EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
PRODUKT DŇA: Jednodňové unikátne kontaktné šošovky Miru 1day
Či ste pravidelným nositeľom kontaktných šošoviek, alebo si chcete na nejaký čas oddýchnuť od nosenia okuliarov, jednodňové šošovky Miru 1day sú pre  vás tou správnou voľbou. Čím sa šošovky Miru 1day líšia od iných? Šošovky, ktoré vám dnes predstavujeme v rámci „Produktu dňa“ sa od ostatných jednodňových šošoviek líšia svojím unikátnym balením. Sú totiž balené v špecifických a inovačných blistroch, tenkých približne 1 mm. Jeden prúžok balenia obsahuje 3 ks šošoviek a vďaka jeho unikátnemu baleniu si ho môžete uložiť do tašky, či do peňaženky. Šošovky Miru 1day sa tak stanú vaším skvelým spoločníkom pri športe, či na cestách. Balenie si tiež vyžaduje omnoho menšiu silu pri otváraní, ako je to u ostatných baleniach šošoviek. Vyhnete sa tak nepríjemnému rozliatiu dezinfekčnej tekutiny, s ktorou má „skúsenosť“ každý užívateľ kontaktných šošoviek. Miru 1day sú navyše vyrobené špeciálnou technológiu CENTRAFORM™, ktorá zabezpečuje maximálne hladké hrany šošovky, a tak znižuje akékoľvek riziko podráždenia oka na minimum. Okrem iného bol blister navrhnutý tak, aby bolo riziko znečistenia vnútorného povrchu šošoviek znížene na minimum. Navyše po otvorení balenia so šošovkou smeruje vonkajší povrch vždy nahor, takže šošovka je okamžite pripravená na nasadenie. Váš častý boj s nesprávnym nasadením šošovky sa tak stane minulosťou. Už nikdy nebudete musieť pátrať po tom, či je vaša šošovka otočená správne. Pokiaľ vás náš dnešný tip zaujal, môžete si ho zakúpiť v našom e-shope optika.eiffeloptic.sk, konkrétne na tomto odkaze.
Zobraziť článok >
 
Slováci sú najväčšími milovníkmi hôr v únii
Každý štvrtý výlet Slovákov končí na horách. Podľa aktuálnych údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat sú v prípade výletov na hory, ktoré trvajú jeden a viac dní, Slováci lídrami v rámci 28 krajín EÚ. Na opačnom konci rebríčka sa ocitlo Lotyšsko, tamojší obyvatelia iba v 1 % prípadov si na krátkodobejší pobyt vyberajú horskú turistiku.  V priemere si  si vyberá práve hory na krátkodobé či dlhodobejšie výlety až 13 % Európanov. Na druhom mieste za Slovákmi (25 %) sa umiestnili Rumuni (24 %), Francúzi a Taliani (obe rovnako 19 %). Krajiny ako Litva, Lotyšsko, Estónsko, Chorvátsko, Švédsko ale aj Dánsko či Veľká Británia majú najmenej nadšencov hôr. Výlety do hôr trvajú v priemere viac ako 6 nocí, pričom je paradoxom že najdlhší čas v kopcoch trávia Briti, viac ako 14 dní. Ďalej sú to Gréci (12 dní) a Estónci (11 dní). „Krátkodobejšie výlety Slovákov zhltnú viac peňazí ako napríklad Čechom. V priemere je to 420 eur za viac ako 4 noci. Dovolenka vytiahne z vrecka najviac peňazí Švajčiarom, a to až 1163 eur, najmenej Rumunom, a to v priemere 209 eur. Česi minú na dovolenke okolo 250 eur. Výdavky zahŕňajú ubytovanie, stravu v reštaurácii, dopravu či nákup suvenírov a podobne,“ povedala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. Štatistiky Eurostatu navyše ukazujú, že podiel ľudí, ktorí si nemôžu dovoliť týždňovú dovolenku mimo domova, sa postupne znižuje. „Súvisí to aj so zlepšujúcou sa finančnou situáciou našich domácností za posledné roky. Súčasne platí, že Slováci financujú svoje dovolenky skôr z úspor. Samozrejme, sú klienti, ktorí si prostredníctvom spotrebných úverov financujú aj dovolenku, no nakoľko ide o bezúčelový úver, presné štatistiky o tomto neexistujú,“ dodala Buchláková.  
Zobraziť článok >
 
Aby vám káva chutila, potrebujete túto vec
Čo je dôležité na kvalitnú prípravu kávy? Sú to tri súčasti PO prvé horúca voda - ideálne ak má 8é – 90 stupňov Celzia. Potom potrebujete samozrejme kvalitnú kávu. No obe ingrediencie sú vám nanič, ak nemáte kvalitný mlynček, ktorým kávu pomeliete na želateľnú veľkosť. Mletie rozhoduje Mletie nie je len o tom, že potrebujete kávové zrná rozdrviť. Je aj o tom, že ich potrebujete namlieť tak, aby spĺňali požadovanú veľkosť na jednotlivé prípravy kávy. Pretože inak sa melie káva, ak máte chuť napríklad na espresso a inak sa melie, ak si ju chcete robiť tradičnou cestou napríklad french pressom. Preto je mlynček veľmi dôležitý. Meľte ako profesionál Na prípravu espresa potrebujete čo najjemnejšie melie. Doslova prachové. No napríklad na prípravu french pressu potrebujete namlieť kávu tak, aby pripomínala približne veľkosť kryštálového cukru. A to bez dobrého mlynčeka samozrejme nezvládnete. Preto kávový špecialisti a znalci kávy tvrdia, že práve mlynček rozhoduje o tom, ako dobrú kávu budete piť. Pretože príliš hrubo pomletá káva na espreso zaručí vodovú kávu a príliš jemné mletie na tradičnú cestu pokazí chuť kávy.  Vyberte si správne Jeden z dobrých, výkonných lacných mlynčekov, ktorými viete ovplyvniť aj veľkosť mletia je práve u nás v ponuke. Nestojí ani 10 eur a vďaka nemu bude vaša káva chutiť skvele.   
Zobraziť článok >
 
V čom ženy chlapovi vždy klamú?
Úprimnosť? Tej majú plné ústa, ak ide o nás. V praxi si však rady strážia svoje tajomstvá a často nám skutočnú pravdu nepovedia. Môžu vás milovať, byť verné, ale sú situácie, keď svoj jazyk jednoducho nemajú pod kontrolou. Kúpeľňa Koľko budú v kúpeľni. Toto je jedna z vecí, kde čas hrá proti nim. Jednoducho nezvládajú povedať pravdu. Aj pri tej najlepšej snahe vždy predpokladajú kratší čas, ako je skutočný výsledok. Čakanie Povedia, že im stačí minútka. Zabudnite páni. Minútka sa pretiahne na tak dlhú dobu, že by ste stihli aj skonzumovať obed. Najdesivejšie je, že ženy akoby žili v inom časovom rámci. Keď ide o nás, majú pocit, že aj 5 sekúnd je dlho. Ak ide o ne, minút má aj polhodinové trvanie. A toto robia vždy. Cvičenie Ak baba necvičí a chcete ju inšpirovať, nikdy jej neverte, že bude vytrvalá. Radšej nebude jesť, odriekať si a skúšať všemožné diéty, aby nemusela chodiť cvičiť. Ak žena pohyb nemiluje, tak bude vždy hovoriť, že už začne, ale určite jej neverte. Nelíči sa Je to ako keď sa spýtate jednotkára v škole, ako to robí, že všetko vie a on odpovie, že sa doma vôbec neučí. Tak to je aj s tou prirodzenou krásou žien. Skúšajú to na nás rečami, ale v skutočnosti trávili dlhé minúty prípravou, kým ste sa na ňu pozreli. Povie vám o sebe všetko  Zabudnite. O ženách sa nikdy nedozviete všetko. Ak sa chcete dozvedieť o ženách niečo skutočné. Existujú našťastie knihy o ženách, z ktorých mnoho pochopíte. Ale nikdy nebude pre nás žena poznaným pohlavím. Niečo chce Vždy povie, že nič nepotrebujem nevyžaduje a nepotrpí si na darčeky, ale podvedome očakáva, že má po ruke gavaliera, ktorý sa dovtípi. Preto je dobré z času na čas potešiť aj tú vašu tým najlepším darčekom pre ženy. Viete aký to je? Tu je riešenie.
Zobraziť článok >
 
Stanovisko k zastropovaniu odchodu do dôchodku
Zastropovaním veku odchodu do dôchodku na 64 rokov sme sa stali obeťami nezodpovedného pokusu politikov, ako sa na úkor budúcnosti zapáčiť dnešným voličom. Noví penzisti budú na dôchodku v priemere dlhšie, než ich predchodcovia. Výsledkom bude, že ich oproti pôvodnému systému pribudne, kým pracujúcich ľudí bude menej. Slovenská populácia starne a kým dnes na jedného dôchodcu pripadá 2,5 pracujúceho človeka, v roku 2070 ich bude ešte o jedného menej. Z toho vyplýva jediné: penzie sa buď znížia, alebo ich bude musieť dotovať štát. Ďalšou možnosťou je, že štát vykryje straty v dôchodkovom systéme vyššími daňami a odvodmi, čím zníži životnú úroveň pracujúcich ľudí.  Na nové pravidlá totiž ľudia doplatia podľa odhadov o desať až dvadsať rokov. Teda vtedy, keď už tí, čo tento experiment presadili, s vysokou pravdepodobnosťou pri moci nebudú. Problém s financovaním dôchodkov tak budú musieť riešiť penzisti a politici budúcnosti. Problém sa týka aj tých,ktorích penzia v najbližších dekádach ešte čaká. Môžeme sebecky dúfať, že sa nám na dôchodky poskladajú naše deti, ktorým štát zvýši dane a odvody a tým zníži ich životnú úroveň. Jediným riešením, ako nezostať v neistote, je na dôchodok si dobrovoľne šetriť v druhom či treťom pilieri alebo inou formou . Ak si totiž na dôchodok šetríte aspoň sčasti sami, ste menej závislí od toho, koľko ľudí bude na vás pracovať keď pôjdete do penzie.  Mnohí si však tento fakt buď neuvedomujú, alebo ho ignorujú. Každý rok na Slovensku pribúda približne 80-tisíc absolventov škôl, pričom len tretina z nich vstupuje do druhého piliera. Ostatní veria v „štátne istoty“.  
Zobraziť článok >
 
Ferrari – mágia s vôňou benzínu
Len niekoľko značiek sveta má zvuk ako Ferrari. Od otočenia kľúčikom sa cez bubienky dostane priamo do krvného obehu a každý muž sa mení na žrebca, čo chce silnému motoru zošliapnuť krk a zažiť thriller na štyroch kolesách. Prekážky sú predpoklad úspechu Sny môžu byť na smiech, no tí, ktorí im verili dobre vedia, že tie najbujnejšie stoja za prevratnými kapitolami dejín. Enzo Ferrari bol chlapčisko ako každý iný. Talian z Modeny s horúcou krvou, ktorého otec brával na automobilové preteky. To v ňom zasialo budúce smerovanie života, hoci Enzov prvý sen bol spojený so spevom. Začal pracovať ako barman a pretekári, čo si chodili k nemu zvlažiť hrdlo by popukali od smiechu, keby len tušili, že im čapuje mladík, ktorého vozidlá spoja šport, autá a emócie tak silno, že by závisťou ozelenili Ford, Daimler aj Bugatti. Infekcia Ferrrari Vďaka snu Enza Ferrariho stvoriť najlepšie pretekárske auto sveta, sa splnili sny mnohých mužov byť kráľmi diaľnic a voziť ženy v športovom aute, ktoré sa stalo synonymom úspechu a bohatstva rýchlejšie ako diamanty. Vlastniť Ferrari patrí k prestíži, ktorá sa z talianskych okruhov rozšírila do celého sveta. Samotný zakladateľ nemal veľmi ústretový postoj k zákazníkom, v ktorých videl iba frajerov, nedbajúcich na výkon a technické vlastnosti, dôvodom kúpy sa stali prestíž a imidž. Napriek tomu spravil ďalší krok k úspechu. Výkon Enzových automobilov prevyšoval iba španielsky výrobca Pegaso, ktorý neskôr skrachoval aj vďaka neschopnosti osloviť tých, čo mali plné vrecká, ale viac ako výkon ocenili imidž, ktorý dokázalo Ferrari vyvolať v meste iba otočením kľúčika v zapaľovaní. Na dizajn vozidiel si vo Ferrari najali návrhársku spoločnosť Pininfarina. Enzo vedel, že ako ho najlepší jazdci dostali na čelo pretekárskych okruhov, tak najlepší dizajnéri zaodeli motory do tvarov lahodiacich mužom ako ženské krivky. V  značke zanechali svoj rukopis návrhárske osobnosti ako Scaglietti, Bertone, Touring, Ghia, Vignale a dodnes sa podieľajú na vizáži noviniek tí najlepší.  Vývoj sa nezastavil ani po smrti slávneho zakladateľa a pre rok 2012 značka pripravila zatiaľ najvýkonnejší model určený na cesty s označením Ferrari F12 Berlinetta. Zajazdite si ako králi apoň v obývačke. Na stránke http://hry.eiffeloptic.sk/ nájdete množstvo skvelých hier pre každého chlapa. Vrátane tých  Ferrari.
Zobraziť článok >
 
Prečo ženy milujú vtipných mužov?
Už ste to určite počuli aj vy, že priehrštie vtipov zaberá na ženy lepšie, ako plná peňaženka. Tu skutočne nie je potrebné nič preverovať ani overovať, ide o jednoduchý fakt. Prečo však vtipným mužom skončí v posteli viac žien ako suchárom? Tu je odpoveď. Aj spôsob, ako sa naučiť byť intelektuálne sexi. Je s nimi zábava Hlavný dôvod. Pretože každá žena a vlastne každý človek sa chce radšej zabávať ako byť smutný. Preto sa omnoho radšej usmievajte a ženy vás budú nasledovať samé. Vedia spraviť deň krajším Aj v súčasnosti potrebuje žena hrdinu, ktorý jej jednoducho vylepší deň a vtipom a zábavou to ide najlepšie. Ak dokážete ženu rozosmiať, automaticky v nej neutralizujete stres. A ona vás bude vyhľadávať ako terapiu. Má pri vás pocit ochrany Ak sa žena smeje, necíti sa ohrozená. Toto je priama úmernosť. A istota a pocit ochrany je pre ženy nesmierne dôležitý, keď sa rozhodujú pre chlapa. Preto ak sa vo vašej blízkosti smeje, má vás podvedome za toho, kto ju ochráni. Nie je dôležitý Čo ženy nemajú rady sú chlapi, čo zhltli všetku múdrosť sveta. Ak si preto vedia spraviť žart aj sami zo seba, tak je to pre nich extrémne príťažlivý chlap. Preto sa rozhodne neberte príliš vážne. Vytvorte jej príjemný úsmev Ak je reč o vtipe, ten je potrebné niekedy doplniť. Bystrý intelekt vynikajúco ladí s vôňou. Pri príjemnej vôni sa ženy podvedome samy usmievajú aj lepšie reagujú na vtipy aj chlapov. Skvelé parfumy na úspechy už žien nájdete na: http://parfumy.eiffeloptic.sk  
Zobraziť článok >
 
Ako šetrin na energii
„Zvýšenie teploty v byte o 1 stupeň Celzia znamená zvýšenie nákladov na teplo až o 6%. Pri neúmernom vykúrení miestnosti napríklad o 3 stupne Celzia stúpnu náklady na teplo v nej až o 18%, čo je už značný nárast. Dôležité je, aby spotrebitelia o tejto priamej úmere vedeli a zariadili sa podľa toho,“ povedal Stanislav Janiš, predseda predstavenstva Slovenského zväzu výrobcov tepla (SZVT). Ak chcete šetriť dodržiavajte tieto zásady: Využívať na radiátoroch termostatické ventily, ktoré udržiavajú teplotu v miestnosti podľa ich nastavenia. Jednotlivé miestnosti vykurovať podľa účelu a potreby             Nastaviť termostatickú hlavicu na regulačný stupeň, ktorý zabezpečí optimálnu teplotu v miestnosti: obývacie izby a detské izby 21°C; kuchyňa 20°C; spálňa 19°C.             V miestnostiach, v ktorých sa dlhodobo nikto nezdržiava, znížiť teplotu.             Znížiť teplotu v nočných hodinách vo všetkých miestnostiach.             V byte chodiť primerane oblečený, aby nás príliš ľahké oblečenie neviedlo k zvyšovaniu teploty radiátorom. Nikdy nevypínať kúrenie úplne. Vykúriť po celodennom odstavení kúrenia miestnosť na normálnu teplotu, je omnoho nákladnejšie. Nezakrývať radiátory (pohovkami, záclonami, závesmi apod.), obmedzuje to prúdenie tepla v miestnosti. Utesniť okná, balkónové aj vstupné dvere, aby nevznikali úniky tepla. Správne vetrať - nárazovo 3 až 5 minút. Využívať vznikajúce teplo pri pečení, varení, žehlení, z domácich spotrebičov (tzv. vnútorné tepelné zisky). Toto môže pri správnom nastavení termostatickej hlavice ušetriť značnú časť nákladov na vykurovanie. Využívať vonkajšie tepelné zisky zo slnka - počas slnečných dní odtiahnuť rolety, žalúzie či závesy, aby slnečné svetlo prenikalo do miestnosti. Sledovať svoju spotrebu, čo je prvý krok k dosiahnutiu úspor. Na umývanie riadu používať šetrnú umývačku riadu. Zvážiť, na ktoré činnosti by mohla stačiť aj chladnejšia voda.  
Zobraziť článok >
 
Slováci sa pred štátnymi sviatkami výrazne predzásobujú.
Slováci sa pred štátnymi sviatkami výraznejšie predzásobujú, najmä potravinami. Zatváranie obchodov, ktoré platí na Slovensku od júna 2017 pre 16 štátnych sviatkov, ich núti nakupovať o deň či dva dni skôr. Ako ukázala analýza Slovenskej sporiteľne, nakupovanie v prihraničných štátoch ako je Rakúsko, Poľsko, Česká republika či Maďarsko, ich láka menej.  „Napríklad vlani deň pred štátnym sviatkom Sv. Cyrila a Metoda, ktorý pripadá na 5. júla, zaplatili naši klienti v slovenských potravinách a supermarketoch kartami takmer 176-tisíckrát a priemerná hodnota nákupu bola 20 eur. Týždeň predtým v rovnaký deň urobili klienti len okolo 143- tisíc transakcií,“ povedala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. Deň pred sviatkom minuli Slováci 4. júla viac ako 3,5 milióna eur, týždeň pred sviatkom to bolo o približne 730-tisíc eur menej. Najvýraznejší nárast tržieb bol kvôli druhému septembrovému sviatku. Slováci minuli v piatok 14. septembra v potravinách a supermarketoch  4,6 milióna eur, čo bolo o 86 percent viac ako týždeň predtým. Výrazné nárasty v počte a objeme transakcií, od 26 do 86 percent, sú citeľné naprieč všetkými štátnymi sviatkami. Výnimkou sú Vianoce, nakoľko Slováci nakupujú pred týmito sviatkami viac dní dopredu, najviac minuli 22. decembra. Do zahraničia chodia Slováci nakupovať tradične pred Veľkou nocou, ktorá porazila v tomto prípade aj vianočné sviatky. „Najvyššie priemerné nákupy pred veľkonočnými sviatkami boli v Poľsku, kam chodíme nakupovať predovšetkým potraviny, drogistický tovar a oblečenie. Za jeden nákup dáme v priemere 45 eur,“ doplnila Buchláková. Slováci, ktorí žijú v blízkosti rakúskych hraníc sa takisto vybrali aj tento rok pred Veľkou nocou k susedom na nákupy. Išlo o najvyšší objem peňazí minutých na nákupy v zahraničí spomedzi našich susedných krajín. Deň pred Veľkým piatkom Slováci v Rakúsku minuli viac ako 63- tisíc eur a urobili vyše 1700 transakcií.
Zobraziť článok >
 
Rekreačné poukazy po novom
Príspevky na rekreáciu poskytovali firmy doteraz len v rámci balíčka nadštandardných benefitov hradených zo sociálneho fondu alebo zo zisku. Podľa štatistík Benefit Plus neboli benefity na rekreáciu tak populárne. Ak si aj príspevok na rekreáciu čerpali, viac ako 59 % hodnoty sa využívalo na zahraničné zájazdy od cestovných kancelárií. „Príspevok na domácu rekreáciu v aktuálnom období využívajú len 4 % zamestnancov v priemernej hodnote 210 EUR.  Ostatní zamestnanci využívajú benefitové rozpočty na iné benefity z oblasti zdravia, športu, kultúry a zahraničné dovolenky. Vďaka zavedeniu rekreačných poukazov začne príspevok na domácu rekreáciu využívať približne 60 % zamestnancov z firiem s viac ako 49 zamestnancami. Zvyšných 40 % nevyužije rekreačné poukazy, pretože buď nepracujú vo firme viac ako 2 roky alebo nebudú mať o rekreačné poukazy záujem,“ povedal Vladimír Višňovský, riaditeľ slovenskej divízie Benefit Plus a ďalej hovorí: „Novela pravdepodobne záujem o rekreáciu zmení a rekreačné poukazy sa budú čerpať viac. Napríklad nami poskytované rekreačné poukazy je možné využiť v širokej sieti našich zmluvných hotelov, penziónov, chát, kúpeľov, SPA centier a rekreačných stredísk po celom Slovensku. Atraktívna je najmä výška príspevku od zamestnávateľa. Práve preto očakávame, že sa rekreačné poukazy stanú na Slovensku druhým najvyužívanejším benefitom hneď po stravných lístkoch.“  
Zobraziť článok >
 
Chcete zdravé spermie? Toto ich udrží v kondícii!
Prirodzenou túžbou každého chlapa je v tom správnom čase priviesť na svetlo sveta zdravého potomka. V súčasnej dobe však stále viac z nás chodí s pohľadom aj penisom obrátením k zemi. Dôvodom je horšia kvalita spermií. Podieľa sa na tom znečistené ovzdušie, sedavé zamestnanie a aj všetky neplechy a zlozvyky, ktoré nám chutia, ale škodia. Ako teda udržať pri živote a v pohotovosti našu budúcnosť? Pár tipov pre každého chlapa sa hodí. Do sauny radšej nie Spermie potrebujú na svoj život chladnejšie prostredie. Preto lekári hovoria, že lepšie ako saunovanie je studené sprcha. Mimochodom vedeli ste, že sedenie v lavóri s horúcou vodou bola antikoncepčná metóda starých Rimanov? Spermie sa po zlyhaní z tepla síce následne vytvoria zdravé, ale pred nocou, kedy ste sa rozhodli zažať nový život, sa do sauny nechodí. Kyselina listová Je hitom dokonca aj v liečbe neplodnosti a preto ako podporný prostriedok a lepší výkon spermií je vynikajúcou terapiou. Stavte na brokolicu, ovocie, špenát aj mäso. Pozor, netreba to s ňou preháňať, môže spôsobovať aj nádory pohlavných žliaz. Predsa len prudký výkon nie je vždy žiaduci. Dajte si orechy Každý deň orechy musia byť. Akékoľvek, najlepšie aj vlašské. Majú mnoho omega 3-mastných kyselín a kyselinu linolovú, ktorá takpovediac vyplaší pomalé a lenivé spermie. Dávajte im správnu stravu a uvidíte, že budú tak čiperné, že dajú aj dvojičky. Šesť týždňov zrenia Prečo je výživa pre spermie tak dôležité? Pretože kým dozrejú a stanú sa nositeľom života a genetickou informáciou, ktorá poputuje od vás k potomkovi, prebehne asi šesť týždňov. Toľko trvá, kým sa narodí a počas tohto obdobia potrebuje stavať na kvalitných základoch. Ochutnajte goji Je to ako dva v jednom. Goji je vitamínová zásobáreň, pôsobí ako afrodiziakum a nepísali by sme o ňom, ak by nezvyšovalo aj pohyblivosť a životaschopnosť spermií. Navyše je veľmi chutné. Môžete si ho dať do jogurtu, alebo do vody. Vtedy príjemne zväčší svoj objem (čo už samo o sebe niečo naznačuje)  a je aj ľahšie stráviteľné. Zaručene si pochutíte a možno aj partnerka. Pretože ovplyvňuje pozitívnu chuť ejakulátu. Veď niekedy je fajn oddávať sa sexu iba kvôli potešeniu. 
Zobraziť článok >
 
Takto ľúbi žena! V ktorej fáze lásky sa nachádzate?
Ženy majú niekoľko nevysvetliteľných záhad a patrí medzi ne aj spôsob akým ľúbia! Pre chalana je láska láskou, no ženy sa na to pozerajú samozrejme inak. Vyjadrenia psychológa Za objavom esencie lásky stojí psychológ Jed Diamond, ktorý sa viac ako 40 rokov venoval partnerskej láske a všimol si zaujímavý fenomén. Láska nie je jeden jediný cit, ale má viacero odtieňov aj podôb. Zamilovanosť Je najintenzívnejšou aj úvodnou fázou, kedy je žena akoby pod vplyvom drog. Má ružové okuliare, nevidí vaše nedostatky. Opojená hormónmi je najšťastnejšia na svete, že vás má. Pocit ochrany Láska, ktorú ženy vyžadujú a potrebujú. Už vidia na partnerovi chyby, ale ak majú v jeho náručí pocit ochrany, tak sa u nich láska prehlbuje. Ak ho nedostanú, odchádzajú. Láska partnerská Už vie predvídať vaše reakcie aj správanie, pozná vaše chyba aj vlastnosti a tu niekde si povie, že ste chlap pre život. Alebo v prípade, že prevážia negatíva, tak sa rozhodne, že to s vami ďalej nemá zmysel. Budovanie rodinného hniezda Prichádza obávanú situácia, keď si ženy z lásky chcú založiť rodinu. Pozor, Každý stupeň lásky má aj svoje nástrahy. Stačí, že negatívne odpoviete na svadbu a deti a veľmi rýchlo ju stratíte. Dlhodobý súzvuk Vytvára sa množstvom každodenných maličkostí lásky. Už to nie je len o blčiacom plameni, nie je to o vášnivosti, ale o tom, že žena sa chce každé ráno prebúdzať vedľa vás. Ak a dopracujete až sem, máte vyhraté, ale nerezignujte na lásku. Pretože aj tú je potrebné vyživovať, inak stratí svoju krásu a žena sa začne obzerať po šťastí inde. Potešte svoju polovičku aj malou drobnosťou, aby ste jej spravili radosť a dali prejav lásky. A nemusí to byť len na Valentína. Vyberte si z množstva darčekov, ktoré ženu potešia na: http://sperky.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Slováci stále žijú na dlh
Rok 2017 bol vo finančnom meradle výnimočným rokom. Napriek rastúcemu politickému napätiu to bol priam dokonalý rok pre investorov a sporiteľov, keď na celom svete vrcholilo ekonomické oživenie a finančným trhom sa darilo, najmä tým akciovým. Výsledkom bol rast finančného majetku domácností v celosvetovom meradle o 7,7 %. Dlhy vo svete stúpli o 6 %. Opačný trend zaznamenali slovenské domácnosti, ktoré aj minulý rok pokračovali v rekordnom zadlžovaní. V regióne strednej a východnej Európy sme sa stali unikátom, keď naše dlhy prevyšujú naše úspory. Aj tieto závery priniesla 9. štúdia bohatstva národov Allianz Global Wealth Report 2018, ktorá si pod mikroskop zobrala finančný majetok a dlhy domácnosti v 53 krajinách sveta. „Bolo to výnimočne priaznivé obdobie, no časy, keď mimoriadne expanzívna menová politika zabezpečovala trvalý a stabilný rast na finančných trhoch, sú nadobro preč. Prvé nepriaznivé znaky sú už tu: rastúce úrokové miery, obchodné konflikty a aj čoraz populistickejšia politika spôsobujúca napätie a turbulencie. Prvý mesiac tohto roka už ukázal zlú predtuchu,“ konštatuje hlavný ekonóm Allianz Michael Heise. Slováci stále žijú na sekeru Achillovou pätou slovenských domácností je aj naďalej vysoká úverová zadlženosť. Dopyt po úveroch už od roku 2010 stúpa u Slovákov výraznejšie ako je priemer v regióne. Minulý rok naše dlhy stúpli o 10,3 %, každý Slovák tak v priemere dlžil 6 792 eur, kým priemer regiónu je 4 564 eur. 
Zobraziť článok >
 
Nová frajerka, či diamanty? Kam sa viac oplatí vrážať prachy?
Niekto berie ako svoju najväčšiu investíciu frajerku so štvorkami. Iný dvanásťliter pod kapotou a pár súkromníkov plní vankúše a ponožky peniazmi, pre bohatšie sny. Investovať sa dá v princípe do čohokoľvek. Bankové produkty pre začiatočníkov Každý, kto vstúpi do neistých vôd financií, môže skúsiť banky. Aj pri garantovanom vklade však môžete celkom dobre prerobiť. Pri súčasných zhodnoteniach na termínovaných vkladoch sa peniaze viac menej oplatí vraziť do snubného prsteňa alebo rozflákať na pive. Ak je zhodnotenie pod úrovňou inflácie, teda okolo dvoch percent, prakticky prerábate, takže ak míňate aspoň investujete do seba. V prípade, že chcete čo to odložiť aj na staré kolená, môžete skúsiť fondy, či korporátne dlhopisy predstavujú istejšiu mieru zhodnotenia, ale aj tu platí, že je rozdiel staviť na zlatého žrebca a vytiahnuť čierneho Petra. Základom je tých pár korún dobre rozložiť a riadiť sa heslom, že keď sa nepredávajú dáždniky, tak na odbyt idú slnečné okuliare. Mať svoje investície v oboch sférach sa oplatí z dlhodobého hľadiska.  Povedané múdro – diverzifikujte riziko! Diamanty Chlapi ich zavoňali ako investičnú šancu, ale pozor, v tejto kategórii si môžete začať hovoriť investor, ak máte vo vrecku viac ako 100 000 euro. Zaujímavou investíciou môže byť aj prsteň. Tieto diamanty viac predstavujú spotrebu, ako reálnu hodnotu a to platí aj o iných šperkoch. Zaujímavou je diamantová burza, ktorých je vo svete 26 a pri vstupe na ňu je potrebné obrátiť sa na diamantového sprostredkovateľa výnosných obchodov. Na diamantoch môžete zarábať 3 – 7% ročne a pritom žiadne nemusíte nosiť vo vrecku. Víno Nie je nič chlapskejšie ako investovať do moku, v ktorom sa skrýva nielen bohatstvo, ale aj pravda.  Víno je nápoj bohov, hoci o tomto ročníku sa vinári vyjadrujú s istými obavami. Mladé víno 2013 je svieže, kvetnaté plné kyseliniek, ale rok bol slabý, investície sú neisté. Vinári aj v samotnom Bordeaux, čo sa inak považuje za Mekku investičných vín, kapitulovali na úrodu a výnosy sú všade po svete skoro polovičné. Navyše nejde o ročník, ktorý by vstúpil do histórie a tak nebude zrejme pamätným. Medzi vínami, ktoré sa kupujú ako investícia svieti ročník 1982 a 1989 ani 2012 nie je zlé mať. Víno môžete predávať aj kupovať, investovať a zhodnocovať, no kým na ňom zarobíte, prejdú desaťročia a hovorí sa, že málokto na víne zbohatol. Pretože piť tento mok je omnoho príjemnejšia činnosť ako počítať peniaze. Všetko začína desiatimi percentami Či už plánujete skočiť na burzu, alebo si spraviť z diamantov svojich robotníkov, čo vám na účet každý rok prilejú značný počet eur, je potrebné začať. Je jedno z ako veľkej kôpky odkladáte, ale skúsení investori ako Warren Buffett tvrdia, že 10% by ste mali odložiť aj v prípade, že si budete musieť ukrojiť zo zábavy. Práve táto čiastka môže časom pekne narásť. Konštantný podiel je totiž dobré odkladať aj keď sa darí aj keď to ide od desiatich k piatim. Rovnaké percentá venujte zábave a zvyšok rozdeľte na živobytie, prípadne môžete ešte niečo priložiť na sporenie. Pre prípad istoty by mal mať každý človek na bežnom účte rezervu aspoň na tri mesiace prežitia bez práce. No a zvyšok? To sú potom tie baby, akcie, diamanty, víno a investícia so značkou Carpe diem. Rozhodnutie je na miere rizika, ktoré zvládnete. Investujte do šperkov a vyberte si vhodné investície aj darčeky pre seba, či frajerku na: http://sperky.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
Na Slovensku za posledné roky najviac zdraželo oblečenie a obuv. V našom obchode ostávajú nízke ceny
Slovensko bolo v roku 2017 spomedzi krajín EÚ ôsmou najlacnejšou krajinou čo sa týka sledovaných spotrebných tovarov a služieb  v rámci spotrebného koša. Ešte v roku 2000 však bola krajina po Bulharsku a Rumunsku na treťom mieste.  ,,Najvýraznejší nárast cien podľa Eurostatu možno na Slovensku sledovať od roku 2003 v prípade oblečenia a obuvi. Napriek tomu, ak sa pozrieme na spotrebný kôš ako taký, Slováci vynakladajú mesačne najviac peňazí na bývanie. V rámci spotrebného koša tvoria výdavky na bývanie, vodu, elektrinu či plyn až štvrtinu. Druhou najväčšou položkou sú potraviny (17 %). Podľa údajov Štatistického úradu SR míňajú Slováci najmenej na vzdelávanie, a to necelé 2 %,“ povedala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. Rozdiely v Európe sú vysoké Cenové hladiny spotrebných tovarov a služieb sa v rámci krajín Európskej únie značne líšia. Podľa aktuálnych údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat mali za rok 2017 najvyššie spotrebiteľské ceny v Dánsku a Luxembursku (141 % priemeru EÚ), za nimi nasleduje Švédsko (135 %) či Fínsko (123 %). Naopak na opačnom konci rebríčka sa ocitlo Bulharsko (44 % priemeru EÚ), Rumunsko (48 %) či Poľsko (53 %). Slovensko bolo za rok 2017 ôsmou najlacnejšou krajinou (65 %), ešte v roku 2000  to bolo 38 % priemeru EÚ.  V Čechách je lacnejšie   ,,Ak sa porovnávame so susednou Českou republikou, tak vyššie cenové hladiny oproti Slovensku boli v prípade poštových a telekomunikačných služieb, vo vzdelávaní, v prípade bývania a alkoholických nápojov a tabaku, v ostatných položkách majú Česi za sledované obdobie o niečo nižšie ceny ako Slovensku,“ dodala Buchláková. Eurostat v rámci spotrebného koša sleduje potraviny a nealkoholické nápoje, alkoholické nápoje a tabak, odevy a obuv, bývanie, voda, elektrina, plyn a iné palivá, nábytok, bytové zariadenia a bežná údržba domu, zdravotníctvo, doprava, pošty a spoje, rekreácia a kultúra, vzdelávanie, reštaurácia a hotely a rozličné tovary a služby.    
Zobraziť článok >