EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Pánska móda

 
Slnečné okuliare cez zimu? Zachránia vám oči!
Bežne slnečné okuliare vnímame ako výbavu k letnej dovolenke, opaľovacím krémom a plavkám. Lenže slnko vie poškodiť zrak aj počas zimy. Hoci je slnka menej, najmä keď napadne sneh, je jeho intenzita často silnejšia ako na púšti v strede leta. Slnka je menej ale je ostré Počas zimy sú dni kratšie, slnka je menej, ale ak svieti, tak jeho intenzita nie je vôbec nižšia ako v lete. Vyskúšať si to mohli tí, ktorých na lyžovačke dobre spálilo v tvári. Navyše jas slnka sa zosilňuje na horách a preto ak plánujete zimný výlet, bez slnečných okuliarov nevychádzajte z domu. V zime sme vystavení väčšej expozícii slnka ako napríklad na jar a na jeseň a preto si naše oko zaslúži rovnakú mieru ochrany, ako počas slnečných dní. K zime patrí nielen čiapka, bunda a rukavice, ale aj slnečné okuliare. Pozor na odrazy Slnko je vlnenie a  preto sa odráža od snehu a tým svoju silu zintenzívňuje. Dokonca sú prípady, kedy ľudia počas jasných zimných dní v horách začali trpieť snežnou slepotou. Jednoducho oko neznieslo tak prenikavý tok svetla. Chrániť sa slnečnými okuliarmi v zime nie je len imidžovou záležitosťou, ale dôležitým predpokladom zdravého oka. Chránia aj pred vráskami Strach z každej novej vrásky je predovšetkým ženská doména, ale ani muži nemusia vyzerať už po tridsiatke ako deduškovia. Slnečné okuliare počas zimy zamedzia žmúreniu a tým zredukujú aj potenciál na vznik vrások okolo očí. Určite bez nich nevychádzajte na ulici. Ako si vybrať tie správna? Slnečné okuliare na zimu majú svoje špecifiká. Ideálne je, ak ochránia aj pred bočnými odrazmi. Investujte teda do okuliarov s bočným krytím. Zároveň dbajte na kvalitný UV filter. Okuliare bez neho môžu poškodiť váš zrak ešte viac akoby ste okuliare nemali vôbec. Zrenička oka sa len rozšíri, ale nebezpečné žiarenie sa neodfiltruje, práve naopak, oko ho príjme viac. Preto pozor na tržnicové tovary a radšej zájdite do optiky. 
Zobraziť článok >
 
Kúpte si sveter: V tomto roku bude absolútnym hitom
Aj sako, aj mikina sú dobrou voľbou na prvé chladné dni, ale sveter je v tomto roku módnou ikonou pánskej módy. Hodí sa nielen na neskorú jeseň, ale na celé zimné obdobie. Atraktívne farby V tomto roku je sa vôbec nemusíte báť experimentovania s farbami. Práve naopak, aj v pánskom šatníku budú dominovať výrazné farby. Červený sveter bude ozdobou vašej kolekcie. Stálicou bude aj modrý, antracitová šedá je rovnako zaradená medzi farby roka. Aby ste nesplynuli s davom Nemusíte sa báť ani vzorov. Pásik patril letu, ale túto zimu očakávajte viac zábavy v štýle obliekania, preto aj svetre so zaujímavými vzormi získavajú na rešpekte. Dokonca sa netreba obávať ani vzorov vtipných, netradičných či severských.  Sveter vždy zahreje Výhodou svetrov je, že pri nich môžete jednoducho vynikajúco využiť cibuľový štýl obliekania. Teda taký, pri ktorom si môžete v miestnosti dávať jednotlivé vrstvy oblečenia dole a v zime ich obliekať na seba. Tak zaručíte v prvom rade lepšiu izoláciu pred zimou a zabránia spoteniu, vo vykúrenej miestnosti. Elegán v svetri Zabudnite na to, že svetre kedysi patrili k tomu typu oblečenia, ktoré nosili napríklad len robotníci. Vďaka značkám, kvalitným materiálom a strihom sa sveter stáva elegantným kúskom šatníka, ktorý sa nemusíte báť nosiť k saku, alebo kabátu. Pánske svetre na zimnú sezónu 2017 / 2018 nájdete na: http://moda.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Prečo je značka Lacoste tak obľúbená?
V podstate zosobňuje mužov. V krokodílovi sa skrýva elegán, ale zároveň pohoďák, ktorý vie byť v správnej chvíli dostatočne agresívny, silný a vzbudzuje rešpekt. Oblečenie s logom Lacoste tak ešte túto črtu podčiarkne. Dokonalý marketing Pánske polokošele Lacoste boli vyrobené pre tenisové šampionáty a v roku 1951 prišli tričká Lacoste prvý raz v mestkých farbách,, čo znamenalo masívny prienik do spoločnosti aj mimo športoviská. Zrazu začali Američania šalieť. Neváhali si kúpiť tričko za 8 dolárov. Čo však vtedy bola hodnota niekde na úrovni dnešných 60 eur. Toľko stáli prvé tričká tejto značky a svoju cenu si dokáže držať aj dnes. Čo bolo hlavným dôvodom, že ľudia chceli zaplatiť enormné peniaze za tričko, ktoré sa svojimi vlastnosťami ani veľmi nelíšilo od lacnej konkurencie? Nebola to len charizma slávneho hráča. Mať tričko s krokodílom znamenalo okamžite preukaz do vyššej spoločnosti. A to chcel každý. Neváhal zaplatiť nemalé peniaze, aby to bolo každému jasné. Krokodíl na hrudi sa vynímal dokonale. Stále v jednej rodine V súčasnosti je Lacoste medzinárodným brandom, ale stále z nej tak trochu vanie duch zakladateľa. Po smrti Reného prebral v roku 1963 podnik jeho syn Bernardt, ktorý skonal pred desiatimi rokmi a od toho času je Lacoste pod taktovkou jeho brata Michaela. Firmu nikdy nepustili z rúk, hoci dnes tričká vyrába aj firma ICC  v Thajsku a Číne, Procter & Gamble zasa tvorí vône. Ďalšie firmy vyrábajú tašky, kožené doplnky, topánky aj hodinky, všetko v exkluzívnej licencii. Predáva viac ako 60 miliónov produktov vo viac ako stovke krajín sveta. Krokodíl sa stal logom, ktoré stále znamená vyššie spoločenské postavenie, štýl, ale zároveň dravosť a pohodlie. Športového ducha a muža, ktorý vie čo chce. Pozrite sa aj na atraktívne hodinky pre pánov práve s logom krokodíla.
Zobraziť článok >
 
James Bond 007 - značka za miliardy
Je len niekoľko filmových postáv, ktoré zosobňujú prototyp úspechu. Nesporným kráľom medzi nimi je britský agent 007, ktorý keď si obuje topánky, ponožky, alebo naštartuje auto hociktorej značky, stávajú sa doslova kultovými. Dokonca ako Midas mení bežné veci na zlaté doly a dáva pocit, že Bondom, môžeme byť aj my, len si treba kúpiť tie správne hodinky... Najprv úspech, potom ostatné James Bond patrí k filmovým trhákom, ktorým ani štipku neveríme. Bitky sú nereálne, nikto im  nedôveruje viac, ako romantike od Steelovej a pritom sú muži ochotní pozerať mnohé scény dookola. Ianovi Flemingovi sa už v roku 1952  podarilo namiešať charizmu úspechu a vsadiť ju hrdinovi, ktorý zosobňuje to, po čom muži túžia od dôb, keď sa zmocnia prvého angličáka, až kým nesedia v hojdacom kresle na staré kolená. Bond zaujal dejom a hlavne postojom k životu. Nadneseným, ráznym, pôžitkárskym, ale vysoko profesionálnym. Predstavuje schému úspešného muža a keďže človek sa učí napodobňovaním, bol už len krok k vytvoreniu kultu, ktorým je James dnes povestný. Milovník a znalec Muž činu, veľkých gest a predovšetkým vie, čo je dobré. S postupom tejto tradície sa stal James Bond lakmusovým papierikom, na ktorý sa dá spoľahnúť a určuje, čo je vo svete naozaj top. Preto si niekoľko značiek svoju kariéru doslova postavilo na tomto hrdinovi a dnes, keď prichádza do kín nový film, je natlačený produktpacementom do prasknutia. Diváci si zosobnili pocit úspechu s viditeľnými vecami. Mnohí muži kopírujú jeho štýl, aby prezentovali svetu, že chcú byť rovnako dobrí, mužní  a úspešní. Tí skutočne mocní, s vilami v Beverly Hills vedia, že Bondovým veciam nikdy nechýba nič z prvotriednej kvality a preto sú súčasťou ich noblesného života. Bond nie je billboard James Bond je záhadou aj pre marketérov nielen preto, že pracuje v M16. Dnes preto určuje trendy, ktoré sa vyvíjajú a menia, no základné vlastnosti luxusu a kvality ostávajú. Osobitou kapitolou sú hodinky a zatiaľ, čo románový hrdina nosil Rolex Oyster Perpetual Submariner, zápästie Seana Conneryho a Georgea Lazenbyho zdobil model Rolex Submariner 6538A. Nehovoriac o tom, že Bondove „hračky“ sú známe svojimi vylepšeniami a s tými luxusnými výrobkami, hoci v nefilmovom vyhotovení môžu muži zažívať svoje detské sny aj v reáli. Bond spojil hru, luxus, prestíž aj postavenie alfa samca a džentlmena, čo sa zdalo ako nemožná kombinácia, ktorá dnes nielen láka, ale aj dobre predáva. Bond preto neučí len prestíži, ale aj umeniu, ktoré pochopia len šikovní obchodníci. Zahrajte sa na špióna v niektorej z množstva akčných hier, alebo si vyberte Bondovské hodinky na http://hodinky.eiffeloptic.sk  
Zobraziť článok >
 
Hodinky, ktoré zmenia váš život!
Čas si môžete overiť aj na mobile,  prípadne sa môžete vnadnej dámy spýtať, koľko je hodín. Na to skutočne nepotrebujete hodinky. Dnes sa však ich význam posunul do úplne inej kategórie a smart môžete byť nielen vy, ale aj to, čo nosíte na ruke. Svet wearables Nie je to už len o samoúčelných veciach na jedno použitie. Fenomén wearables zachvátil celý svet a žiadnemu milovníkovi technických vychytávok sa nepatrí stáť bokom. V praxi to znamená, že nemusíte mať na zápästí hodinky, ale skutočne multifunkčného pomocníka. Krokomer je základom Inteligentné hodinky majú niekoľko funkcií, no základom je krokomer, ktorý sa zíde nielen turistom, ale všetkým, ktorí chcú páliť svoje kilogramy. Je to najlepší kondičný tréner, ktorý vám spočíta, ak ste sa dnes ulievali. Výbornou súčasťou sú aplikácie inteligentných hodiniek, v rámci ktorých môžete súťažiť s ľuďmi po celom svete a predbiehať sa v krokoch. Je to skutočne zábava. Merač tepu To, ako vám bije srdce v pokoji je dôležité pre vaše zdravie. To, ako vám bude byť pri výkone, je zasa základom toho, aký efekt budete mať cvičenie na spaľovanie vašich kilogramov. Preto nevsádzajte na neistotu, ale vyberte si hodinky s meračom tepu. Vďaka tomu budete vždy vedieť, koľká bije. Spálené kalórie Nie je to len funkcia pre fitnes nadšencov. Je to aj vizitka toho, či ste spálili dosť, aby ste si mohli dať stejk a pivo, alebo len ryžový chlebík. Mimochodom, práve takáto funkcia je kľúčová pre to, aby ste mali pod kontrolou denný príjem a výdaj a vytvarovali si na bruchu aj tehličky. Pri tom všetkom môžete aj kontrolovať e-maily, správy, či hovory. Monitorovaný spánok Mnoho hodiniek, alebo fitnes náramkov podporuje aj funkciu monitorovania spánku. To znamená, že ráno presne viete, ako kvalitne ste spali. Koľkokrát ste sa prebudili a či je váš spánok ozdravujúci, alebo musíte niečo zmeniť. Je to užitočná funkcia, ak sa chcete cítiť počas dňa svieži.   Pozrite si možnosti inteligentných hodiniek a  fitnes náramkov v sekcii http://hodinky.eiffeloptic.sk/
Zobraziť článok >
 
Šperky nie sú len pre ženy - značka Police vás o tom presvedčí
To, že šperky sú výhradne dámskou záležitosťou, už dávno neplatí. Luxusný náramok alebo náhrdelník dokážu vašu mužskosť podčiarknuť skutočne výnimočným spôsobom. Kráľovnou vo svete mužských doplnkov je značka Police, v ponuke ktorej nájdete nielen jedinečné náramky a náhrdelníky, ale aj slnečné okuliare, parfumy, či hodinky. Talianska značka Police bola založená v roku 1983 spoločnosťou De-Rigo, ktorá postrehla na trhu nedostatočný výber slnečných okuliarov.  Cieľom značky bolo priniesť nový pohľad na svet, vniesť medzi ľudí energiu, mladistvosť a sviežosť. Spočiatku sa Police sústredila na výrobu slnečných okuliarov, neskôr produkciu obohatila o hodinky, doplnky a parfumy. Rok 2003 bol pre značku Police zlomovým, pretože sa rozhodla ľudí osloviť štýlovými náramkovými hodinkami. Úspech tohto kroku sa dostavil hneď po uvedení hodiniek na trh, pretože ich predaj prekvapil aj samotných výrobcov. V súčasnosti má značka niekoľko desiatok produktových rád, pričom sú stále veľmi obľúbené a žiadané. V roku 2005 uviedla značka na trh ďalší produkt – šperky, ktoré sa vyznačujú sviežosťou, kreativitou a nápaditosťou. Dizajnéri kombinujú rôzne materiály, od kryštálu po farebné striebro, takže z ich dielne vychádzajú nenapodobiteľné kúsky. Rok 2009 bol pre značku Police ďalším medzníkom, pretože svoju produkcia rozšírila o jarné a letné kolekcie oblečenia pre ženy a mužov. Týmto krokom si získala ešte viac priaznivcov a stala sa tak obľúbenou svetovou dizajnérskou značkou. V roku 2010 sa snažila poukázať na jedinečnosť každého človeka tým, že svoju kampaň orientovala na príbehy bežných ľudí. Zamerala sa na ich originálny štýl a výrazné vlastnosti, ktoré vyjadrovali prostredníctvom unikátneho outfitu. Dôkazom popularity Police sú slávne osobnosti ako Bruce Willis, George Clooney, David Beckham alebo Antonio Banderas, ktorí značku preslávili a niektorí ju dodnes aj hrdo reprezentujú. Ak chcete svoju výnimočnosť a eleganciu podčiarknuť doplnkami značky Police, určite si prezrite našu ponuku, z ktorej si určite vyberiete doplnok vystihujúci práve vašu jedinečnú osobnosť.
Zobraziť článok >
 
História Zippo: Zapaľovač odolný voči vetru podpaľoval aj vietnamské dediny!
V zadnom vrecku nohavíc, alebo v bunde by mal každý chlap mať zapaľovač. Aj nefajčiar. Pretože zapáliť oheň v krbe, sviečku, alebo pripáliť cigu náhodnej dáme patrí jednoducho k džentlmenským manierom. Samozrejme je rozdiel či škrtáte zapaľovačom z trafiky, alebo skutočne legendárnym nástrojom, ktorý nikdy nesklame. História písaná chlapmi Pripaľoval si ním Indiana Jones, všetci americkí vojaci a správni chlapi po celom svete. Je to jediný zapaľovač, ktorý vám nesfúkne ani silný vietor. To bola vlastne aj idea, s ktorou v roku 1932 založil George G. Blaisdell svoj rodinný podnik na výrobu zapaľovačov, ktoré prekonali už viac ako osemdesiat rokov a stále ich dizajn, charizmu a štýl jednoducho nikto neprekonal. Sú vernejšie ako žena Zapaľovače Zippo nikdy nesklamú. Ich dobrou vlastnosťou je, že vďaka patentovanej technológii ochrany knôtu nezhasnú ani v silnom vetre. Dokonca aj pri páde na zem, vďaka ochrane knôtu, ostanú stále horieť. Na druhej strane stačí elegantné šťuknutie uzáverom a plameň sám zhasne. Čo je však na Zippo zaplovačoch najlepšie? Slogan: „It works or we fix it free™“ hovorí, že Zippo buď funguje, alebo vám ho vymenia. Je naň doživotná záruka a to dnes je už naozaj rarita. Kúsok temnej histórie Len čo škrtnete kolieskom o kamienok a rozhorí sa vám v ruke plameň, tak držíte nástroj, ktorý si získal popularitu počas Druhej svetovej vojny, kedy ho americkí vojaci rovno fasovali. Ešte neslávne známejší sa však  stal v „najslávnejšej“ americkej vojne vo Vietname. Tu sa práve ním podpaľovali senníky, domy, aj celé dediny. Pozor na napodobeniny! Ide o jeden z najfalšovanejších zapaľovačov. Aj preto, že je tak legendárny a ľudia nechcú vlastniť jeden, ale rovno celú zbierku. Ak však chcete skutočne poznať originál, pozrite sa na nity. Majú vždy striebornú farbu. Na komíne je 16 dierok, 8 po každej strane a na spodnej strane je vždy vyrazený dátum výroby. Originál je stále americký, nevyrába sa nikde inde. Stvorený pre mužov Je to skvelý artikel a každý chlap by mal mať svoj oheň. Či už jeden, alebo celú zbierku, Zippo zapaľovač len dokazuje, že je stvorený pre mužov. Existuje dokonca niekoľko trikov, ktoré sa s ním môžete naučiť a ovládnuť tak nejeden večierok. Inšpirujte sa Zippo technikou vo videu
Zobraziť článok >
 
Najsexi vône, ktorými ohromíte
Muž, ktorý chce zaujať ženu, ale aj pôsobiť príjemne na okolie, musí byť charizmatický. Málokto však vie, že charizma sa nedostáva do vienka. Je súčasťou rôznych faktorov a jedným z nich je práve vôňa. Prinášame vám výber vôní, v ktorých žiadny chlap nemôže byť nezaujímavý! Fahrenheit Je to kultová vôňa od Diora. Patrí k najrozšírenejším mužským vôňam vôbec, ale zároveň aj k tým, ktoré ženy na chlapoch milujú. Je ako misionárska poloha, nezovšednie používaním. Jeho čaro sa skrýva v kombinácii bergamotu, levandule, ale aj jantáru a chlapského základu postaveného na koži a dreve. Je to jednoducho esencia sprevádzajúca silných chlapov, pričom je silná aj jemná zároveň. Fahrenheit  charakterizuje teda na jeden nádych chlapa, ktorého žena miluje. CK2 Názov tejto vône je trochu futuristický a také je aj jej flakón. Vôňa je však zaujímavá svojim charakterom unisex. Je vhodná pre mužov aj ženy. Takže ju môžete kúpiť pod stromček frajerke a v prípade potreby si z nej odstreknúť aj sami. Stelesňuje totiž jednotu aj rozmanitosť medzi dvoma ľuďmi. Jej základom je vzbudzovať vzrušenie. Mieša v sebe vetiver, kadidlo, mandarinku, aj ostré wasabi. Taká je CK2 od Calvin Klein Hypnose Homme Už samotný názov naznačuje hypnotické účinky. Hypnose Homme od Lancome je pre spontánnych mužov. Dynamická, podmanivá ako hodnotia ženy, až hypnoticky sexy. Ušľachtilosť, jedinečnosť, mäta a indonézske pačuli. Ženy sú proti tejto vôni skutočne bezbranné. Neroli Portofino Acqua Skutočná lahôdka pre náročných. Neroli Portofino Acqua patrí tiež do kategórie unisex a je až explozívne citrusový. Jej tri zložky sú citrusy, neroli a ambra. Zmes akoby namiešaná pre dlhé, noci plné vášne. Dajte si túto vôňu na telo pred tým, ako sa vyzlečiete a značka Tom Ford vám v tomto prípade garantuje, že sa žena pôjde zblázniť. Zacítiť túto vôňu je pre ne silné afrodiziakum. Champions League Star Edition Máme tu aj niečo pre tých, čo neplánujú vysoliť desiatky eur za dokonalú vôňu. Champions League Star Edition od Adidasu prináša športovú vôňu moderného muža. Je dokonalá pre mladých, ktorí zbožňujú šport, majú súťaživého ducha a radi víťazia. Ženy to z vás okamžite zacítia aj prostredníctvom tónov kardamónu, rajčiny, cédrového dreva a napríklad pačuli.
Zobraziť článok >
 
Slim je out. Nová móda nám uvoľní rozkroky!
Svet módy je nevyspytateľný a často kopíruje slávnu vetu, že pre krásu treba trpieť. A naše zovreté rozkroky si už vytrpeli dosť.  Prichádza sezóna uvoľnenia. Pozrime sa spať do histórie. Kedysi chlapi vedeli, čo je pekné aj dobré a že nie je dvakrát pohodlné nosiť vypasované nohavice. Všetko sa to však začalo v roku 1995, keď Prada predstavila svoju pánsku kolekciu a prišla sezóna zužovania. Približne v rovnakej dobre prebral Tom Ford značku Gucci a nechcel vyzerať ako outsider. Do módy sa tak dostali strihy, ktoré pripomínali mrkvu a zužovalo sa ďalej. Slim až skinny Aj v slim fit gatiach už bolo tesno a potom prišla sezóna skinny, kde nás mali nohavice, obtiahnuť ako druhá koža a to bola aj konečná bodka za zužovaním. Pretiekol nám povestný pohár trpezlivosti a povedali sme dosť. Áno, skutočne sme sa pri ich nosení tvárili ako s rozkrokom zacviknutým do zveráku. Koniec utrpeniu Už na jar tohto roku predstavil J. Crew pánske nohavice v uvoľnenom štýle a zima nám prináša voľnejšie strihy, pod ktoré sa pohodlne zmestia aj spodky a nie je potrebné sa do nich navliekať extra zložito. Móda nám konečne dáva dýchať. V súčasnosti už skinny gate nemajú uplatnenie. Ak chcete vyzerať aj v zime sexi, vyberte si voľnejšie nohavice pre mužov. Napríklad z našej ponuky. Garantujeme módnu atraktivitu a sexepíl.
Zobraziť článok >
 
Tieto 4 tipy vám prezradia, ako sa starať o svoje obľúbené topánky
Venujete svojim obľúbeným topánkam dostatočnú starostlivosť? Ak si totiž nejaký pár topánok naozaj obľúbime, prirodzene chceme, aby nám vydržali čo najdlhšie. Práve s tým vám môžu pomôcť tieto 4 tipy. #1 Nepríjemný zápach Ak vás trápi nepríjemný zápach vychádzajúci z topánok, pomôcť vám môže tento skvelý trik. Nastriekajte do nich suchý šampón alebo do nich naprášte detský púder. Nechajte cez noc pôsobiť a uvidíte, že ráno nebude po nepríjemnom zápachu ani stopy.  #2 Čistenie semišu Ak vlastníte nejaké semišové topánky, viete, že ich čistenie môže dať poriadne zobrať. Pravdepodobne ste to však ešte neskúšali s krajcom chleba. Áno, čítate dobre. Chleba vám totiž pomôže semišové topánky vyčistiť bez toho, aby látku zničil. Len ním pretrite znečistené miesta a výsledok vás príjemne prekvapí.  #3 Príliš šmykľavé podrážky Keď sa topánky trochu "vychodia", môže sa stať, že podrážky sa mierne zoderú a na klzkých povrchoch sa budú mimoriadne šmýkať. Na to existuje jednoduchá pomoc - vezmite šmirgeľ a mierne ním po podrážke prejdite. Samozrejme je potrebné urobiť to naozaj veľmi jemne, aby ste podrážku nezošúchali ešte viac.  #4 Čistenie gumenných častí Ak je podrážka vašich obľúbených pláteniek po bokoch biela, viete, že aj jej vyčistenie môže byť veľmi náročné. Máme pre vás však jeden trik - vezmite vatový tampón, naneste naň odlakovať a gumené časti jemne pretrite. Uvidíte, že vaše plátenky budú ako nové.  Pestrý výber obuvi nájdete v našom e-shope moda.eiffeloptic.sk.
Zobraziť článok >
 
Viete správne nosiť kravatu?
Byť za fešáka znamená nepokaziť si imidž nedbanlivosťou. Správny chlap vie, že kravatu si netreba nielen kúpiť, ale ju aj nosiť tak, aby v nej nevyzeral ako podivín, čo mu trčí slama z topánok. Čo s uzlom? Viazanie uzlov je pre mnohých chlapov módnou maturitou. Nie je však najdôležitejšie správne ho len utiahnuť, ale aj zrežírovať. V praxi to znamená, že musí byť pekne vytvarovaný. Nezáleží na type, ale na tom, že skutočne nebude zaviazaný ledabolo. Platí pravidlo, že medzi uzlom a prvým gombíkom na košeli nesmie byť medzera. Preto štýl viazania kravaty nemáme nastavený na všeobecný, ale na ten, ktorý sa aktuálne hodí do strihu košele. Ideálna farba Jedna kravata rozhodne nestačí. Teda ak neplánujete chodiť v obleku len na pohreby. V tejto oblasti mnoho chlapov robí chybu a dobrovoľne sa oberajú o šarm. Ak sa neviete rozhodnúť, ako sa zladiť farby, všeobecná zásada, ktorou nič nepokazíte znie: Kravata vždy musí ladiť s oblekom a košeľou. Ak bude naozaj zle, k čiernemu obleku a bielej košeli sa hodí kravata akejkoľvek farby. Obľúbené farby sú tmavomodrá a červená , ktoré vzbudzujú dojem dôvery. Ak sa chystáte na menej formálnu akciu, môžete si dovoliť aj svetlejšie farby. Vrcholom je ladenie farby so šatami vašej partnerky. Zásada, že kravaty by mala byť vždy tmavšia ako oblek a košeľa platí prirodzene pri farebnejších sakách. Správna dĺžka Sväté pravidlo každej kravaty je, že končí v strede opasku. Všetko, čo je mimo tejto zóny, je móde fax pas. Mnoho mužov ignoruje, že vekom sa postava mení a kravaty nosia neustále rovnakej dĺžky. Jediným možným riešením, ak sa nechcete zbaviť krátkej kravaty, je nosenie vesty. Tu sa pripúšťa aj kratšie viazanie, pretože vesta zakryje neprimerané zakončenie. Voľba šírky Treba ju zohľadniť k výške aj zvyšnému oblečeniu. V princípe platí, že šírka kravaty by mala byť totožná s klopu na saku. Ak chcete vyzerať ako z módneho magazínu, je fajn počítať aj s telesnými proporciami. Pri vysokých a štíhlych telách sa hodí užší strih a mohutnejšie postavy znesú aj širšie prevedenie. Pravidlo pri výbere vzoru Na komplikované splietanie prvkov oblečenia sú stvorené ženy. Chlapovi, na to aby bol správne oblečený, stačí poznať jediné pravidlo. Vzor kravaty by sa nemal vyskytovať nikde inde na zvyšku oblečenia. Takže v praxi bude pruhovaná košeľa vyzerať vynikajúco s  bodkovanou kravatou, ale rozhodne nie s prúžkovanou. Ak si nie ste istí voľbou, riešením je jednofarebná kravata, ktorou jednoducho nemáte čo pokaziť. Krásne kravaty na každú príležitosť nájdete TU: https://moda.eiffeloptic.sk/        
Zobraziť článok >
 
Kravata vytvorí imidž džentlmena
Málokto si vie predstaviť, že by uzavrel dobrý biznis bez peknej kravaty. Tento módny doplnok sa stal bežnou súčasťou obchodných rokovaní a šatníka úspešných. Bojovníci z biznis centier V pátraní históriou narazíme na mnoho míľnikov, kedy sa kreoval vzhľad aj tvar kravaty, ale ďalej ako k čínskym a rímskym bojovníkom sa nedostaneme. Práve oni prišli s nápadom ozdobiť vojakov kúskom látky pod krkom a okrem príslušnosti k bojovému klanu sa stala aj nositeľom spoločenského postavenia.  Do Európy sa masívnejšie rozšírila v období studenej vojny, kedy prišli s týmto „vyznamenaním chorvátsky vojaci do služieb francúzskej armády. Ich malé viazanky okamžite v meste módy vzbudili a tento nápad sa rozšíril aj na mužov, ktorí ako zbraň používali svoju vlastnú výrečnosť. Dnes oslavujeme aj medzinárodný deň kravaty, ktorý pripadá na 18. októbra a oslavuje sa v rôznych mestách sveta. Viazanie ako veda Správe si zaviazať kravatu je umenie. Majstri viazanky totiž tvrdia, že okolo krku si ju môžete zaviazať až na neuveriteľných 85 spôsobov. To je už naozaj, čo povedať. Prax ale hovorí, že muži aj tak zvládajú obvykle jeden až tri štýly a tým sú verní. Medzi favoritov patria windsorský uzol. Pre svoju noblesu a konzervatívny štýl sa pripisuje britskému kráľovi Eduardovi VIII. Práve on mal svojimi návrhármi priviesť na svetlo sveta tradičné a jednoduché viazanie. Pre zjednodušenie a do menších košieľ sa používa aj uzol manhattan, ktorý je polovičnou verziou toho windsorského a celkom obľúbený pratt sa objavil až v roku 1989. Kravata a jej štýly tak majú napriek relatívne krátkej histórii celkom slušnú obľubu a do sveta sa kravaty rozšírili s takým úspechom, že len máloktorý iný módny doplnok im môže konkurovať. Stavte na hodváb Ceny kravát sa pohybujú od skutočne zanedbateľných až po šialené cifry. Ak si ale máme niečo zaslúžiť, rozhodne netreba šetriť na kvalite. Už na prvý pohľad obchodný parter vie skúseným okom zistiť, čo za protivníka má pred sebou. Isté vlastnosti bojovníkov si totiž kravaty zachovali dodnes. Špičkou ľadovca sú kvalitné hodvábne kravaty. Tie, aby udržali svoju vitalitu, potrebujú pravidelnú starostlivosť. Jednou zo zásad je odväzovanie uzla po každom použití, aby sa tkanina neopotrebovala. Kvalitná kravata sa sama vystrie a je pripravená na ďalšie použití. Kvalitné kravaty sa vyznačujú naozaj atraktívnymi vzormi. Do módy síce prichádzajú aj komixové, či divoko žiarivé, ale ak chcete kvality hodvábu, musíte sa stať džentlmenom a to sa oplatí ako v živote, tak aj v biznise Vyberte si z celej plejády krásnych kravát na: http://moda.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
 
Hodinky neukazujú len čas! Ako ich nosí úspešný muž?
Kúpiť si hodinky dnes dokáže skutočne každý. Ak by išlo o čas, tak si pokojne vystačíte aj s plastovým modelom za pár korún. To, čo vyjadrujú hodinky je však ďaleko za hranicou času. Stávajú sa nadčasovými mužskými doplnkami. Hodinky prezentujú muža samotného. Jeho charizmu, úspech aj vzťah k životu. No treba si ich vedieť vybrať a správne nosiť. Hodinky a váš osobitý príbeh Vybrať sa za históriou hodiniek by znamenalo nahliadnuť do doby, keď ľudia začali vnímať čas. V každom jednom kúsku náramkových hodín sa tak odzrkadlí nielen svetové dedičstvo, ale poctivá práca hodinárov vyšperkovaná do súčasnej dokonalosti. Hodiny patria k jedným z mála šperkov, ktoré muži nosia. Na rozdiel od žien v spoločnosti nemáme prípustné zlaté reťaze, drahé šperky, náušnice, ani prstene, či náramky. Hodinky sú preto najštýlovejšou mužskou záležitosťou a mali by mať patričnú hodnotu. Aké sú tie najimidžovejšie? Digitálky boli symbolom deväťdesiatych rokov a bláznivej éry, keď tí najväčší chlapi chodili na favoritoch a v teplákových súpravách. Na zápästiach mali drahé digitálky. Nadčasové a vždy elegantné sú však klasické ručičkové hodinky. Nimi nič nepokazíte. Hodia sa na slávnostné príležitosti aj na bežné nosenie a nikdy nevyjdú z módy. Konzervatívnejší štýl vás etabluje v spoločnosti a ak pozriete na výrobky luxusných značiek, nie sú extra vyšperkované, ale dýcha z nich umenie a vkus. Také hodinky robia z chlapca úspešného muža. Rozhodujú o kariére? Platí zásada, že čím vyššie v práci a v spoločnosti mierite, tým budú pre vás hodinky lepšou investíciou. Nie je žiadne tajomstvo, že aj na prijímacích pohovoroch, či v rámci biznis komunikácie vám opačná strana nazrie na ruku. Nie preto, že by potrebovala zistiť, koľko je hodín, ale sonduje, akým človekom skutočne ste. Pretože hodinky o vás prezradia niekedy viac ako to, čo hovoríte. Moderné trendy wearables Nehodia sa na spoločenský večierok, ale zaujmú pri každodennom nosení a majú množstvo nezameniteľných funkcií. Hodinky z radu wearables, teda inteligentného oblečenia, sú aktuálnym módnym hitom. Poslúžia v posilňovni, pri športe, turistike, majúvymoženosti, ktoré ocení každý chlap, ktorý chce žiť na pulze doby a zároveň miluje technické inovácie. Hodinky už dnes dokážu merať tep a v aplikácii vyhodnotia, ako je na tom vaše srdce. Pri športe viete, v ktorej ste kardio zóne, či spaľujete tuky, alebo idete na kondíciu. Modely s kompasom napríklad oceníte pri pohybe vonku. Ako vybrať tie správne? Keďže hodiny predstavujú pre mužov šperk, pokojne môže mať aj viacero typov na rôzne príležitosti. Nech už vyrážate za zábavou, športom, alebo biznisom, platí jedna zásada, ktorej sa atraktívny muž musí pridržať. Vyberajte si hodiny priamo úmerné vášmu zápästiu. Darmo budete mať luxusný model s ciferníkom vykladaným rubínmi, ak vám bude presahovať obvod ruky. Je to módne faux pas a vtedy už nikoho hodinky nezaujmú. Budete vyzerať ako ten, čo sa nevyzná v štýle, alebo si kúsok prestíže chcel požičať od kamoša. To určite nie je dobrá vizitka. Príliš malý ciferník je zas znakom nevýznamnosti. Ideálny rozmer teda presne sadne na vaše zápästie a nechá vyniknúť ešte aj uchyteniu remienka.
Zobraziť článok >
 
Dve veci, ktoré vám zaručia okamžitý obdiv
Unikátne okuliare Stále väčšie percento populácie potrebuje okuliare. Takže dnes sú spojením módy s technikou. Už to nie sú len okuliare na korekciu zraku. Najväčšou výzvou pre HI – TECH maniakov je rozhodne prototyp okuliarov Google. Až sem prichádza prepojenie imidžu a funkčnosti. Pri kráčaní ulicou automaticky vyberú okuliare správnu cestu, vidíte predpoveď počasia, alebo si len tak pohovorite s priateľmi prostredníctvom chatu aj v dlhom rade v supermarkete. Dnes sa k nim dostávajú len vyvolení, ale je tu predpoklad, že časom by mohli vytlačiť z pozície štýlových doplnkov aj mobilné telefóny. Trochu Matrix, ale hlavne, že štýlový. Topánky na mieru plus Nie sú to len klasické topánky na mieru. Ide o spojenie digitálnej techniky s dizajnom, ktorý má pod taktovkou Cedric Fiazinski. Jeho modely nehovoria len o exkluzivite. Sú expresiou samotného majiteľa. Pri ich výrobe vyplníte dotazník, v ktorom ide o typológiu. Topánky tak so svojim nositeľom zdieľajú nielen podrážku, ale aj dušu. Sú modelované pomocou špičkovej grafiky. Navyše majú niekoľko senzorov, ktoré vedia odhadnúť, či sa ponáhľate, alebo máte deň vyhradený na prechádzky s rodinou. K tomu sa samozrejme prispôsobia, pretože v tomto prípade ide dizajn ruka v ruke s technológiou. Parádne vychytávky z módy aj hodiniek s inteligentnými funkciami nájdete na: http://hodinky.eiffeloptic.sk/  
Zobraziť článok >
1 2 3