EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Online a offline trendy

Publikované dňa 24.09.2019 od Majk

Iný pohľad na online inovácie a ich prepojenie s offline svetom priniesol Lukáš Bartošek, Head of Performance & Marketing Strategist digitálnej agentúry Business Factory vo svojej prípadovej štúdii: „Je veľmi dôležité́ dokázať prispôsobiť̌ reklamné riešenia kontextu offline správania zákazníkov. A na to, aby sme zákazníkovi porozumeli, musíme v prvom rade vedieť klásť správne otázky, porozumieť výsledkom a hľadať optimálne riešenia. “

Druhá časť panelovej diskusie sa niesla v téme, ktorá je vo svete offline v súčasnosti jednou z najaktuálnejších. O trendoch v oblasti udržateľného podnikania diskutovali zástupcovia menších podnikov, ktoré na tejto filozofii postavili svoje podnikanie, spolu so spoločnosťou METRO Cash&Carry, ktorá už niekoľko rokov princípy zero waste uvádza do svojej obchodnej praxe. Igor Losman, ktorý manažuje prevádzku veľkoobchodu v Ivanke pri Dunaji, hovorí: „Zero waste princípy u nás zavádzame postupne. V našich predajniach sme začali ponúkať ekologický sortiment a čapovanú drogériu, a videli sme, že na to zákazníci veľmi dobre reagujú. Rozhodli sme sa preto posunúť tieto riešenia ďalej aj smerom k majiteľom prevádzok.“