Tyto webové stránky přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům na vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit“. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
Polovica Slovákov využíva internetbanking
Vlani využívala až polovica Slovákov internetbanking. Vďaka nemu ľudia nemusia zakaždým navštevovať kamenné pobočky banky, svoje financie vedia spravovať z pohodlia domova cez počítač či mobil. V rámci krajín Európskej únie sa online bankovanie postupne dostáva do popredia. Európsky štatistický úrad Eurostat v najnovších údajoch uvádza, že od roku 2007 sa počet ľudí využívajúcich internetbanking navýšil o zhruba 25 %. „Najviac využívajú bankovanie cez internet ľudia vo veku 25 až 34 rokov. Aktívnych užívateľov pribúda aj vďaka zvyšovaniu dosiahnutého vzdelania ľudí. V únii je z celkového počtu užívateľov len 24 % ľudí s nižším vzdelaním, a až 77 % z nich má strednú a vysokú školu či vyššie vzdelanie,“ povedala Lenka Buchláková, analytička Slovenskej sporiteľne. Slovensko v porovnaní s okolitými krajinami EÚ vedie nad Poľskom (44 %) a Maďarskom (41 %). Predbehli nás Rakúšania (58 %) a najviac online bankujúcich má Česká republika (62 %). Ešte v roku 2007 digitálne bankovalo len 15 % Slovákov, prevažne s vyšším dosiahnutým vzdelaním. Najdigitálnejší sú Dáni, Holanďania a Fíni. Až 89 % ľudí vo veku 16 až 74 rokov v týchto krajinách využíva na bankovanie práve internet. Nasleduje Švédsko (84 %) a Estónsko (80 %). Najmenej digitálni sú Bulhari a Rumuni (obe zhodne 7 %). Súvisí to so slabým internetovým pokrytím v krajine. Napríklad menej ako 30 % ľudí vo veku 16 až 74 rokov bankuje online v Grécku (27 %). „Z našich prieskumov vyplynulo, že na Slovensku k internetovému bankovníctvu viac inklinujú muži (67 %)  v porovnaní so ženami (62 %). Platobné platformy ako PayPal, Apple Pay či Google Pay využíva na Slovensku 30 % ľudí. Aj v tomto smere nás predbehli Česi (31 %), najmenej tieto platformy využívajú Srbi (15 %),“ poznamenala Buchláková.  
Zobraziť článok >
 
Bazpečnejšia dovolenka. Myslite aj na nevšedné zážitky
Dovolenka vždy láka k tomu, aby ste si dopriali viac, než len ležanie na pláži. Veď ak už ste v zahraničnej destinácii, najmä na mieste, ktoré je rajom pre adrenalínové aktivity, ako potápanie ku koralom, kitesurfing, paddleboarding, lezenie po skalách a podobne, prečo to nevyskúšať? S takouto možnosťou však treba počítať už pri plánovaní. „Pri výbere zdravotného poistenia do zahraničia je potrebné si v prvom rade uvedomiť, čo všetko má kryť, a zároveň preveriť, aké sú výluky poistenia,“ radí Darina Huttová. Poistka by určite mala kryť náklady na ochranu nielen pre prípad potreby lekárskeho ošetrenia, ale aj úrazu, či dokonca smrti a repatriáciu. „Teda potreby prevozu ostatkov z cudziny domov, ak dôjde k úmrtiu,“ spresňuje odborníčka. Preverte si aj rozsah asistenčných služieb, možnosti ubytovania rodinných príslušníkov, ak je jej člen hospitalizovaný a podobne. Pri pobytoch vo vysokohorskom prostredí je zas vhodné osobitné poistenie pre prípad potreby využitia horskej záchrannej služby pri úraze alebo usmrtení. „Ide o nákladnú záležitosť a bez poistenia to môže spôsobiť mimoriadne vysoký zásah do rozpočtu,“ podotýka odborníčka. S európskym preukazom zdravotného poistenia vás vo verejných zdravotných zariadeniach síce ošetria, no musíte počítať so spoluúčasťou. Aj v prípade komerčného poistenia sa však môže stať, že budete musieť zaplatiť na mieste, napríklad za lieky, a náklady vám poisťovňa spätne preplatí až na Slovensku. Vždy si preto rozsah poistných plnení zistite už vopred. „Ak máte životné a úrazové poistenia, mali by ste si u finančného odborníka nechať vysvetliť plnenia, ale aj výluky vyplývajúce zo zmluvy,“ upozorňuje.  
Zobraziť článok >
 
Myslíte na dôchodok už teraz? Mali by ste!
Mnohí pracujúci v produktívnom veku, ktorí majú do penzie ešte 20, 30 rokov či 40 rokov, na svoj dôchodok ani nepomyslia a riešia „akútnejšie“ situácie ako hypotéka, zmena práce či založenie rodiny.  To, aký bude náš dôchodok, však závisí aj od našich rozhodnutí už dnes. Výška konečnej nasporenej sumy na našom dôchodkovom účte v 2. pilieri závisí od nami zvolenej investičnej stratégie – teda či si sporíme v garantovaných dlhopisových alebo negarantovaných fondoch, ale aj od dĺžky sporenia.  „Približne tri štvrtiny sporiteľov v 2. dôchodkovom pilieri má svoje úspory uložené v garantovanom fonde, kde je oveľa nižšia šanca na ich výraznejšie zhodnotenie a len štvrtina si sporí buď čiastočne alebo úplne v negarantovanom fonde. Myslíme si, že každý z našich sporiteľov, kto nie je bezprostredne pred dôchodkovým vekom, by mal mať svoje úspory alebo aspoň časť z nich uložených v akciovom negarantovanom fonde. Veľmi dôležité je uvedomiť si, že toto rozhodnutie sporiteľa musí byť stabilné a nesmie ho meniť pri každom väčšom výkyve na finančnom trhu,“ radí predseda predstavenstva Allianz – Slovenskej DSS Marián Kopecký.  „Napriek tomu, že v posledných rokoch stále rastie záujem o druhý pilier zo strany mladých, je mnoho z nich, ktorí vstúpili na pracovný trh po roku 2008, kedy sa zaviedol dobrovoľný vstup, no doteraz neuzavreli zmluvu o starobnom dôchodkovom sporení so žiadnou dôchodkovou správcovskou spoločnosťou. Rozdiel medzi vstupom do druhého piliera v 18-tom roku a v 35-tom roku života, čo je maximálny vek možného vstupu, môže vo finále predstavovať až niekoľkonásobnú výšku úspor v dôchodkovom veku,“ upozorňuje M. Kopecký.  
Zobraziť článok >
 
Máme super rýchlosť dorurčenia. Je to výhoda pre vás
Zlaté pravidlo obchodu znie: ak neobslúžite zákazníka vy, urobí to vaša konkurencia. Obchodníci, najmä v on-line, kde vládne tvrdý boj o každé kliknutie, sa preto profilujú okrem šírky sortimentu, špecializácie aj rýchlosťou dodania. Nákupy a náááááááááááákpy Podľa veľkého prieskumu SAEC a Nielsen Admosphere je pre zákazníkov e-shopov dôležitá okrem ceny a kvality aj rýchlosť a doba doručenia (15 %). Medziročne sa tiež zvyšuje podiel nákupov zrealizovaných prostredníctvom mobilného telefónu (41 %). Možno povedať, že ide o spontánne nákupy a nákupy, pri ktorých zákazník očakáva aj expresné dodanie tovaru. Inak povedané, rýchla a intuitívna objednávka má korešpondovať s rýchlym doručením. Na spôsob telefonického objednania pizze. Neprekvapuje, že mobilný telefón k nákupu na internete používajú najviac respondenti vo vekovej skupine 15- 24 rokov. To sú terajší, ale aj budúci zákazníci e-shopov, ktorí budú navyše ekonomicky činní. Mladí, rýchli, dynamickí, spontánni a užívajúci si okamihy. Inšpirácie vo svete Motorom zmien je najväčší maloobchodník na svete, Amazon, ktorý službu „same-day delivery“, teda doručenie v deň vzniku objednávky, ponúka v niekoľkých miestach v zahraničí. Zatiaľ je len pre členov Amazon Prime a zákazníkov on-line potravinového supermarketu AmazonFresh. Práve s rozvojom doručovania potravín objednaných on-line bude stále rásť aj požiadavka na doručovanie objednávok ešte v deň objednania. Podobné služby na Slovensku ponúkajú Tesco Potraviny domov alebo eDelia. Stále je však potrebné objednať si do určitého časového limitu (napr. do 10.00, do 12.00), inak budú objednávky vybavené až v nasledujúci deň. Najviac v obľube vedú obchody, kde je možné objednanie kedykoľvek a expresne rýchle doručenie. Napríklad aj cez vlastnú pobočkovú sieť ZADARMO.    
Zobraziť článok >
 
Rizikové športy na dovolenke. Na čo pamätať.
V cestovnom poistení sú v rámci poistených liečebných nákladov automaticky kryté aj letné športy vykonávane pri mori počas dovolenky a zakúpené priamo na pláži, ako napr. jazda na vodnom skútri, člnkovanie,  vodný bicykel či vodné lyžovanie. V prípade, že sa chce niekto venovať na dovolenke rizikovým a adrenalínovým športom, tie zvyčajne treba pripoistiť. Rovnako tak športy vykonávané súťažne či v rámci tréningov, sústredení v zahraničí (okrem športov uvedených vo výlukách z poistenia). Konkrétne informácie o športoch, ktoré nie sú kryté poistením sú uvedené v poistných podmienkach, napr. horolezectvo, skalolezectvo, skialpinizmus, diaľkové plávanie nad 10 km, parašutizmus, alpinistika, jaskyniarstvo, lietanie, paragliding či bungee-jumping. Radšej sa pripravte Ak by chcel klient vykonávať aj rizikové športy uvedené vo výlukách z poistenia, je možné si niektoré z týchto rizikových športov pripoistiť za prirážku na poistnom. „V prípade uzatvorenia poistky online sú niektoré rizikové športy v rámci poistenia liečebných nákladov kryté automaticky – ide o lyžovanie, skialpinizmus, horolezectvo do nadmorskej výšky 5000 m.n.m. či potápanie s licenciou alebo inštruktorom,“  hovorí S. Vlasková. Dôležitá informácia pre krytie poistných udalostí v rámci športu - v cestovnom poistení má klient v rámci poistenia liečebných nákladov  poistené aj  záchrana na horách a vo vode, poistením sú kryté náklady na vyhľadávanie a zachraňovanie na horách alebo vo vode. Poistený má nárok na prepravu do najbližšieho zdravotníckeho zariadenia priamo z miesta vzniku udalosti, t.j. buď zo svahu v horách alebo z vody
Zobraziť článok >
 
Hodinky neukazujú len čas! Ako ich nosí úspešný muž?
Kúpiť si hodinky dnes dokáže skutočne každý. Ak by išlo o čas, tak si pokojne vystačíte aj s plastovým modelom za pár korún. To, čo vyjadrujú hodinky je však ďaleko za hranicou času. Stávajú sa nadčasovými mužskými doplnkami. Hodinky prezentujú muža samotného. Jeho charizmu, úspech aj vzťah k životu. No treba si ich vedieť vybrať a správne nosiť. Hodinky a váš osobitý príbeh Vybrať sa za históriou hodiniek by znamenalo nahliadnuť do doby, keď ľudia začali vnímať čas. V každom jednom kúsku náramkových hodín sa tak odzrkadlí nielen svetové dedičstvo, ale poctivá práca hodinárov vyšperkovaná do súčasnej dokonalosti. Hodiny patria k jedným z mála šperkov, ktoré muži nosia. Na rozdiel od žien v spoločnosti nemáme prípustné zlaté reťaze, drahé šperky, náušnice, ani prstene, či náramky. Hodinky sú preto najštýlovejšou mužskou záležitosťou a mali by mať patričnú hodnotu. Aké sú tie najimidžovejšie? Digitálky boli symbolom deväťdesiatych rokov a bláznivej éry, keď tí najväčší chlapi chodili na favoritoch a v teplákových súpravách. Na zápästiach mali drahé digitálky. Nadčasové a vždy elegantné sú však klasické ručičkové hodinky. Nimi nič nepokazíte. Hodia sa na slávnostné príležitosti aj na bežné nosenie a nikdy nevyjdú z módy. Konzervatívnejší štýl vás etabluje v spoločnosti a ak pozriete na výrobky luxusných značiek, nie sú extra vyšperkované, ale dýcha z nich umenie a vkus. Také hodinky robia z chlapca úspešného muža. Rozhodujú o kariére? Platí zásada, že čím vyššie v práci a v spoločnosti mierite, tým budú pre vás hodinky lepšou investíciou. Nie je žiadne tajomstvo, že aj na prijímacích pohovoroch, či v rámci biznis komunikácie vám opačná strana nazrie na ruku. Nie preto, že by potrebovala zistiť, koľko je hodín, ale sonduje, akým človekom skutočne ste. Pretože hodinky o vás prezradia niekedy viac ako to, čo hovoríte. Moderné trendy wearables Nehodia sa na spoločenský večierok, ale zaujmú pri každodennom nosení a majú množstvo nezameniteľných funkcií. Hodinky z radu wearables, teda inteligentného oblečenia, sú aktuálnym módnym hitom. Poslúžia v posilňovni, pri športe, turistike, majúvymoženosti, ktoré ocení každý chlap, ktorý chce žiť na pulze doby a zároveň miluje technické inovácie. Hodinky už dnes dokážu merať tep a v aplikácii vyhodnotia, ako je na tom vaše srdce. Pri športe viete, v ktorej ste kardio zóne, či spaľujete tuky, alebo idete na kondíciu. Modely s kompasom napríklad oceníte pri pohybe vonku. Ako vybrať tie správne? Keďže hodiny predstavujú pre mužov šperk, pokojne môže mať aj viacero typov na rôzne príležitosti. Nech už vyrážate za zábavou, športom, alebo biznisom, platí jedna zásada, ktorej sa atraktívny muž musí pridržať. Vyberajte si hodiny priamo úmerné vášmu zápästiu. Darmo budete mať luxusný model s ciferníkom vykladaným rubínmi, ak vám bude presahovať obvod ruky. Je to módne faux pas a vtedy už nikoho hodinky nezaujmú. Budete vyzerať ako ten, čo sa nevyzná v štýle, alebo si kúsok prestíže chcel požičať od kamoša. To určite nie je dobrá vizitka. Príliš malý ciferník je zas znakom nevýznamnosti. Ideálny rozmer teda presne sadne na vaše zápästie a nechá vyniknúť ešte aj uchyteniu remienka.
Zobraziť článok >
 
Porsche – splnený sen (nielen) štyroch kolies
Ferdinand Porsche začínal ako každý. Za stolom, s hlavou plnou snov, ceruzkou a papierom. Tvoril prvé modely automobilov, ktoré niekde vo svojej vízii videl brázdiť autostrády. Svojho sna sa nevzdal, ani keď jeho podvozky niesli nemecké tanky. Nakoniec brány garáže opustilo prvé auto s typickým rukopisom značky a stuttgartským vraníkom v logu. Ferdinand žiaril radosťou rovnako, ako keď toto prémiové auto dnes zastaví pred garážou šťastný majiteľ. Mladík s tradíciou Rodokmeň Porsche sa začína vynárať približne šesťdesiatpäť rokov dozadu, hoci samotný Ferdinand Porsche sa narodil v roku 1875. Povedať, že mal slabosť pre automobily je veľmi skromné konštatovanie, keďže jeho stopy nájdete v tých najznámejších vozidlách sveta a ideovo, alebo konštrukčne sa podieľal na Austin-Daimler, Prinz Heinrich, Mercedes-Benz, slávnom Volkswagene beetle. To bolo v roku 1934, keď sa stretol s Adolfom Hitlerom a pripravil pre neho ľudový voz, ktorý zaplnil nemecké cesty. Práve spojenie s diktátorom tvorí jednu kapitolu dejín rodiny Porsche a wehrmacht sa vozil na vozidlách navrhnutých podľa línie  Ferdinanda Porsche. Počas Druhej svetovej vojny sa podieľal na konštrukcii tankov Tiger. Po vojne odchádza do vyhnanstva vo Francúzsku. Jeho sen to však neuspalo a hneď ako mohol, odchádza do Rakúska a zakladá spoločnosť Dr. Ing. h. c. F. Porsche, odkiaľ v roku 1947, kedy začína svoju kariéru aj najväčší konkurent Ferrari, vychádza vozidlo Porsche 356. Vznikalo za významnej pomoci jeho syna, pretekára Ferryho a  sériová výroba  sa začala presne 8. júna 1948. Najlepšie čo si odniesol z Volkswagenu a skúseností z minulosti, vsadil pod logo koňa nápadné pripomínajúceho vraníka od „červenej“ automobilky. Aj to nastavilo typický, charakteristický vzhľad a výkon a po vozidlách sa naštartoval dopyt presahujúci produkciu. Auto s modrou krvou Produkcia automobilov enormne rástla. Zrazu bolo výrobe v rakúskom meste Gmunde úzko. V roku 1949 za začína písať stuttgartská história dielne a s ňou aj veľkolepé obdobie značky. Posádka s modelom Porsche 356 boduje na automobilových pretekoch a keďže muži majú radi predovšetkým adrenalín zovretý medzi valce, predaj enormne stúpal, no v roku 1951 umiera otec značky Ferdinand a štafetu preberá syn, ktorý dva roky po smrti otca predstavuje cestný fenomén Porsche 550 Spyder. Táto šťuka mala štyri valce umiestnené proti sebe, výkon 110 koní a preháňala sa rýchlosťou 220 kilometrov za hodinu. Syn dokončil sen otca o aute, ktoré bude stelesňovať muža. Silný, gentleman a pritom moderný, no zároveň vysoko praktický.  Prišiel model 911, predstavujúci vlajkovú loď značky, ktorú nedokážu dnes prekonať ani moderné koncepty Cayenne, či Panamera. Šport na každý deň Porsche nie je len kult postavený na základoch rodinnej firmy. Je to jediný automobil na svete, ktorý v sebe tak dokonale snúbi čaro pretekárskych okruhov s prevádzkou na bežnej vozovke. Porsche na rozdiel od iných, výsostne športových vozidiel, vždy stavalo aj na koncepte praktického použitia. To z neho robí rodinné auto, ktoré uspokojí potreby ženy, ale nechá priestor partnerovi, aby za volantom prebudil svoje detské sny. Zároveň podčiarkuje luxus a eleganciu. Preto sa v roku 2006 značka ocitla na prvom mieste spomedzi najprestížnejších výrobcov automobilov v rebríčku Inštitútu luxusu v New Yorku. Od roku 2009 sa však Porsche vracia do svojej kolísky. Vo svojich začiatkoch si požičalo nápady z Volkswagenu a pred tromi rokmi sa začlenilo do portfólia tohto automobilového koncernu. Vstúpte do rodiny Porsche krásnymi vôňami pod ich značkou na: http://parfumy.eiffeloptic.sk
Zobraziť článok >