojnou. Štvrtá kniha o Bratislave má 256 prevažne farebných strán, ilustrovaných akvarelmi Albína Brunovského, grafikami a obrazmi zo zbierok Galérie mesta Bratislavy, zbierkovými predmetmi Múzea mesta Bratislavy a fotografiami Jakuba Dvořáka. Piata kniha o Bratislave rozpráva o dejinách od rakúsko-uhorského vyrovnania, o prvej svetovej vojne, o tom, ako sa Bratislava stala hlavným mestom Slovenska, o poslovenčovaní kedysi trojjazyčného mesta, o udalostiach medzi dvomi vojnami, v časoch druhej svetovej vojny (s osobitným dôrazom na tragickú židovskú kapitolu) a po skončení vojny až do dnešných dní. Pokiaľ vás náš dnešný tip zaujal, môžete si ho zakúpiť v našom e-shope knihy.eiffeloptic.sk, konkrétne na tomto odkaze.  
Zobraziť článok >
 
5 varovných signálov, ktoré vám hovoria, že konzumujete priveľa cukru
Ako sa hovorí, všetkého veľa škodí. Cukor samozrejme nie je žiadnou výnimkou. Ak si radi osladíte život, venujte zvýšenú pozornosť tomu, či na sebe nepozorujete týchto 5 varovných signálov. Sú totiž dôkazom toho, že konzumujete priveľa cukru.  #1 Ste neustále hladní Vysoká hladina cukru v krvi zabraňuje vstupu glukózy do buniek. Výsledkom je, že telo nedostáva energiu a opakovane žiada o jedlo - je to začarovaný kruh, z ktorého sa nedostanete inak, než obmedzením príjmu sacharidov.  #2 Pretrvávajúca únava Pri vysokej hladine cukru v krvi nie je telo schopné správne ukladať a absorbovať glukózu. Energia sa používa neefektívne a bunky tela nedostávajú palivo, ktoré potrebujú. To všetko vedie k tomu, že človek sa často cíti unavený bez akéhokoľvek dôvodu. #3 Časté močenie Ak je hladina cukru v krvi príliš vysoká, obličky nemôžu reabsorbovať tekutinu. Výsledkom toho, čo sa následne deje v tele, je časté močenie. #4 Problémy so sústredením sa Vysoké hladiny cukru zabraňujú vnikaniu glukózy do mozgových buniek, takže mozog má problémy so získaním energie. To nepriaznivo ovplyvňuje rýchlosť myslenia a rozhodovania sa. #5 Rozmazané videnie Rozmazané videnie je tiež dôsledkom dehydratačného účinku kvôli vysokej hladine cukru v krvi - ovplyvňuje aj bunky oka. V dôsledku toho sa deformujú a oko stráca schopnosť správne zaostriť. Všetko pre vaše zdravie nájdete v našom eshope zdravie.eiffeloptic.sk. 
Zobraziť článok >
 
Poznáte najdrahšie jachty sveta?
Leto je tradične časom dovoleniek. Niektorí slnka chtiví lovia po internete last minuty a iní len vytiahnu jachtu na more. Rozdiel v trávení dovolenky je pár miliónov eur. Tí najväčší frajeri nekotvia na chorvátskom pobreží, pretože ich plavidlo sa do úzkych prístavov určených pre menej náročných skrátka nevmestí. Mále sny nestačia a preto ako inšpiráciu prinášame kráľov morí, novodobých morských vlkov, ktorí vyhnali na vlny tie najväčšie tátoše. Eclipse Najväčšia a najdrahšia jachta, pri ktorej by sa začervenal aj Titanic. Keď zatrúbi pred prístavom, budí dojem výletnej zaoceánskej lode a pritom má toto plavidlo len jediného kapitána menom Roman Abramovich. Ruský miliardár za ňu utratil bezmála pol miliardy dolárov. Oligarcha si tak môže suchou nohou kráčať po 558 metroch súkromnej jachty. Ako správny obchodník sa vie o tento luxus podeliť. Stojí v prepočte dva milióny dolárov na týždeň. Zalistovať si budete môcť v knižnici, kúpať sa v bazéne, či relaxovať v súkromnej záhrade. „A“ Superyacht Keď sa začnú pretekať ruskí miliardári, je sa na čo pozerať. Andrey Melnichenko skončil v súboji s Abramovichom ako dvojka. Jeho jachta stála okrúhlych 323 miliónov dolárov a dĺžkou presahuje 390 metrov. Ohodnotiť by sme ju mohli plným počtom hviezdičiek za luxus a loď má aj vlastný heliport. Zvláštna je nielen svojim tvarom, matne pripomínajúcim ponorku, no vie sa plaviť po Karibiku a nos má vďaka konštrukcii odolný aj voči ľadu. Dokonalý prototyp rytiera vĺn. Maltský sokol Jedna z najimpozantnejších jácht na svete nemôže v našom rebríčku chýbať. Jej cena sa vyštverala na 150 miliónov a velí jej žena Elena Ambrosiadou, majiteľka hedžových fondov a najlepšie platená žena Británie. Loď vyzerá naozaj unikátne vďaka jedinečným plachtám pripomína klasické jachty, no ženie ju dopredu výkonný motor. Môže sa plaviť s napriahnutými stožiarmi, alebo aj bez nich a jej konštrukcia je uspôsobená, aby sa dala riadiť veľmi jednoducho. Aj preto je plavba s ňou viac rozprávkou, ako drinou s kompasom a správnym kurzom. O mori, cestovaní a dobrodružstvách sa dočítate na: http://knihy.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Financie vedia poriadne zakývať vzťahmi. Dávajte si na to pozor
Láska sa nemeria peniazmi, ale práve financie stoja za nejednou partnerskou hádkou. Ženy priznávajú, že ich nositeľmi do domácností sú prevažne muži a tí sa práve preto dožadujú väčšieho rozhodovacieho práva, ako sa s nimi naloží. Spoločné účty partnerov žijúcich pod jednou strechou nie sú bežné. *Má ich iba štvrtina ľudí žijúcich v spoločnej domácnosti. Sú preferované najmä staršími ľuďmi, priznala sa k nim tretina párov v dôchodkovom veku. Väčšina partnerov prispieva na spoločný účet proporčne výške svojho príjmu a pätina rovnakou sumou. Viac ako polovica mužov a žien však uviedla, že má svoj vlastný účet. „Ľudia však vo veľkej miere využívajú možnosť zriadiť disponenta na manipuláciu so svojim účtom. Má ho viac ako polovica našich klientov,“ dodáva hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.  Napriek tomu, že spoločné účty u nás nie sú populárne, pre slovenské páry je typické spoločné hospodárenie a rozhodovanie o financiách, ktoré podlieha diskusii a dohode. Deje sa tak vo väčšine domácností bez ohľadu na to, akou mierou sa partneri podieľajú na zveľadení rodinného rozpočtu. Platí to najmä pre väčšie plánované výdavky, ale aj pre úverové a sporiace produkty od banky. Výnimkou niekedy býva elektronika a automobil, kde majú hlavné slovo muži, ale aj v tomto prípade konečné rozhodnutie býva záležitosťou dvojice.  Takmer tretina žien a  jeden z desiatich mužov uviedli, že ich partner/partnerka zarába viac. Kým väčšine mužov nevadí, ak ich polovička prispieva do rodinného rozpočtu významnejšou sumou, ženám prekáža, ak partner nosí domov menšiu výplatu ako ony. Zdá sa, že financie vedia poriadne zakývať vzťahmi. „Samotné peniaze nemusia byť problém, všímam si však, že nenaplnené očakávania medzi partnermi, súvisiace s peniazmi a rozpočtom, dokážu spolunažívanie v manželstve veľmi znepríjemniť. Treba si ale uvedomiť, že do vzťahu prinášame omnoho viac ako len peniaze,“ dodáva psychologička Lenka Uherová.
Zobraziť článok >
 
Ako sa vekom sa menia preferencie detí?
Vek detí má vplyv na ich preferencie v tom, na čo míňajú peniaze. Na prvom stupni sú to najmä sladkosti (91 %) a hračky (62 %) a  na druhom už je to zábava s kamarátmi (67 %). Tá je dôležitá aj pre stredoškolákov (62 %), ale najviac peňazí míňajú na oblečenie a topánky (68 %).   Ak si žiaci sporia, najčastejšie je to na elektroniku a oblečenie (viac ako 25 %). Takmer jedna tretina žiakov základnej školy si však odkladá peniaze bez presne určeného cieľa,. Čím je dieťa staršie, tým má jasnejšiu predstavu o tom, na čo peniaze využije. Vidno to najmä u stredoškolákov, u ktorých si veľká časť šetrí na leto (33 %) a cestovanie, auto, ďalšie štúdium (viac ako 20 %) či na vlastné bývanie (13 %). Mobil je základ Škola, základ života. Mobil, základ školy. Na prvom stupni ho má až 63 % žiakov (49 % smartfón a 14 % tlačidlový), na druhom stupni je to však už 95 %, u stredoškolákov 100 % a takmer všetci smartfón. „Zaujímavý je vekový posun pri získaní prvého mobilu. Kým dnešní stredoškoláci ho dostali najčastejšie vo veku 9 až 12 rokov, dnešní žiaci základnej školy už vo veku 6 až 8 rokov. A v Bratislave malo mobil pred príchodom do prvého ročníka už každé šieste dieťa,“ poznamenala Buchláková. Mobil využívajú deti a mladí najmä na sťahovanie hier, aplikácií či hudby zadarmo. Stredoškoláci s mobilom zároveň bankujú – kontrolujú si stav konta či platia.    
Zobraziť článok >
 
Bicykel netreba poisťovať osobitne
Prísť o svoj obľúbený alebo drahý bicykelči elektrobicykel, ktorý možno využívate ako dopravný prostriedok do práce, nemusí byť tragédia, ak máte poistenie. Bicykel uskladnený v dome, v byte alebo v priestoroch, ktoré tvoria príslušenstvo bytu, napríklad v pivnici, je v Allianz – Slovenskej poisťovni krytý proti krádeži a lúpeži automaticky, v rámci poistenia domácnosti, a to už v základnom balíku. Ak máte bicykel uschovaný priamo v dome alebo v byte, poisťovňa vam ho uhradí až do výšky poistnej sumy svojej domácnosti. „Ak bicykel za 10-tisíc eur zmizol priamo z priestorov domu alebo bytu a klient mal svoju domácnosť poistenú na minimálne 10-tisíc eur, odškodníme ho v plnej výške. Ak bol bicykel odcudzený z pivnice či samostatnej garáže v mieste poistenia, klient dostane odškodné do limitu 10 percent poistnej sumy svojej domácnosti, maximálne do výšky 3000 eur,“ vysvetľuje hovorkyňa Allianz – SP Lucia Muthová.  Aspoň základné zabezpečenie Pivnica, garáž či prístavba, v ktorej bicykel držíme, musí spĺňať aspoň základné prvky zabezpečenia. To znamená, že má byť uzamknutá zámkou s cylindrickou vložkou alebo bezpečnostnou visiacou zámkou. Steny, strop a podlaha týchto priestorov môžu byť murované, plechové, drevené alebo z iného materiálu, ktorý má rovnakú mechanickú odolnosť. Zároveň musí byť tento priestor využívaný výlučne poisteným, teda bicykel nemôže byť umiestnený v spoločných priestoroch, kde majú prístup aj ďalší obyvatelia bytového domu.
Zobraziť článok >
 
PRODUKT DŇA: Kvalitný proteínový drink Pur Ya! pre všetkých vegánov
Proteínový nápoj je skvelo voľbou pre každého muža, ktorý pravidelne cvičí,  a potrebuje tak doplniť svoj jedálniček o kvalitné bielkoviny. Proteíny značky Pur Ya! sú tou najlepšou alternatívou pre všetkých ľudí, ktorí jednak uprednostňujú produkty v bio kvalite, no rovnako preferujú vegánske produkty. Tento proteínový nápoj je pre teda pre vás ako stvorený aj v prípade, že trpíte intoleranciou na laktózu. V našom eshope zdravie.eiffeloptic.sk nájdete hneď niekoľko alternatív tohto unikátneho proteínového nápoja: BIO konopný proteín BIO tekvicový proteín BIO sójový proteín BIO raw proteínový drink BIO slnečnicový proteín BIO ryžový proteín BIO proteín z naklíčených bôbov BIO vegan detoxikačná kúra (obsahuje ľanové semienko, psyllium a listy žihľavy) Všetky proteínové nápoje pritom obsahujú rad vitamínov, minerálov, bielkovín a ďalších živín, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie organizmu. Všetky nápoje sú certifikované a vyrobené v Nemecku, z tých najkvalitnejších surovín dovezených z EÚ a Ázie. V našom eshope zdravie.eiffeloptic.sk si môžete zakúpiť aj špeciálny shaker na prípravu tohto výživného a chutného nápoja. Či ste teda rekreačný, či profesionálny športovec, alebo len chcete dopriať svojmu telu zdravú výživu, proteínové nápoje Pur Ya! budú pre vás určite skvelou voľbou. Pokiaľ vás náš dnešný tip zaujal, môžete si ho zakúpiť v našom e-shope zdravie.eiffeloptic.sk, konkrétne na tomto odkaze.
Zobraziť článok >
 
Zaujímvosti o čokoláde, ktoré ste ani netušili
Čokoládu obvykle zaradíme k cukrovinkám, lenže nie je to len sladké potešenie na jazyku. Možno ste dodnes ani netušili, čím čokoláda v skutočnosti pre ľudský organizmus je. Čokoláda je len jeden Je mnoho druhov čokolád, ale v princípe existuje len jedna. Závislá na množstva kakaa. Na druhej strane, ak budete chcieť o čokoláde v súvislosti s bielou čokoládou, ide len o prázdne slová. Biela čokoláda nie je v skutočnosti čokoláda, skôr cukor. Nemá ani jednu pozitívnu vlastnosť čokolády o ktorej si povieme ďalej, takže si dobre rozmyslite, či si ju vložíte na jazyk. Čokoláda je ovocie Čokoláda sa vyrába z kakaových bôbov a tie rastú na kakaovníku a teda jej plod môžeme zaradiť presne do tej kategórie ako napríklad ibištek a zaraďuje sa do kategórie ovocie. Takže ak vám niekto povie, že by ste mali jesť viac ovocia, môžete siahnuť aj po čokoláde. Cenná ako zlato Čokoláda bola v minulosti hojne používaná aj ako platidlo. Najmä v začiatkoch, keď sa z Južnej Ameriky ešte nedostávala k nám tak hojne, mnohí dokonca uprednostnili čokoládu pred peniazmi. Zlepšuje srdce Pravidelnou konzumáciou čokolády sa zlepšuje zdravie. Predpoklad, že sa u vás rozvinie srdcovocievne ochorenie sa zníži na tretinu. Ak si doprajete tú pravú, kvalitnú a vysoko percentnú čokoládu.  Chráni zuby Čokoláda rozhodne zuby nekazí, naopak, dokáže chrániť zuby od zárodkov kazu. Relaxuje Už samotnú vôňa čokolády v mozgu spúšťa reakcie, ktoré telo zrelaxujú. Aj jej rozplývanie sa na jazyku vyplavuje látky, vďaka ktorým sa budete cítiť šťastnejší. Takže smelo do nej.  Zlepšite svoje zdravie pomocov výživových doplnkov, ktoré nájdete TU: https://zdravie.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >